Признавам ,че по принцип съветвам колеги, да се сменят вакуум маркучетата превантивно по колите си , а аз лятото смених само една част, всъщност бяха останали точно тези две несменени , свърших маркучето ,което бях купил и ха днес , ха утре
Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Има ли развитие колега
да споделя от снощи една случка с колата ми А4 АФН, прибирах се от път , колата постепенно и в един момент почна да върви като форд чист дизел (ако ме разбирате какво искам да кажа) . С мен едно кьораво фенерче и ..почти никакъв инструмент
. В първия момент си казах : тая кола пренаду . Спрях,угасих, рестарт- същата работа .Колата муднаа...повече от 3к оборота в движение, мисията невъзможна.Никакви пушеци отзад- значи не е турбо път. Помислих си за дебитомера в първия момент и се учудих ,че за адски кратък период от време ( секунди да кажем ) даде фирата, продължих с крайцерска скорост , но сърце не трае , пробвах теста за загуба на вакуум по маркучетата - натискаш на място неколкократно спирачките и гледаш колко бързо се възстановява вакуума . Установих ,че имам кофти твърд педал, вакуума "идва" много бавно и след макс второто натискане на педала става твърд. Значи имаме пробив в системата или вакуум помпа аут ...и се молех да не е мембрана на спирачната помпа . Как да е прибрах се,вече в гаража смених едно маркуче подозрително, гледам на място дали гейта "дръпва" лосчето на геометрията на турбото, нещо много бавно става ( съмнение за проблем в геометрията ? ), правя тест драйв - няма мн промяна, спир.педал- доста по-добре. След кратки експерименти и тестове ( включващи и дебитомер -читав) установих на още едно място проблем с вакуум маркуче преди еднопосочното клапанче до турбото, пак пробата с гейта как се движи-екстра ( при надлъжните АФН е мн на удобно място и се вижда лесно) и при последващия тест на пътя - всичко беше наред
Признавам ,че по принцип съветвам колеги, да се сменят вакуум маркучетата превантивно по колите си , а аз лятото смених само една част, всъщност бяха останали точно тези две несменени , свърших маркучето ,което бях купил и ха днес , ха утре
Тъй де, да не повярва човек , как едно тъпо маркуче може да ти вгорчи кефа .
Признавам ,че по принцип съветвам колеги, да се сменят вакуум маркучетата превантивно по колите си , а аз лятото смених само една част, всъщност бяха останали точно тези две несменени , свърших маркучето ,което бях купил и ха днес , ха утре
-
delchev94
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 04 яну 2014 18:50
- Автомобил: Seat Leon 1.9 TDI 110
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: София
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Колеги и аз имам подобен проблем, карам Сеат със същия мотор, днес ми докато карайки градско колата ми изгуби мощност, настройваха ми аванса на гдп и след това когато я понатиснах при 60 км/ч на 4та нямаше никаква мощност, не можех да вдигна над 60 км/ч, вдигах обороти, но колата не отлепваше... случи ми се и подобно "запушване" и на магистралата, от 120 до 140 едвам ускорих. Някакви идеи от какво може да се поражда този проблем. Сменил съм вс филтри. Възможно ли е да има някакво замърсяване на геометрията или нз и аз, много съм объркан, моля дайте съвет.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
delchev94 написа:Колеги и аз имам подобен проблем, карам Сеат със същия мотор, днес ми докато карайки градско колата ми изгуби мощност, настройваха ми аванса на гдп и след това когато я понатиснах при 60 км/ч на 4та нямаше никаква мощност, не можех да вдигна над 60 км/ч, вдигах обороти, но колата не отлепваше... случи ми се и подобно "запушване" и на магистралата, от 120 до 140 едвам ускорих. Някакви идеи от какво може да се поражда този проблем. Сменил съм вс филтри. Възможно ли е да има някакво замърсяване на геометрията или нз и аз, много съм объркан, моля дайте съвет.
Отиди при Ники в Герман да се направи диагностика и ще си покаже.
