Подгряващи свещи Голф 1.6 Д

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Подгряващи свещи Голф 1.6 Д

Мнениеот nikibol » Пет 29 сеп 2006 23:24


Уважавани колеги. Имам следният проблем: При първоначално зашалване подгряващите свещи се включват ( работят). След загасването на двигателя след минута-две и опитването да запаля подгряващите свещи не подгряват и автомобила пали трудно. При завъртане на 1 оборот на стартера релето се включва и започва да подгрява. След като загасне паленето е безупречно. Интересува ме: От къде е предполагаемата причина, Това нещо нормално ли е, и как евентуално се отстранява повредата.
Благодаря ви предварително.




Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Съб 30 сеп 2006 13:41


Ти как разбра че се включват после по лампата на таблото или как.
Виж си акумулатора че ако е много зле това подгряване му коства много
ток.А на първо стартиране пали ли добре, трябва да се изясни точно как
стоят нещата за да се изкаже долу горе мнение.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 30 сеп 2006 17:33


на подгряваштото реле има нагар;по4исти го и си океи


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Съб 30 сеп 2006 18:37


Има и още нещо,ако на релето пише,чe e произведено в AUSTRIA,също дава дефекти.Аз лично страдах от това.Сложих си германското и заспа.
Грееше ми свещите абсолютно всеки път когато дам на контакт,независимо дали мотора е студен или загрял.


Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nikibol » Съб 30 сеп 2006 22:28


don hose написа:Ти как разбра че се включват после по лампата на таблото или как.
Виж си акумулатора че ако е много зле това подгряване му коства много
ток.А на първо стартиране пали ли добре, трябва да се изясни точно как
стоят нещата за да се изкаже долу горе мнение.


Свързал съм си един светодиод директно към подгряващите свещи и по това виждам, че подгрява след запалване. За акомулатора мога да споделя, че е ОК. Почти нов е. А извинявам се: Подгряващото реле с номер 19 ли беше?
Благодаря ви.


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

ПОДГРЯВАНЕ НА 1,6 D 1991г.

Мнениеот gicho76 » Пет 03 ное 2006 22:25


При мен май е същата ситуация, но защо гасиш двигателя след 1-2 минути?
Изведох си един диод дирекно от клема 87 на релето за подгряване, която всъщност пуска напрежение (+12V) на свещите и така следя как подгряват в действителност, но с диода на таблото доста се разминават.
При първо запалване сутрин гледам директния диод от свещите да изгасне и тогава паля /с обогатител/ без проблеми, но със завъртане на стартера отново започва да подгрява още 6-8 секунди.
При следващо палене, на контакт не ми светват и двата диода, но със завртането на стартера започва да подгрява отново 6-8 секунди /гледам по директния диод/ и така всеки път.
Може така да е редно, нека някой компетентен да изкаже мнение по въпроса!


Потребителски аватар
BODZOO
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 05 май 2006 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BODZOO » Нед 05 ное 2006 10:12


аз също има този проблем и го реших по наи простия начин
изхвърлих тея релета и си прокарах копче в копето което е свързано кам един шалтер 50 амперов кам него си вързах и крушката на таблото и не разчитам като дам на контакт да подгрява или неподгрява цукам копчето и си чакам ако е по студено си чакам повече след което пускам коп4ето вурта контакта и пала и нямам никув проблем :)


4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Нед 05 ное 2006 10:53


BODZOO написа:аз също има този проблем и го реших по наи простия начин
изхвърлих тея релета и си прокарах копче в копето което е свързано кам един шалтер 50 амперов кам него си вързах и крушката на таблото и не разчитам като дам на контакт да подгрява или неподгрява цукам копчето и си чакам ако е по студено си чакам повече след което пускам коп4ето вурта контакта и пала и нямам никув проблем :)

Евала! :Mr Green Fun Това е за Направи си сам! :D


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 05 ное 2006 10:54


Или за "Грамотни ли сме ?" ...
четейки и другите постове ...


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 05 ное 2006 11:44


аз също има този проблем и го реших по наи простия начин

ха такаааа браво така се прави. ама аз , вдъхновен от този метод разработих едни още по радикален "борчески" метод: държа си една бухалка и една туба бензин в багажника.... като врътна един път и не запали излизам, занасям бухалката и тубата отпед до двигателя, дигам капака и Му казвам: "Е какво сега, че се трепеме ли или че се палиме?! " после сядам , завъртам и всичко пламва па ако ще и да няма нафта в резервоара! :lol: :lol:
Колеги, оправете си релетата и не се ебавайте с разни самозвани копчалъци че ще има да сменяте свещи......


Потребителски аватар
sto_jan
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sto_jan » Вто 21 ное 2006 20:16


проблема предполагам ти е врелето за подгряване бошово е около 40лв


Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ruskia » Чет 04 яну 2007 11:09


Аз имах същата история, като загася двигателя дори след 2 часа на студ не се включваха тъпите свещи, купих едно реле за 8 кинта(пише, че е немско :) ) За сега е ОК, пуска свещите секи път и си пали без забележки!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], pe6o__ и 117 госта