Въздух в горивото - Проблем
- crazzy
- Мнения: 159
- Регистриран на: Нед 18 дек 2005 11:09
- Автомобил: VW Passat B7 Ecofuel
- Двигател:
- Местоположение: София
Въздух в горивото - Проблем
От извество време колата пали трудно, статера върти дълго и с помпене с педала на газта, което е непривично за дизел. Забелязах, че след като се изгаси колата се чуво свистене от "клапана" на горивния филтър, т.е.смуче въздух оттам. Каква роля изпълнява този клапан, трябва ли да има под него уплътнителен пръстен или пък трябва да се замени след определен период или пробег.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако говориш за горивен филтър с термоклапан - то неговата функция е - затоплената от помпата обратна нафта да циркулира през горивния филтър и да предотвратява намаляване пропускливостта на филтриращия елемент вследствие на желиране на горивото при ниски температури - положение на клапана при външни температури под 0 градуса - над 0 градуса - директно се връща в резервоара , а не първо през филтъра и след това в резервоара!Дано да съм дал смислено и правилно обяснение!
а , замалко да забравя - гуменото пръстенче,явно се е напукало и смуче въздух оттам /сменял ли си горивен филтър скоро/ при мен на Г2 има една скоба,която притиска разклонението към клапана и намиращата се между тях гарнитура , да не би тя да не е закрепена правилно и да не притиска както трябва










Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта