Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот dispatch » Вто 29 апр 2014 16:30


streetracer1 написа:И аз мисля така, но се чудя, защото не е спукано, а като поизядено само. Или няма значение?


Защото е карана със смотан антифриз или с вода




Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот streetracer1 » Вто 29 апр 2014 23:28


Да да, това ясно. Имах предвид, че се чудя относно наваряването.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот dispatch » Сря 30 апр 2014 13:14


Ако се направи кадърно - няма проблем. Същото важи после и за шлайфа!
Подмяната на болтовете на главата е почти задължителна!
В общи линии тези неща се знаят от автомонтьорите.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9068
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот samo_pechka » Сря 30 апр 2014 20:29


dispatch написа:Подмяната на болтовете на главата е почти задължителна!

Не почти , ами на стои десет процента тр са нови :exclaim


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот streetracer1 » Чет 01 май 2014 0:36


Да, за болтовете няма две мнения. Майсторът ми се чуди дали да я надуват защото изпускането на компресия е било видимо от 2 цилиндъра и нямало шанс да е пукната.


Росен2
Мнения: 460
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 19:58
Автомобил: Golf III
Двигател: AAM 1996

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот Росен2 » Чет 01 май 2014 7:05


dispatch написа:
Защото е карана със смотан антифриз или с вода

На предишната кола и съсипах мотора (само на 182 000),тъкмо от менте антифриз.С вода не съм я карал никога но си купувах някаъв Мотокс фалшив от пазара,понеже ми сълзеше радиатора понякога,та на около 2-3 месеца доливах по килограм може би.
После когато антифриза прояде гарнитурата до четвърти цилиндър и свалихме главата,видяхме какви шупли по блока е направил....Ремонта беше нецелесъобразен имайки в предвид сумата и цената на автомобила.
Сега вече само Hepu G11 за моята бензинка.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот streetracer1 » Чет 01 май 2014 12:45


Антифризът е го сменях... но явно предишните и собственици са били скръндзи :screwy "Главатарят" днес трябва да шлайфа и е уверил майсторът ми, че няма нужда да се надува, защото е достатъчно ясно от къде е изпускала - от 2 цилиндъра към водни магистрали. Има ли смисъл да нахалствам да надуват в такъв случай? Имам си наум в такива моменти, че прекаленото нахалство може да доведе до претупване. :gruebel В общи линии вярвам си на майстора.

Последна промяна от streetracer1 на Чет 08 май 2014 11:27, променено общо 1 път.


Росен2
Мнения: 460
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 19:58
Автомобил: Golf III
Двигател: AAM 1996

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот Росен2 » Чет 01 май 2014 13:35


Личното ми мнение е,че шлайф макар и минимален трябва да има.Преди време сложих глава след пробив на гарнитура,без да я шлайфам,понеже видимо беше в отлично състояние и нямаше нужда според мен,но след 40 000 километра гарнитурата пак изби на същото място.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4750
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот tdi fen » Чет 01 май 2014 14:29


ремонт без шлайф няма смисъл само ще си дадеш парите


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот streetracer1 » Чет 01 май 2014 15:50


Шлайфът е без две мнения! Само за надуването казват, че не е нужно защото е ясно от къде е опускала.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот dispatch » Чет 01 май 2014 20:23


Няма смисъл от надуване щом се вижда ясно къде е минавало компресия.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот streetracer1 » Пет 02 май 2014 9:46


Супер! А дали е възможно разтрисането и лошото палене от другата ми тема да е в следствие от този проблем?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта