ALH проблем с геометрията

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tdi90 turbo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли-Осло

ALH проблем с геометрията

Мнениеот tdi90 turbo » Нед 15 юни 2014 23:02


Здеавейте прочетох доста теми тук в форума,но проблемът не успях да го реша,та проблемът е следният на 1,9 тди,с код АЛХ.колата я закупих и след смяна на маслото видях че актуаторът беше счупен,та поръчах нов смених го ,но колата я карах 2 месеца без актуатор и естественно не вървеше и забиваше,та дойде заветният актуатор и го смених изтрих грешките всичко,паля колата и тръгвам колата си върви всичко ОК,ноо идва нагорнище и си карах на 5 скорост и в един момент просто колата заби и турбото спря и колата стана чист дизел ,излизам на равен път но колата вече не вървеше все едно турбото го няма,трия грешката колата сио върви в градски условия при нормално каране,започвам да давам газ и около 4000 оборота същата история колата изведнъж забива и спира да работи турбината грешката която записва е 17965 Charge Pressure Control positive deviation,прочетох из форума за грешката но така и не намерих решение на проблема,та сега какво съм направил,вчера затапих Егр не беше колко знае зле но го затапих,размених клапаните на ЕгР и турбото не вървеше колата,днес смених чисто нов въздухомер и чисто нов клапан за турбото,актуатора се движи лесно,сега моят старият клапън съм го пробвал с два кабела и не цъка явно не работи,новият го пробвах с кабели цъкъше си нормално с кабелите,въпросът ми е следния когато се запали колата трябва ли да цъка клапанът на турбото и замерих на буксата че няма никакво напрежение icon_idea




Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с ALH

Мнениеот hip-hopotam » Пон 16 юни 2014 0:04


Човек спри да купуваш напосоки,грешката ти е прекалено красноречива.
Имаш променлива геометрия за почистване,вероятно е била позацапана и след като е спрял клапана да я управлява за 2 месеца е задълбочило проблема.
Решението е сваляне на турбото и почистване на геометрията и после регулиране на клапанчето.
Има вероятност и актуатора който си сложил да не е регулиран правилно.


tdi90 turbo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли-Осло

Re: ALH проблем с геометрията

Мнениеот tdi90 turbo » Пон 16 юни 2014 21:25


Да отбележа само купих актуатора защото беше счупен другите части от френд но са чисто нови,и аз си мисля че вървя към сваляне на турбото защото през тези два месеца няма начин да не се е зацапала,но когато пробвах моят клапан Н 75 не цъка когато го пробвах с две кабелчета а този новия цъка,и забравих да кажа че новият актуатор дойде с по дулго лостче а аз изпозлвах старото защото новото беше по дълго и не пасна,но си мисля че го настроих достатъчно точно и като запаля колата си го дърпа надолу но дотам,имам и логове и видео но не ми остава време да ги кача тук,но май ще свалям турбинка скоро :cry


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: ALH проблем с геометрията

Мнениеот hip-hopotam » Пон 16 юни 2014 21:32


Недей да бързаш да сваляш първо си поиграй с лостчето.
Колко надува колата при пълен товар ? Възможно е да пренадува от неправилно регулирано лостче и затова да забива.


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: ALH проблем с геометрията

Мнениеот k_garchev » Пон 16 юни 2014 22:46


При мен на А4 131кс и същата грешка се оказа клапан Н75 и клашана за високото налягане!Смених ги и вече два месеца нямам проблеми!Преди това чистих турбина,ЕГР и всички вакумчета смених,но...


tdi90 turbo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли-Осло

Re: ALH проблем с геометрията

Мнениеот tdi90 turbo » Сря 18 юни 2014 20:14


Вчера ми остана време да наглася лостчето и засега колата върви и няма забиването,но ще я пробвам през уикенда на дълго и най вече 4 и 5 скорост как е по нагорнище


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: ALH проблем с геометрията

Мнениеот lz2aii » Чет 19 юни 2014 8:46


Ходът на лоста на актуатора трябва да е около 13 мм. Ако имаш този ход, не би трябвало да забива, с условието обаче, че N75 работи коректно.


tdi90 turbo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли-Осло

Re: ALH проблем с геометрията

Мнениеот tdi90 turbo » Нед 22 юни 2014 17:59


Ами той добре ама ми е малко трудно да измеря колко е ходът там на това място,вчера карах колата заби,изтрих грешката смених клапанът с друг на това нагорнище където заби първият път не направи проблем покарах още 3 км и на друго място леко нагорнище и на 4 заби,и сега идва ред май на дебитомерът,защото при първата проба актуаторът не беше нагласен,а и батерията на лаптопът ми не издържа дълго,иначе можеш да я тествам в движение колко надува и как е работата на дебитомерът


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ALH проблем с геометрията

Мнениеот mshbul » Нед 22 юни 2014 18:32


Не може да забива от дебитомер, каквото и да прави той и грешката да е горецитираната.
Вземи почети повече да разбереш кое как работи.


tdi90 turbo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли-Осло

Re: ALH проблем с геометрията

Мнениеот tdi90 turbo » Нед 22 юни 2014 18:58


Нямам много време да чета тук,значи остава да регулирам правилно актуаторът,защото лостчето на турбото се движи доста лесно,мислех си да е задръстено.но си се движи идеално и при запалване актуаторът си го придърпва лесно и до долу,най вероятно не съм го нагласил правилно при смяната


tdi90 turbo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли-Осло

Re: ALH проблем с геометрията

Мнениеот tdi90 turbo » Пет 11 юли 2014 17:41


Темата е за триене,проблемът след смяната на актуатора беше настройване на самият актуатор и смяна на Н 75 :biggrin



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта