Имам два проблема, които ми се иска да разреша.
1.Понякога в града като редувам агресивно каране на високи обороти със спряно положение на по-дългите светофари и след няколко такива редувания, поискам да карам отново на високи обороти, колата става една мудна и набира сравнително трудно след това.Налага ми се да отбия, да я оставя да поработи малко на празен ход, да я изгася и после като я запаля отново, си възвръща мощността пак.На какво се дължи това ? Проблем ли и трябва ли да се отстрани ?
2.Преди време на празен ход на едно място, понякога ми гаснеше изведнъж и трудно после пак я запалвах.Оказа се тогава, че някакво запояване трябва да се направи на някакво реле май,не помня какво точно беше.Преди няколко дни точно преди да паркирам на ниска скорост колата се изключи изведнъж, светна ми лампата на акумулатора и почна едно жужене от там.Извадих ключа, врътнах един-два пъти, но продължаваше да свети лампата и да жужи.На третия път обаче се оправи.
А преди малко както спрях на едно място на празен ход се получи едно леко тресене, все едно щеше да изгасне, но не изгасна.Дали отново се е разпойло това реле или проблема е друг ?
Благодаря



2 проблема - Голф 3 TDI AFN - Решено !
- DrugiaBliznak
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
2 проблема - Голф 3 TDI AFN - Решено !
Последна промяна от DrugiaBliznak на Чет 10 юли 2014 13:57, променено общо 1 път.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: 2 проблема - Голф 3 TDI AFN
По думите ти си мисля ,че имаш :
1 - Пренадуване
2 - Проблем с реле 109
3 - Износен маховик
Провери дали имаш въздух в горивната система.
1 - Пренадуване
2 - Проблем с реле 109
3 - Износен маховик
Провери дали имаш въздух в горивната система.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Re: 2 проблема - Голф 3 TDI AFN
ventotdi написа:По думите ти си мисля ,че имаш :
1 - Пренадуване
2 - Проблем с реле 109
3 - Износен маховик
Провери дали имаш въздух в горивната система.
Не знам как да проверя за въздух в горивната система.

Относно пренадуването, ремонта в какво се състои ?
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 2 проблема - Голф 3 TDI AFN
За пренадуването основно причините са замърсена/износена геометрия на турбината и проблем в Н75 клапана . Също проблема може да е в самия актуатор....това се сещам на първо време...
Re: 2 проблема - Голф 3 TDI AFN
За въздуха, можеш да погледнеш маркучите за горивото, накарай някой познат да дава газ и ако има мехурчета и със даването на газ се увеличават, значи имаш проблем! Ако маркучите ти са плътни ( черни ) и през тях не се вижда нищо, можеш да сложиш някакъв прозрачен, само за пробата и после да го махнеш
- DrugiaBliznak
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Re: 2 проблема - Голф 3 TDI AFN - Решено !
За проблем номер 2 : реле 109. Купих си оригинално : цена - 32 лв.
Проблем номер 1 : според Мишо от клубния сервиз е напълно възможно самото реле 109 да е отговорно и за мудността понякога след редуване на агресивно каране и празен ход на светофари.
След смяната на релето НЕ съм установявал отново "мудния" проблем. Дано да е било от него.
Благодаря на Мишо !
Проблем номер 1 : според Мишо от клубния сервиз е напълно възможно самото реле 109 да е отговорно и за мудността понякога след редуване на агресивно каране и празен ход на светофари.
След смяната на релето НЕ съм установявал отново "мудния" проблем. Дано да е било от него.
Благодаря на Мишо !

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта