Голф 4 ARL hybrid turbo

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
flexxa
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:40
Автомобил: Golf Mk4 Passat B3
Двигател: ARL ++ -- 1z ++

Голф 4 ARL hybrid turbo

Мнениеот flexxa » Пон 07 юли 2014 15:53


Здравейте
Понеже старото турбо си отиде реших направо да сложа хибриден варинат.
Въпросът ми е дали мога да карам с стария чип.
Налягането е настроено на 1.7.
Турбото е правено при D.G turbochargers (Митко турбото)




Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 ARL hybrid turbo

Мнениеот okti_1 » Пон 07 юли 2014 18:27


Може :th_up :th_up :th_up


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 ARL hybrid turbo

Мнениеот Juiced » Пон 07 юли 2014 21:20


Малко по-късно ще се развърта, но във високите ще бута доста повече дори с по-малко гориво. Можеш да си караш спокойно без пушек докато те ремапнат. Сега 1,7 не е малко налягане за 1752(предполагам такъв ще е хибрида), но горивото ти е малко и нагоре може да малее.


flexxa
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:40
Автомобил: Golf Mk4 Passat B3
Двигател: ARL ++ -- 1z ++

Re: Голф 4 ARL hybrid turbo

Мнениеот flexxa » Вто 08 юли 2014 10:00


Какво е допустимото налягане за това турбо попринцип но като сравнение сега ми се струва ,че варви по малко дори или аз си внушаван нещо.


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 ARL hybrid turbo

Мнениеот Juiced » Вто 08 юли 2014 10:12


1,7 е здравословния максимум, нагоре смисъл не виждам аз. Като цяло е по-важното ,че 1752 има повече дебит при същото налягане, това е по-важното. Не може да върви по-малко, просто въртящият момент идва по-късно и не те рита както преди. Аз също карах известно време такъв хибрид само с ремап на 1,2 и колата вървеше доста повече отколкото със старото турбо. Другото което може да е недобре настроен актуатор, ако ти се струва мудна може да е това.


flexxa
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:40
Автомобил: Golf Mk4 Passat B3
Двигател: ARL ++ -- 1z ++

Re: Голф 4 ARL hybrid turbo

Мнениеот flexxa » Вто 08 юли 2014 12:19


Преди малко говорих с момчето което прави чипа и 1.65 вика ,че е налягането.Обаче е правено като за стоковото турбо щего кача днеска и ще пробвам как варви.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта