
малко инфо за разбиращите руски :
http://passat-b5.ru/phpBB2/search.php?mode=results
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... c=8742&hl=турботаймер
http://passat-b5.ru/phpBB2/viewtopic.php?t=19439&highlight=%F2%F3%F0%E1%EE+%F2%E0%E9%EC%E5%F0
По принцип е трудно да намериш дизелов автомобил с непревъртян километраж - карат се неимоверно много - късмет да имаш- и да попаднеш на добре поддържан - тогава километрите да не те притесняват - моята ми я докараха след 4 месечно търсене из Германия - километража показваше 185 200 км. - за кола на 11 години това е абсурд да са реалните километри - доста трудно е да се намери читав дизел - но си струва времето и търсенето - Успех!!!Росен79 написа: По-рано съм имал обикновен дизел и съм доволен, занапред ми се ще да взема TD заради по-добра динамика, но се кахъря да не нацеля някой скапан, че после да се чудя какво да правя.
gr_kanev написа:Още нещо важно за турбината /независимо на какъв двигател е/ - освен че не бива да се ръчка двигателя студен, след вдигане на обороти /да кажем, над 2000-2500/, е добре да се даде известно време /1-2 до 5 мин/ на турбината да се охлади, като не се гаси веднага двигателя, ами се остави да поработи на празен ход.
IvoG написа:gr_kanev написа:Още нещо важно за турбината /независимо на какъв двигател е/ - освен че не бива да се ръчка двигателя студен, след вдигане на обороти /да кажем, над 2000-2500/, е добре да се даде известно време /1-2 до 5 мин/ на турбината да се охлади, като не се гаси веднага двигателя, ами се остави да поработи на празен ход.
Това го бях забравил. Сега се сещам че Пацо след ръчки прави eдна обиколка на ниски обороти за да охлади турбинката.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта