


преминаване от 90/1з/ към 110 кс
преминаване от 90/1з/ към 110 кс
интересува ме какво трябва да се промени по инсталацията на г3 1з да премине към 110 кс сили/всички механични части ги имам турбо,дюзи и тн/имам компютър,н75/инсталация не искам да сменям.видях на познат афн всички кабели са с същите цветове и разположения,има един кабел в повече на буксата на компютъра-пин 3.ако някой е правил това да сподели или ме насочи какво се променя по инсталацията.благодаря предварително на отзовалите се
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
- Автомобил: Фв туран
- Двигател: BMN 2007 г
- Местоположение: бургас
Re: преминаване от 90/1з/ към 110 кс
Заводската разлика между 90к.с./1з/ и 110к.с. е само в турбото.
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: преминаване от 90/1з/ към 110 кс
Дали
И в дюзите , и в софта , и в начина на управление на турбината ( при АФН с вакуум , при АХУ /1з с налягане) , различни Н75 . Със сигурност ще има и още "дреболии"...
А щом колегата е набавил всичко - става, но не мога много да помогна ( не съм правил такава трансплантация ) , лично аз бих подходил само с дюзи и промяна на софт.....

А щом колегата е набавил всичко - става, но не мога много да помогна ( не съм правил такава трансплантация ) , лично аз бих подходил само с дюзи и промяна на софт.....
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: преминаване от 90/1з/ към 110 кс
манол написа:Заводската разлика между 90к.с./1з/ и 110к.с. е само в турбото.
Защо не написа още-по голяма глупост ??? Разлики Бол, ама ти от заводската си далеч.Човека моли за съдействие, като не знаеш с какво да му удариш рамо си спести "познанията". Да...еаа българската работа, тоз форум заприлича на отворен преден капак на кола пред панелен блок.Един се навел да си оправи нещо и десет кибици дават празни идеи отстрани и дразнят с "компетенцията" си.
Re: преминаване от 90/1з/ към 110 кс
искам да изкажа искрени благодарности на колегата DIESEL FREAK ,единствен отзовал се с полезна информация.малко предистория
:голфа е 1з 95г,изпаднаха ми много евтино части от афн/турбо,дюзи,н75 и други дреболии/ в един момент реших да го правя 110кс и започна големият филм.пуснах темата първо в фолксфаген форума и голямо чакане и нищо.после в дизел форума пак същата работа,в един момент се "отзоваха едни "колеги" та:обясняваха ми колко било сложно и тн.доиде единият и се започнаха едни смяни на инсталации преработки на кабели букси и куп други работи-резултата изгорял компютър.вторият като дойде и видя се произнесе че първият нищо не разбирал и се започна отново инсталация от афн,букси и разтягане на големи локуми резултат изгорял втори компютър и подменен не работещ дебитомер.след като получих лично от колегата DIESEL FREAK се почна отначало защото вече бях решил да не се занимавам повече резултат-върнах си оригиналната инсталация,нов компютър и дебитомер и О чудо всичко си зарабити без проблеми .разликата в инсталацията е само че на пин 3 на компютъра се пуска един кабел до релето/ под разширителния съд на антифриза /управляващо перките за охлаждане /до пин4 по спомен/всичко друго е еднакво цветове,букси и тн.колата работи без проблем.още веднъж благодарности на единствения отзовал се с полезна информация DIESEL FREAK.
:голфа е 1з 95г,изпаднаха ми много евтино части от афн/турбо,дюзи,н75 и други дреболии/ в един момент реших да го правя 110кс и започна големият филм.пуснах темата първо в фолксфаген форума и голямо чакане и нищо.после в дизел форума пак същата работа,в един момент се "отзоваха едни "колеги" та:обясняваха ми колко било сложно и тн.доиде единият и се започнаха едни смяни на инсталации преработки на кабели букси и куп други работи-резултата изгорял компютър.вторият като дойде и видя се произнесе че първият нищо не разбирал и се започна отново инсталация от афн,букси и разтягане на големи локуми резултат изгорял втори компютър и подменен не работещ дебитомер.след като получих лично от колегата DIESEL FREAK се почна отначало защото вече бях решил да не се занимавам повече резултат-върнах си оригиналната инсталация,нов компютър и дебитомер и О чудо всичко си зарабити без проблеми .разликата в инсталацията е само че на пин 3 на компютъра се пуска един кабел до релето/ под разширителния съд на антифриза /управляващо перките за охлаждане /до пин4 по спомен/всичко друго е еднакво цветове,букси и тн.колата работи без проблем.още веднъж благодарности на единствения отзовал се с полезна информация DIESEL FREAK.
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: преминаване от 90/1з/ към 110 кс
Браво на колегата



-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
- Автомобил: Фв туран
- Двигател: BMN 2007 г
- Местоположение: бургас
Re: преминаване от 90/1з/ към 110 кс
Да благодарим на разбирача SUN-ЧО
за изказаното КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ, че от такива ВЕЛИКИ гаражни разбирачи, човека се е вкарал във филм на ужасите. Ако беше толкова компетентен щеше да натиснеш БУТОНА,,търсене" и да видиш че темата вече е разисквана и е показана нагледно със снимки и т.н. А понеже знае и много ,,чуждестрански" езици щеше да прочете в други сайтове за какво иде реч, например в по разбираемия за нас простите www.volkswagen.msk.ru. Освен че знае само да такова майката за друго не разбрахме..........................






- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: преминаване от 90/1з/ към 110 кс
Ми той _SUN_ много правилно ти е казал каква свещенна глупост си написал, за какво го намесваш?
samo_pechka и той ти отвори очите какво друго освен турбото е различно
samo_pechka и той ти отвори очите какво друго освен турбото е различно
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: преминаване от 90/1з/ към 110 кс
манол написа:Да благодарим на разбирача SUN-ЧО![]()
![]()
за изказаното КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ, че от такива ВЕЛИКИ гаражни разбирачи, човека се е вкарал във филм на ужасите. Ако беше толкова компетентен щеше да натиснеш БУТОНА,,търсене" и да видиш че темата вече е разисквана и е показана нагледно със снимки и т.н. А понеже знае и много ,,чуждестрански" езици щеше да прочете в други сайтове за какво иде реч, например в по разбираемия за нас простите www.volkswagen.msk.ru. Освен че знае само да такова майката за друго не разбрахме..........................
![]()
Манталитета и разбиранията ти са на Автоджамбазин от 90-те години облечен с анцунг Адидас..... няма смисъл просто !!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта