Здравейте на всички.
Изкам да си споделя болката и да потарся съвет.
Преди около месец си купих В 5,5 1.9 TDI 131 к.с. 2002 по документи ама има едно на стаклата така че май е 2001.
Миналата седмица в невероятна градушка влязах в улица залята с 30-40 см вода гедайки че минават и други коли.Явно аз излезнах карък защото тъкмо да се измъкна срещу мен се задава някакъв бус които явно мислеше че е на offroad :shock .Минавайки покрай мен вдигна вълна която ме заля до покрива, горкият Пасат направи 2м. и спря. Опитах се да запаля ама нищо. След 10 минути ме измъкнаха . Оставих колата и взех да званя на приятели които разбират от коли за да видя кво става.Явно сам не карък а ГОЛЯМ карък от бурята нямаше телефони.Влизам в колата след 10 мин и паля . колата запали ама като подам леко газ и гасни , гледам отзад излиза бял пушек и си викам нещо не е наред . Изгасих колата и пак званя пак няма телефони. Така явно не съм ГОЛЯМ карък ,а МНООООГО ГОЛЯМ КАРЪК . Наблизо гледам маистор дето оправя коли ,отивам обяснявам му кво е станало той вика че тва не е добре може би ми е влезла вода идва и познайте какво прави, отваря капака гледа цъка после пали и форсира :evil: :evil: :evil: :evil: горкият двигател изтрака и дотам . Точно тогава ми звани един приятел дето кара само Пасати обяснявам му как са ме заляли и той ми вика само не я пали :( Казвам брат забави се 10 сек.
Така сега равносметката е изкривена биела.
От сервиза ме "зарадваха" че нови се продавали комплект по 4 (около 1000 лв) а пък са били 1 милион вида та втора употреба не се кога ще се намери.
Тия пък от БулИнс кадето ми е каското като гледам няма да дадат и един лев, имам познат там ама той вика че щяли да го минат като шофьорска небржност&^%@&$^#.Трябвало нещо друго да се измисли
Така че момчета ако някои има биели plz help и дайте идеи как да взема некви пари от Каското .
БАХ не можах да и се порадвам и един месец пък и ми е първата кола.
mod edit: vaskoto1



Пасат В 5,5 1.9 TDIПроблем вода в двигателя изкривена биела
кофти колега,
мен ме сполетя подобна случка. Поне имах около година откакто я бях купил че да и се порадвам. Съвета ми е да смениш и четирите биели но ако ги вземаш на старо (70-100 лв бройката) гледай да са от един двигател. Тоест да са еднакви. Аз смених 2 само и ме е яд сега. Уж ги теглиха и пилиха но двигателя се разбалансира. Ааа и не ходи в Unitrade освен ако не си много богат и търпелив. Да не те отчайвам но колата никога няма да е това което е била
Ако не я беше палил щеше да се оправиш с каското. Обаждаш се и казваш че имаш съмнения за воден удър но не си я палил. Те идват и гледат.
мен ме сполетя подобна случка. Поне имах около година откакто я бях купил че да и се порадвам. Съвета ми е да смениш и четирите биели но ако ги вземаш на старо (70-100 лв бройката) гледай да са от един двигател. Тоест да са еднакви. Аз смених 2 само и ме е яд сега. Уж ги теглиха и пилиха но двигателя се разбалансира. Ааа и не ходи в Unitrade освен ако не си много богат и търпелив. Да не те отчайвам но колата никога няма да е това което е била

Ако не я беше палил щеше да се оправиш с каското. Обаждаш се и казваш че имаш съмнения за воден удър но не си я палил. Те идват и гледат.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Здрасти колега!Прочетох какво ти се е случило и мога само да ти съчуствам за случилото се. Ако това може малко да те успокои - казвай си че от лошото има по лошо, защото важното е че си жив и здрав, а повредата се оправя.
Тъй като карам пасат с бензинов двигател, все още не мога да си обясня как е успяла да влезе вода в двигателя/цилиндрите?
Тъй като карам пасат с бензинов двигател, все още не мога да си обясня как е успяла да влезе вода в двигателя/цилиндрите?
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Ако биелата не е пробила блока, което не е споменато, трябва двигателя да се разглоби и да се прегледат всички детаили.
Повдигачи,клапани, разпределителен вал,бутала, биели, колянов вал, главата, вътрешната част на блока, евентуални счупвания и пукнатини.
Чак тогава оценка на щетите и търсене на части.Понякога дявола не е толкова черен.А този " маистор", които е форсирал след воден удар двигателя не го коментирам.
Мотора е глътнал вода още при вълната от буса според мен, и ако не е бил форсиран си е изгаснал. Ама след това водата в цилиндъра при форсажа го е прецакала.
Повдигачи,клапани, разпределителен вал,бутала, биели, колянов вал, главата, вътрешната част на блока, евентуални счупвания и пукнатини.
Чак тогава оценка на щетите и търсене на части.Понякога дявола не е толкова черен.А този " маистор", които е форсирал след воден удар двигателя не го коментирам.
Мотора е глътнал вода още при вълната от буса според мен, и ако не е бил форсиран си е изгаснал. Ама след това водата в цилиндъра при форсажа го е прецакала.
Ами двигателят е разглобен в момента . Според момчетата от сервиза е само една биела.Буталото е удряло в ризата .Надрано е откъм биелата,ама според тях не било проблем отгоре било здраво.Проблема сега ми е че вече отворихме 20-тина двигателя ама все на различни биели попадаме.Иначе имам предвид и двигател от едно място ама де да знам,сваляне на този качване на друг и ако не е наред пак същото упражнение.......Надявам се този да стане , макар че доста хора ме плашат че щом един път двигателя се отвори вече не е същото.
Тия от ЕвроИнс пари едвали ще дадат, казаха ми да не се надявам.Щели да изкарат че аз съм бил виновен че съм карал в много вода ,макар че тя не беше чак толкова много,или пък че филтъра не е бил читав.Май ще си търся други застрахователи макар че според ме те все едни и същи.Някой ако има предвид някой които не да знаят само да взимат ами като стане нещо и да дават да казва.
Тия от ЕвроИнс пари едвали ще дадат, казаха ми да не се надявам.Щели да изкарат че аз съм бил виновен че съм карал в много вода ,макар че тя не беше чак толкова много,или пък че филтъра не е бил читав.Май ще си търся други застрахователи макар че според ме те все едни и същи.Някой ако има предвид някой които не да знаят само да взимат ами като стане нещо и да дават да казва.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Jonni написа:Тия от ЕвроИнс пари едвали ще дадат, казаха ми да не се надявам.Щели да изкарат че аз съм бил виновен че съм карал в много вода ,макар че тя не беше чак толкова много,или пък че филтъра не е бил читав.Май ще си търся други застрахователи макар че според ме те все едни и същи.Някой ако има предвид някой които не да знаят само да взимат ами като стане нещо и да дават да казва.
Казвам - виж ТУК. И все пак, когато си избираш застраховател (пък и не само), се интересувай подробно за всички условия, събития, и т.н. - т.е. за такава цена какво получаваш. Когато подписваш договори, чети всичко написано, най-вече дребните букви.
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
След двуседмично ходене по мъките , притеснения и много нерви се принудих да взема 4 нови биели , (30 отворени двигателя и нито един с биела като мойта , БАХ). Момчетата ги смениха за един ден , сега Пасата е като нов . Няма тропане, тракане ,капка ,загряване държи се както преди ,дано и така да си остане.Вече и врътнах 400-500 км.Направо такъв камък ми падна от сърцето ,бях се поболял .Вярно доста пари заминаха , но важното е че се оправи .Благодаря ви за подкрепата и съветите.
П.П. Между другото имам 3 биели ако на някои му потрябват( макар че на никой не го пожелавам)да се обажда.
П.П. Между другото имам 3 биели ако на някои му потрябват( макар че на никой не го пожелавам)да се обажда.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Поздравления колега, за новопоправения автомобил. Да си го караш с здраве и от тук нататък само да наливаш и да караш, от тук нататък само смяна на масло,филтри и други текущи подмени и нищо повече.
Значи притесненията ти, слуховете, че един двигател като се отвори и вече нищо не е същото - се оказаха верни. Т.е. че ако ремонта се направи от добър майстор който си знае работата, двигателя може да стане като нов.
Значи притесненията ти, слуховете, че един двигател като се отвори и вече нищо не е същото - се оказаха верни. Т.е. че ако ремонта се направи от добър майстор който си знае работата, двигателя може да стане като нов.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта