Golf 4 AHF Запалване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
x.user1992
Мнения: 81
Регистриран на: Чет 25 юли 2013 13:42
Автомобил: Golf IV 1.9
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Golf 4 AHF Запалване

Мнениеот x.user1992 » Пет 14 фев 2014 22:09


Да споделя какво се случи, сменихме бутало, съединител, че явно и той е бил за смяна, дюзата е оцеляла и няма криви биели. Сега е пушка и няма проблеми, единствено термостата показва по табло 90 градуса а на ВАГ показва 82 и може да го сменя ама сега не ми е на дневен ред след всичко.




Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Golf 4 AHF Запалване

Мнениеот dispatch » Пет 14 фев 2014 22:22


Добре ти показва, не се филмирай.
Като махнем съединителя, бая тънко си минал :wink


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Golf 4 AHF Запалване

Мнениеот IvailoOo » Съб 15 фев 2014 8:50


Вярно. То голям филм е било.Преди това нямаше ли чукане или нещо ?


Потребителски аватар
x.user1992
Мнения: 81
Регистриран на: Чет 25 юли 2013 13:42
Автомобил: Golf IV 1.9
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Re: Golf 4 AHF Запалване

Мнениеот x.user1992 » Съб 15 фев 2014 10:02


Никакви знаци въобще, само ми направи впечатление, че запали доста трудно тоя ден, при същите условия като от клипа в началото на темата, но с доста повече уговорки. И първото бутало беше едвам доловимо пострадало, но второто беше краш тотален. И казаха, че първите 2 бутала поемат силата от турбото, те са и с различен размер и явно нещо е влязло по пътя между кулера и турбото и е причинило тези щети, защото няма прескачане на зъб и такива неща свързани с центровката


ByKolio



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта