Здравейте
колата е пасат Б5 98 година AFN двигател.
След закупуването на файловете от "тунинг сайт" ги записахме на нови флаш памети и ги монтирахме на колата.
След монтажа им колата не дава грешки или някакви проблеми.Просто "ефекта" не е особено впечатляващ.
Това ли мога да очаквам от този двигател на това купе?
Прилагам файл с лог на колата по време на движение ако може някой да каже това ли е всичко което може да се постигне от един чип?



АФН двигател лог файл след смяна на чип
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 2:01
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
АФН двигател лог файл след смяна на чип
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-003-008-011 chip1.xls
- (148.5 KиБ) Свален 217 пъти
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: лог файл на АФН двигател след смяна на чип
Хвани си направи ЛОГ на 1,3,11 канал на 4-та скорост от 1200 до 4200 оборота ,че лично от този не разбрах нищо ... искам да видя какви волтажи са пуснати ...
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 2:01
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: лог файл на АФН двигател след смяна на чип
добре утре ще е налице лог-а.
Благодаря
Благодаря
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 24 мар 2014 14:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: АФН двигател лог файл след смяна на чип
Здравейте, днес направихме логове на колата на fantamaniaka, които ще кача малко по-надолу. Преди време бях купувал за моята кола файлове от http://www.chip... , която е 1.8T и останах доста доволен. Купихме наскоро файлове и за AFN-а, но не съм чел нищо за дизелите и не мога да преценя дали е постигнат обещаният резултат от 143hp. Мен ми се струват доста, при положение, че повечето тунинг фирми дават максимални резултати до 140hp. Първоначално ни изпратиха файлове, с които исканото налягане беше 2152mbar, но нямаше голям ефект във вървенето на колата. Писах им и ми изпратиха втори файлове, които твърдяха, че ще имат по-добър резултат. Днес ги пробвахме и реално колата вървеше малко по-добре и този път исканото налягане беше 2203. Направихме логове на 3та скорост от 1200 до около 4200 оборота с първия вариант на файловете и с втория. Ето ги и тях :
Първи файлове :
1ви ; 3ти ; 11ти канал - https://www.dropbox.com/s/bjlk9cuhgquapuy/LOG-01-011-003-001%20mod%20variant%201.csv
Само 11ти канал - https://www.dropbox.com/s/fgze3wrliggddoj/LOG-01-011-mod%20variant%201%2011%20chanel.csv
Втори файлове :
1ви ; 3ти ; 11ти канал - https://www.dropbox.com/s/z31lzwx4p6f6397/LOG-01-001-003-011%20mod%20variant%202.csv
Само 11ти канал - https://www.dropbox.com/s/ore09kzclzfcvmw/LOG-01-011-mod%20variant%202%2011%20chanel.csv
Така и не успях да конвертирам файловете в приличен вид, надявам се да се разбира поне горе-долу. Тук са 4те лога в "суров вид" :
https://www.dropbox.com/sh/ueshxdxkq7v9g6g/eoTFN63xtr
Можете ли да помогнете със съвет дали вторите файлове са читави и дали наистина е възможно да отговарят на посочените 143hp. Нямаме кола за сравнение, за да преценим сами. Идеята да потърсим помощ тук е, за да разберем дали сме получили това, за което е платено и дали да се свържем отново с продавача. Благодаря на отзовалите се!
Първи файлове :
1ви ; 3ти ; 11ти канал - https://www.dropbox.com/s/bjlk9cuhgquapuy/LOG-01-011-003-001%20mod%20variant%201.csv
Само 11ти канал - https://www.dropbox.com/s/fgze3wrliggddoj/LOG-01-011-mod%20variant%201%2011%20chanel.csv
Втори файлове :
1ви ; 3ти ; 11ти канал - https://www.dropbox.com/s/z31lzwx4p6f6397/LOG-01-001-003-011%20mod%20variant%202.csv
Само 11ти канал - https://www.dropbox.com/s/ore09kzclzfcvmw/LOG-01-011-mod%20variant%202%2011%20chanel.csv
Така и не успях да конвертирам файловете в приличен вид, надявам се да се разбира поне горе-долу. Тук са 4те лога в "суров вид" :
https://www.dropbox.com/sh/ueshxdxkq7v9g6g/eoTFN63xtr
Можете ли да помогнете със съвет дали вторите файлове са читави и дали наистина е възможно да отговарят на посочените 143hp. Нямаме кола за сравнение, за да преценим сами. Идеята да потърсим помощ тук е, за да разберем дали сме получили това, за което е платено и дали да се свържем отново с продавача. Благодаря на отзовалите се!

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: АФН двигател лог файл след смяна на чип
Искам да ти споделя няколко неща ,които видях от логовете . Първо вземи си скъси малко актуатора ,че бавно идва турбото и другото е с това налягане на турбото стойностите на дебитомера са малки ,а камоли с оригиналното налягане (демек дебитомера дава малки стойности) . На първия лог дебитомера е нагласен на 1 към 20 това също бави турбото ....като гледам и втория лог май пак .... Според мен не е оптимален чипа но все пак и дебитомера е пречка.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 24 мар 2014 14:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: АФН двигател лог файл след смяна на чип
Добре, благодаря ти за отговора! Ще погледнем в най-скоро време дебитомера, имам спрей за дебитомери ако не се оправи с него ще се мисли за смяна.Актуаторът трябва да се натегне, нали така? И още нещо - това ли е максималното налягане (2203mbar), което е безопасно за турбината? Какво е исканото налягане на Вас колеги, които имате чипове?
- Legolas
- Мнения: 152
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
- Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София и провинцията
Re: АФН двигател лог файл след смяна на чип
Трябвало е да направите лог на колата преди чипа и при същите условия след него, за да се сравнят разликите. Иначе на моето ТДИ стоково си беше към 1800м.бар. Това дали е добре за мотора или не, зависи изцяло от чипа. Той ако е куцо направен, може и с по-малко налягане на турбото дори от сток вариант пак да счупи мотора. За почистване на дебитомера си вземете Изопропанол - чист за анализ от някой магазин за химични реактиви, а цената му е някъде към 10лв./1л. приравнено към разни спрейове за дебитомери (със съдържание на 98% изопрапанол, другото са някакви аерозоли), които са 100мл./15лв. е доста по-далавера.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта