1Z син пушек при студен двг!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: 1Z син пушек при студен двг!

Мнениеот bkunev » Сря 16 дек 2009 12:18


Както каза колегата по горе има разлика между пушек и пари. Моята е "уличница". Не знае к'во е гараж. Сутрин като я запаля излизат пари за около 3-4 мин. Рехава, бяла пара миришеща нормално(като за дизел). След това си изчиства. Това е конденз. Докато загреят тръбите, през които минават топлите отработени газове. Ако тези пари се вдигат във въздуха и се разграждат за секунди...няма проблем. Ама са гъсти и правят мъгла и миришат на "икарус" си мисле че не добре. Така си мисля аз... :да: :да:




Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1Z син пушек при студен двг!

Мнениеот Vanich » Сря 16 дек 2009 20:14


В заглавието на темата пише СИН пушек, който е или от неизгоряла нафта или изгоряло масло!
Струва ми се че центроваката е стоковата, който повече разбира да каже. Ограничих софтлерно егра ще видим дали ще има някакъв резултат сутринта...
161220091861-малък.jpg


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: 1Z син пушек при студен двг!

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Пет 18 дек 2009 16:48


Здравеите колеги само искам да споделя мнение:карем Пасат Б3 с ААЗ мотор и пушеше синкаво при студен старт,Жентото на колегата marttyy(1,9тди)беше същата история и съм напълно съгласен с вас за центровката но откакто затапих ЕГР-а нямам абсолютно никакъв пушек отзад,само пара.Не казвам затапете си ЕГР-ите а просто споделям мнение от лично наблюдение<надявам се че съм бил полезен.Поздрави на всички :beer


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: 1Z син пушек при студен двг!

Мнениеот Ludiq » Пет 18 дек 2009 22:55


А нещо повече по въпроса за натрапчивата миризма от изгорелите газове.
Говоря за загряла кола и без никви пушилки отзад.
Колата е с изтърбушен катализатор.


Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Re: 1Z син пушек при студен двг!

Мнениеот pdols » Вто 11 мар 2014 11:20


Кади ван на около 140 000 мили,ПД,1,9ТДИ,с ново турбо,нов интеркулер,нов ЕГР клапан,без катализатор,нови подгряващи свещи,пуши синкав дим само при първоначално стариране за деня.След това без значение колко пъти се пали и по време на всякакви обороти няма абсолютно никакъв пушек.Колата е невероятно динамична до толкова ,че е трудно потеглянето на първа ,защото вместо да тръгне върти гумите на място,което на моменти е доста опасно .Пушека при това първоначално запалване не се влияе от температурата но се влияе пропорционално на дните в ,които двигателят не е пален .Т.е. 2 дена не е пален-2 пъти по-голям облак от пушек,3 дена -3 пъти по-голям пушек....Колата не гори масло,на 10 000 мили и се сипва както и на останалите ванове ,които имам.Не израсходва антифриз,няма никакви странични шумове по двигателя или поне различни от тези на останалите 12 машини.До тук нито един сервиз не успя да излезе със свястно мнение къде да се търси проблема.Проблемът започна 1 месец след като турбото,интеркулера ,ЕГР клапана и свещите бяха сменени.
Всяко мнение ще е добре дошло.
Благодаря.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 44 госта