ААЗ- въпреки нов терм.отоплението не топли - решено
- ch5393ah
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел
Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред
Самото табло се държи с 2 гайки под кората на чистачките а самата кутия има 3 гайки зад морора с големи шайби и на тях гумички
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред
ch5393ah написа:Самото табло се държи с 2 гайки под кората на чистачките а самата кутия има 3 гайки зад морора с големи шайби и на тях гумички
posледното което казваш за гайки съвсем точно съм от отвил и понеже по цял ден се ровя в нет пространство ето кво открих:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=152266
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред
samo_pechka написа:Преди време се чудех какъв дунапрен да ползвам за тази цел, реших ,че подложка за ламинат ( една леко вълнообразна е, продава се на руло ) или направо с тиксото , онова якото ( сиво и черно има ) да опердаша клапата, поне знам че повече няма падне "дунапрен" оттам
КОЛЕга дай акъл с какво си облекъл тези прословити клапи /утре се надявам да се докопам до тях/ мн. яки да станат?
- ch5393ah
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел
Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред
За ги залепям с има едни кърпи за маса мъхести и тънки и силикон дирко на елринг не мърдат! Ако някой знае нещо мноооо яко да дава акъл.......
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли-решено
ch5393ah написа:За ги залепям с има едни кърпи за маса мъхести и тънки и силикон дирко на елринг не мърдат! Ако някой знае нещо мноооо яко да дава акъл.......
az пък купих естесвена кожа мн. здрава за обувки с която обвих и залепих клапите с хелметекс от двете страни и още около един сантиметър завих върху вече залепената и там занитих с малки нитчета и четирите клапи.....
първта е в ръкава от вентилатора водещ към кутията в която са останалите три разпределя и дозира въздух първата клапа спира въздуха към останалите три намиращи се в кутията.
в заключение , сега парното е мноооо яко и да искажа мойта благодарост на anatoli_velikov ,
който въпреки голямата си заетост намери време да ми помогне и всички ,които взеха участие за проблема ми.
снимал съм и забравил да покажа снимките на клапите. ако се загледа човек са се очертали отворите през които минава свободно студения въздух

Последно избутана от kiko946 на Вто 31 дек 2013 12:45.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DxV_pRo и 44 госта