samo_pechka написа:Има ли развитие колегада споделя от снощи една случка с колата ми А4 АФН, прибирах се от път , колата постепенно и в един момент почна да върви като форд чист дизел (ако ме разбирате какво искам да кажа) . С мен едно кьораво фенерче и ..почти никакъв инструмент
. В първия момент си казах : тая кола пренаду . Спрях,угасих, рестарт- същата работа .Колата муднаа...повече от 3к оборота в движение, мисията невъзможна.Никакви пушеци отзад- значи не е турбо път. Помислих си за дебитомера в първия момент и се учудих ,че за адски кратък период от време ( секунди да кажем ) даде фирата, продължих с крайцерска скорост , но сърце не трае , пробвах теста за загуба на вакуум по маркучетата - натискаш на място неколкократно спирачките и гледаш колко бързо се възстановява вакуума . Установих ,че имам кофти твърд педал, вакуума "идва" много бавно и след макс второто натискане на педала става твърд. Значи имаме пробив в системата или вакуум помпа аут ...и се молех да не е мембрана на спирачната помпа . Как да е прибрах се,вече в гаража смених едно маркуче подозрително, гледам на място дали гейта "дръпва" лосчето на геометрията на турбото, нещо много бавно става ( съмнение за проблем в геометрията ? ), правя тест драйв - няма мн промяна, спир.педал- доста по-добре. След кратки експерименти и тестове ( включващи и дебитомер -читав) установих на още едно място проблем с вакуум маркуче преди еднопосочното клапанче до турбото, пак пробата с гейта как се движи-екстра ( при надлъжните АФН е мн на удобно място и се вижда лесно) и при последващия тест на пътя - всичко беше наред
![]()
Признавам ,че по принцип съветвам колеги, да се сменят вакуум маркучетата превантивно по колите си , а аз лятото смених само една част, всъщност бяха останали точно тези две несменени , свърших маркучето ,което бях купил и ха днес , ха утреТъй де, да не повярва човек , как едно тъпо маркуче може да ти вгорчи кефа .
Вакуум-маркучето ми е сменено,там няма проблем според мен.За сега нямам много време дори да звънна да си уговоря ден.Другата седмица след 15-ти ще звънна да видим как са с графика и тогава ще пиша.
Иначе сега в петък ще си ходя до Плевен и ще я настъпя да видим дали пак ще направи проблем.
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Това добре за маркучето , но ако отнякъде системата "смуче" въздух и се губи вакуум - лошо . Турбото не работи правилно ( даже хич го няма) и колата почва да "набира" като дизел от следвоенното време
потенциалните места за загуба на вакуума са : маркучета,тръбопроводи и свръзки по тях, ЕГР клапан -мембраната му, сервото на спирачките-мембраната му,резервоарчето за вакуум ( ако го има), мембраната на самия актуатор и др. Може и самата вакуум помпа да си прави някакви мизерии. При някои коли има и едно еднопосочно клапанче преди вакуумната сфера (резервоарче), то се бъгва и задръства (или блокира в отворено състояние ) и при няколкократно натискане на спирачките- изчезва вакуума оттам ...
Но ти каза ,че при диагностиката всичко е било в норми ( надув и т.н. ) , така,че съм склонен да приема ,че там вс е наред, но
.....
П.п. това за вакуума е валидно за коли с пром.геометрия на турбото , пояснявам за колеги , за да няма объркване , при коли с уест гейт управлението на гейта е с надув ( с минимални изключения, при някои AAZ съм забелязал гейт с два щуцера - работи с надув и вакуум )
потенциалните места за загуба на вакуума са : маркучета,тръбопроводи и свръзки по тях, ЕГР клапан -мембраната му, сервото на спирачките-мембраната му,резервоарчето за вакуум ( ако го има), мембраната на самия актуатор и др. Може и самата вакуум помпа да си прави някакви мизерии. При някои коли има и едно еднопосочно клапанче преди вакуумната сфера (резервоарче), то се бъгва и задръства (или блокира в отворено състояние ) и при няколкократно натискане на спирачките- изчезва вакуума оттам ...Но ти каза ,че при диагностиката всичко е било в норми ( надув и т.н. ) , така,че съм склонен да приема ,че там вс е наред, но
П.п. това за вакуума е валидно за коли с пром.геометрия на турбото , пояснявам за колеги , за да няма объркване , при коли с уест гейт управлението на гейта е с надув ( с минимални изключения, при някои AAZ съм забелязал гейт с два щуцера - работи с надув и вакуум )
-
delchev94
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 04 яну 2014 18:50
- Автомобил: Seat Leon 1.9 TDI 110
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: София
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Направих диагностика и ми даде проблем с регулиране на ГДП. Провериха ми я и беше в повече аванса, намалиха го, но проблема си остава...
- DrugiaBliznak
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Вчера като се прибирах към Плевен,още в София я настъпих на 3-та на околовръстното и на 3000-3500 оборота ,превключих на 4-та,където достигнах над 4000 оборота.Изглежда,че проблема се оправи ,като причината явно е била филтъра.
Утре се прибирам към София отново и ще я настъпя пак и ще пиша.Ако всичко е наред и утре,значи е бил филтъра.
Благодаря на всички отзовали се в темата
Утре се прибирам към София отново и ще я настъпя пак и ще пиша.Ако всичко е наред и утре,значи е бил филтъра.
Благодаря на всички отзовали се в темата

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта