Голф 4 1999 г. AHF - Пали и гасне

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kolget_AHF
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 28 май 2013 8:57
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 1999 г. AHF - Пали и гасне

Мнениеот kolget_AHF » Вто 28 май 2013 14:03


Дано този път правилно да съм го направил :cry Появи се следния проблем: Става дума за Голф 4 1.9 ТДИ АХФ. Тръгнах за бал и сипах нафта за всеки случай да си имам :) Стигнах крайната точка и оставих колата да поработи 2-3 минути и я угасих. След 2-3 часа се качих в колата,завъртях ключа колата запали и угасна!!! От там около 20-тина пъти така и колата не иска и да чуе!!! Закачих колата с ВАГ и няма кьорава грешка. От едно момче се обади и каза,че е има подобен проблем и ВАГ-а няма да ми помогне.Той каза,че проблема ми е в релето на помпата (№ 109).Свалихме релето разбутахме и другите и колата запали и имаше само ниски обороти.Като слушахме колата все едно не и идва нафта.Когато запали колата пушеше много и миришеше на сурова нафта.Оставих колата да поработи и да загрее и се оправи.Явно се беше задавила :/ Посъветваха ме да сменя релето!!! Та след цялото ми приключение искам да попитам дали има някой с подобен проблем???? Чух вариант и помпа но не ми се вярва. Ако не е проблем споделете мнение и може ли да е от някое друго реле или нещо такова!!! При мен подгрева си светва за около 3-4 секунди и гасне. Очаквам мнения и благодаря предварително :) :love.vwclub :bowdown :bowdown :bowdown




Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1999 г. AHF - Пали и гасне

Мнениеот SCALE » Сря 29 май 2013 21:32


Клапата за гасене - виж да не е запецнала затворена


kolget_AHF
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 28 май 2013 8:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1999 г. AHF - Пали и гасне

Мнениеот kolget_AHF » Пет 31 май 2013 5:14


Проверих НЕ Е!!! :cry


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 1999 г. AHF - Пали и гасне

Мнениеот okti_1 » Пет 31 май 2013 16:47


Имобилайзера видя ли го колега ?


kolget_AHF
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 28 май 2013 8:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1999 г. AHF - Пали и гасне

Мнениеот kolget_AHF » Пет 31 май 2013 21:24


И от него не еееее :(


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Голф 4 1999 г. AHF - Пали и гасне

Мнениеот ka4o_pi4a » Съб 01 юни 2013 7:29


Значи имаш проблем по горивната система....


kolget_AHF
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 28 май 2013 8:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1999 г. AHF - Пали и гасне

Мнениеот kolget_AHF » Нед 02 юни 2013 6:40


Сега върви с релето но има опция да е от помпата :cry


derek1
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 06 дек 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1999 г. AHF - Пали и гасне

Мнениеот derek1 » Пет 06 дек 2013 8:23


[quote="kolget_AHF"]Дано този път правилно да съм го направил :cry Появи се следния проблем: Става дума за Голф 4 1.9 ТДИ АХФ. Тръгнах за бал и сипах нафта за всеки случай да си имам :) Стигнах крайната точка и оставих колата да поработи 2-3 минути и я угасих. След 2-3 часа се качих в колата,завъртях ключа колата запали и угасна!!! От там около 20-тина пъти така и колата не иска и да чуе!!! Закачих колата с ВАГ и няма кьорава грешка. От едно момче се обади и каза,че е има подобен проблем и ВАГ-а няма да ми помогне.Той каза,че проблема ми е в релето на помпата (№ 109).Свалихме релето разбутахме и другите и колата запали и имаше само ниски обороти.Като слушахме колата все едно не и идва нафта.Когато запали колата пушеше много и миришеше на сурова нафта.Оставих колата да поработи и да загрее и се оправи.Явно се беше задавила :/ Посъветваха ме да сменя релето!!! Та след цялото ми приключение искам да попитам дали има някой с подобен проблем???? Чух вариант и помпа но не ми се вярва. Ако не е проблем споделете мнение и може ли да е от някое друго реле или нещо такова!!! При мен подгрева си светва за около 3-4 секунди и гасне. Очаквам мнения и благодаря предв

арително :) :love.vwclub :bowdown :bowdown :bowdown[


на мен ми направи същия номер
кажи ми какво излезе в крайна сметка
благодаря


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Re: Голф 4 1999 г. AHF - Пали и гасне

Мнениеот Petyoffy » Пет 06 дек 2013 10:56


Провери (смени) горивния филтър. При мен един ден въобще не запали, та ми изкара акъла. Няма грешки, ток има, гориво има (уж или поне така изглеждаше), обаче :stumm .
Оказа се запушен горивен филтър - вътре някакви гадости, мизерии. Сега като е по-студено положението с горивата ще става по-зле. Докато работи помпата, тя си "смуче" гориво, но като спре - горивото не стига.
За недоизгорялата нафта може да се дължи и на неработещи подгряващи свещи.
Пробвай по-елементарните неща, пък тогава вече помпи, дюзи и т.н.

Това ми се е случвало на мен, а при теб... Дано ти е от полза.
Успех.


derek1
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 06 дек 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1999 г. AHF - Пали и гасне

Мнениеот derek1 » Пет 06 дек 2013 11:01


горивния филтър е на 2000 км
подгряването загасва след 2-3 сек

p.s.това не го прави постоянно а от време на време
пали от 3-4 път с пълна газ


sexwin
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 11:47
Автомобил: golf III
Двигател: afn
Местоположение: Плевен

Re: Голф 4 1999 г. AHF - Пали и гасне

Мнениеот sexwin » Пет 06 дек 2013 17:44


Имаш грешка в имобилайзера , изтрий я и си отвори ключа и си намести ампулката , която е за имобилайзера :)


derek1
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 06 дек 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1999 г. AHF - Пали и гасне

Мнениеот derek1 » Пет 06 дек 2013 19:10


как се трие тази грешка


innovision9006
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 09 сеп 2013 18:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1999 г. AHF - Пали и гасне

Мнениеот innovision9006 » Пет 20 дек 2013 16:36


колега на мен ми правеше същите интервенции колата е същата излезна ми от даткича за температурата на водата смених го и смених едната свещ изгоряла беше сега вече си пали без проблем от тоя датчик един път дава ток на свещите друг път недава пробвай с него като го откачих дали ще пали нормално ако е и се чува реле всичко за подгрева и лампата да свети по продължително значи е за смяна 7.80 струва в евро-07



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта