Здравейте
Понеже старото турбо си отиде реших направо да сложа хибриден варинат.
Въпросът ми е дали мога да карам с стария чип.
Налягането е настроено на 1.7.
Турбото е правено при D.G turbochargers (Митко турбото)



Голф 4 ARL hybrid turbo
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 ARL hybrid turbo
Малко по-късно ще се развърта, но във високите ще бута доста повече дори с по-малко гориво. Можеш да си караш спокойно без пушек докато те ремапнат. Сега 1,7 не е малко налягане за 1752(предполагам такъв ще е хибрида), но горивото ти е малко и нагоре може да малее.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:40
- Автомобил: Golf Mk4 Passat B3
- Двигател: ARL ++ -- 1z ++
Re: Голф 4 ARL hybrid turbo
Какво е допустимото налягане за това турбо попринцип но като сравнение сега ми се струва ,че варви по малко дори или аз си внушаван нещо.
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 ARL hybrid turbo
1,7 е здравословния максимум, нагоре смисъл не виждам аз. Като цяло е по-важното ,че 1752 има повече дебит при същото налягане, това е по-важното. Не може да върви по-малко, просто въртящият момент идва по-късно и не те рита както преди. Аз също карах известно време такъв хибрид само с ремап на 1,2 и колата вървеше доста повече отколкото със старото турбо. Другото което може да е недобре настроен актуатор, ако ти се струва мудна може да е това.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:40
- Автомобил: Golf Mk4 Passat B3
- Двигател: ARL ++ -- 1z ++
Re: Голф 4 ARL hybrid turbo
Преди малко говорих с момчето което прави чипа и 1.65 вика ,че е налягането.Обаче е правено като за стоковото турбо щего кача днеска и ще пробвам как варви.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта