Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
chukanqka
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 31 май 2006 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот chukanqka » Съб 01 фев 2014 13:07


Здравейте колеги,

Нека и аз да попитам какво да се вземе за 1.9ТДИ ПД 116к.с.?
Защото от цялата тема не успях да разбера!
А моя моховик е заминал и сега точно съм пред дилемата да ръся ли 1000++лв (които в момвнта ще ме съсипят финансово) или да взимам ефтиния!
Благодаря
Поздрави




brofkin
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 16 дек 2010 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот brofkin » Съб 01 фев 2014 14:17


Колега, аз имам голф 4 1.9 ТДИ AJM като теб. Съединителят и маховикът ми бяха за смяна и ги смених с комплект от ASZ/ARL.
Ако намериш някой, който да ти го даде с отстъпка, излиза доста под 1000 +++ лв.
Питай колегите от форумния магазин за части De AUTO. Взимал съм акумулатор и подгревни свещи и др. чарколяци на много добри цени, а за маховик за ASZ/ARL ми обявиха цена с 30% отстъпка за LUK. Попитай ги, няма да сбъркаш.
За едномасов маховик на AJM мисля, че се взима комплект на VALEO съединител+маховик.
Поздрави!


chukanqka
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 31 май 2006 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот chukanqka » Съб 01 фев 2014 16:44


благодаря колега!


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Сря 05 фев 2014 12:53


Голф 4 ТДИ без демпферен маховик има ли, кой кодове на двигателя са или до коя година? :rolleyes


miro555
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот miro555 » Съб 15 фев 2014 18:53


На моя монтирах от шаран 1.9 ТДИ - обикновен маховик демферен феродов диск . Резултата е буксува , с който съм споделил ми казва - буксува нали голфа е 4 ASV 1.9 тди 110 к.с. .При монтажа забелязах , че палците на диафрагмата потънаха малко по-навътре от обикновено . Затова мисля да подложа шайби под болтовете на притискателния диск и дано да се подобри сцеплението , иначе демпферен маховик.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот 6669 » Нед 16 фев 2014 6:48


Какво, какво си монтирал - едномасов маховик, с феродов диск от демпферен ?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот ventotdi » Нед 16 фев 2014 10:10


според мен иска да каже ,че феродото е с пружини . Странно ,че буксува. Съединителя комплект от ТДИ 90 коня на Голф 3 ли е или е някакъв 2-ра употреба. Аз със съединител комплект на Г60 (аналогичен на ВР6 174 коня ) не ми буксува на моя АЛХ с чип .

П.С. Покарай малко така и гледай да не буксуваш много за да съхраниш съединителя и има вариянт ,в който ще пасне новото феродо с ползвания маховик . Това съм го коментирал с форумен майстор и така излезе в последствие.


miro555
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот miro555 » Нед 16 фев 2014 20:15


Прав си ventotdi че феродовия е с демферите , от шаран 1.9 тди е . При монтажа диафрагмата на притискателния диск потъна повече от нормалното .Ще подложа шайби под болтовете да симулирам износване и диафрагмата да се изправи и да подобри притискането . Иначе всичко е взето от морга с честна дума / всичко е комплект / .


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8310
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Stivi » Пон 02 юни 2014 9:00


Този коплект става ли за замесител на депферния при AHF 110кс комплект с маховик от 1Z ?
http://bparts-bg.com/product/148/luk-komplekt-saedinitel-228mm-vag-1-8-125ks-1-8t-150ks-2-0-20v-130ks.html


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот G3 » Вто 03 юни 2014 21:06


Колеги поздравявам Ви за хубавата тема. Имам и аз въпрос. Дърпам платформа за коли почти по цяла България. Колата е голф 4 1.8т AGU. За сега нямам проблем но знам ,че демпфера ще си отиде и искам да съм подготвен в тази ситуация. Конкретно въпроса ми е какво да сложа за да се изхвърля демпфера. Маховик от VR6 с съединител от дизел добра комбинация ли е? Искам да го направя с здрави части ,че редовно си дърпам над 2 тона с платформата :)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8310
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Stivi » Вто 03 юни 2014 21:35


Ето този мисля ще ти свърши перфекта работа щом искаш да е по-издръжлив !
http://olx.bg/ferodov-disk-za-sedinitel-i-lager-za-vw---vr6-sachs-i47793493


Потребителски аватар
danielstoqnov
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 110 +
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот danielstoqnov » Пон 18 авг 2014 0:48


Здравейте колеги имам golf 4 1.9 tdi ahf чипосан,след чипа съединителя не издържа и пребуксува,сменихме го със LUK за Golf 3 abf 2.0 16v въпроса ми е ще издържи ли или направих погрешен избор с това да не слагам от vr6...


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот lubo007 » Пон 18 авг 2014 8:42


Wrofeel_VR6 написа:Голф 4 ТДИ без демпферен маховик има ли, кой кодове на двигателя са или до коя година? :rolleyes



И мен това ме интересува!? Някой дали ще сподели със сигурност


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8310
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Stivi » Пон 18 авг 2014 20:58


lubo007 написа:
Wrofeel_VR6 написа:Голф 4 ТДИ без демпферен маховик има ли, кой кодове на двигателя са или до коя година? :rolleyes



И мен това ме интересува!? Някой дали ще сподели със сигурност


Тц,нЕма :) Комбинацията класика си остава маховик от 1Z,ABF или G60 с комплект съединител според парите които си приготвил. След като изгорях с "перфектен комплект на няма и 10 000км" купен от обява тук във форума /с който буксувах-май беше на над 60 000км/ и от който остана само маховика метнах нови феродов и притискател корейско Valeo /150лв за двете/ и засега всичко е мед и масло,педала сам се натиска и зацепва без никакви тресения или вибрации :th_up Докога ще е така...времето ще покаже :mhihi


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот lubo007 » Вто 19 авг 2014 9:31


Stivi написа:
lubo007 написа:
Wrofeel_VR6 написа:Голф 4 ТДИ без демпферен маховик има ли, кой кодове на двигателя са или до коя година? :rolleyes



И мен това ме интересува!? Някой дали ще сподели със сигурност


Тц,нЕма :) Комбинацията класика си остава маховик от 1Z,ABF или G60 с комплект съединител според парите които си приготвил. След като изгорях с "перфектен комплект на няма и 10 000км" купен от обява тук във форума /с който буксувах-май беше на над 60 000км/ и от който остана само маховика метнах нови феродов и притискател корейско Valeo /150лв за двете/ и засега всичко е мед и масло,педала сам се натиска и зацепва без никакви тресения или вибрации :th_up Докога ще е така...времето ще покаже :mhihi


и 90 коня моторите ли са с демферен? На 1 скорост понякога ми жключва много студно, хърка, невлиза преди да вкарам 2 предавка! Можели това да е симптом?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта