Уважавани колеги. Имам следният проблем: При първоначално зашалване подгряващите свещи се включват ( работят). След загасването на двигателя след минута-две и опитването да запаля подгряващите свещи не подгряват и автомобила пали трудно. При завъртане на 1 оборот на стартера релето се включва и започва да подгрява. След като загасне паленето е безупречно. Интересува ме: От къде е предполагаемата причина, Това нещо нормално ли е, и как евентуално се отстранява повредата.
Благодаря ви предварително.
Подгряващи свещи Голф 1.6 Д
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
don hose написа:Ти как разбра че се включват после по лампата на таблото или как.
Виж си акумулатора че ако е много зле това подгряване му коства много
ток.А на първо стартиране пали ли добре, трябва да се изясни точно как
стоят нещата за да се изкаже долу горе мнение.
Свързал съм си един светодиод директно към подгряващите свещи и по това виждам, че подгрява след запалване. За акомулатора мога да споделя, че е ОК. Почти нов е. А извинявам се: Подгряващото реле с номер 19 ли беше?
Благодаря ви.
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
ПОДГРЯВАНЕ НА 1,6 D 1991г.
При мен май е същата ситуация, но защо гасиш двигателя след 1-2 минути?
Изведох си един диод дирекно от клема 87 на релето за подгряване, която всъщност пуска напрежение (+12V) на свещите и така следя как подгряват в действителност, но с диода на таблото доста се разминават.
При първо запалване сутрин гледам директния диод от свещите да изгасне и тогава паля /с обогатител/ без проблеми, но със завъртане на стартера отново започва да подгрява още 6-8 секунди.
При следващо палене, на контакт не ми светват и двата диода, но със завртането на стартера започва да подгрява отново 6-8 секунди /гледам по директния диод/ и така всеки път.
Може така да е редно, нека някой компетентен да изкаже мнение по въпроса!
Изведох си един диод дирекно от клема 87 на релето за подгряване, която всъщност пуска напрежение (+12V) на свещите и така следя как подгряват в действителност, но с диода на таблото доста се разминават.
При първо запалване сутрин гледам директния диод от свещите да изгасне и тогава паля /с обогатител/ без проблеми, но със завъртане на стартера отново започва да подгрява още 6-8 секунди.
При следващо палене, на контакт не ми светват и двата диода, но със завртането на стартера започва да подгрява отново 6-8 секунди /гледам по директния диод/ и така всеки път.
Може така да е редно, нека някой компетентен да изкаже мнение по въпроса!
- BODZOO
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 05 май 2006 9:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
аз също има този проблем и го реших по наи простия начин
изхвърлих тея релета и си прокарах копче в копето което е свързано кам един шалтер 50 амперов кам него си вързах и крушката на таблото и не разчитам като дам на контакт да подгрява или неподгрява цукам копчето и си чакам ако е по студено си чакам повече след което пускам коп4ето вурта контакта и пала и нямам никув проблем
изхвърлих тея релета и си прокарах копче в копето което е свързано кам един шалтер 50 амперов кам него си вързах и крушката на таблото и не разчитам като дам на контакт да подгрява или неподгрява цукам копчето и си чакам ако е по студено си чакам повече след което пускам коп4ето вурта контакта и пала и нямам никув проблем

BODZOO написа:аз също има този проблем и го реших по наи простия начин
изхвърлих тея релета и си прокарах копче в копето което е свързано кам един шалтер 50 амперов кам него си вързах и крушката на таблото и не разчитам като дам на контакт да подгрява или неподгрява цукам копчето и си чакам ако е по студено си чакам повече след което пускам коп4ето вурта контакта и пала и нямам никув проблем
Евала!


- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
аз също има този проблем и го реших по наи простия начин
ха такаааа браво така се прави. ама аз , вдъхновен от този метод разработих едни още по радикален "борчески" метод: държа си една бухалка и една туба бензин в багажника.... като врътна един път и не запали излизам, занасям бухалката и тубата отпед до двигателя, дигам капака и Му казвам: "Е какво сега, че се трепеме ли или че се палиме?! " после сядам , завъртам и всичко пламва па ако ще и да няма нафта в резервоара!


Колеги, оправете си релетата и не се ебавайте с разни самозвани копчалъци че ще има да сменяте свещи......
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], pe6o__ и 117 госта