



ALH проблем с геометрията
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли-Осло
ALH проблем с геометрията
Здеавейте прочетох доста теми тук в форума,но проблемът не успях да го реша,та проблемът е следният на 1,9 тди,с код АЛХ.колата я закупих и след смяна на маслото видях че актуаторът беше счупен,та поръчах нов смених го ,но колата я карах 2 месеца без актуатор и естественно не вървеше и забиваше,та дойде заветният актуатор и го смених изтрих грешките всичко,паля колата и тръгвам колата си върви всичко ОК,ноо идва нагорнище и си карах на 5 скорост и в един момент просто колата заби и турбото спря и колата стана чист дизел ,излизам на равен път но колата вече не вървеше все едно турбото го няма,трия грешката колата сио върви в градски условия при нормално каране,започвам да давам газ и около 4000 оборота същата история колата изведнъж забива и спира да работи турбината грешката която записва е 17965 Charge Pressure Control positive deviation,прочетох из форума за грешката но така и не намерих решение на проблема,та сега какво съм направил,вчера затапих Егр не беше колко знае зле но го затапих,размених клапаните на ЕгР и турбото не вървеше колата,днес смених чисто нов въздухомер и чисто нов клапан за турбото,актуатора се движи лесно,сега моят старият клапън съм го пробвал с два кабела и не цъка явно не работи,новият го пробвах с кабели цъкъше си нормално с кабелите,въпросът ми е следния когато се запали колата трябва ли да цъка клапанът на турбото и замерих на буксата че няма никакво напрежение 

- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с ALH
Човек спри да купуваш напосоки,грешката ти е прекалено красноречива.
Имаш променлива геометрия за почистване,вероятно е била позацапана и след като е спрял клапана да я управлява за 2 месеца е задълбочило проблема.
Решението е сваляне на турбото и почистване на геометрията и после регулиране на клапанчето.
Има вероятност и актуатора който си сложил да не е регулиран правилно.
Имаш променлива геометрия за почистване,вероятно е била позацапана и след като е спрял клапана да я управлява за 2 месеца е задълбочило проблема.
Решението е сваляне на турбото и почистване на геометрията и после регулиране на клапанчето.
Има вероятност и актуатора който си сложил да не е регулиран правилно.
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли-Осло
Re: ALH проблем с геометрията
Да отбележа само купих актуатора защото беше счупен другите части от френд но са чисто нови,и аз си мисля че вървя към сваляне на турбото защото през тези два месеца няма начин да не се е зацапала,но когато пробвах моят клапан Н 75 не цъка когато го пробвах с две кабелчета а този новия цъка,и забравих да кажа че новият актуатор дойде с по дулго лостче а аз изпозлвах старото защото новото беше по дълго и не пасна,но си мисля че го настроих достатъчно точно и като запаля колата си го дърпа надолу но дотам,имам и логове и видео но не ми остава време да ги кача тук,но май ще свалям турбинка скоро 

- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ALH проблем с геометрията
Недей да бързаш да сваляш първо си поиграй с лостчето.
Колко надува колата при пълен товар ? Възможно е да пренадува от неправилно регулирано лостче и затова да забива.
Колко надува колата при пълен товар ? Възможно е да пренадува от неправилно регулирано лостче и затова да забива.
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: ALH проблем с геометрията
При мен на А4 131кс и същата грешка се оказа клапан Н75 и клашана за високото налягане!Смених ги и вече два месеца нямам проблеми!Преди това чистих турбина,ЕГР и всички вакумчета смених,но...
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли-Осло
Re: ALH проблем с геометрията
Вчера ми остана време да наглася лостчето и засега колата върви и няма забиването,но ще я пробвам през уикенда на дълго и най вече 4 и 5 скорост как е по нагорнище
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: ALH проблем с геометрията
Ходът на лоста на актуатора трябва да е около 13 мм. Ако имаш този ход, не би трябвало да забива, с условието обаче, че N75 работи коректно.
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли-Осло
Re: ALH проблем с геометрията
Ами той добре ама ми е малко трудно да измеря колко е ходът там на това място,вчера карах колата заби,изтрих грешката смених клапанът с друг на това нагорнище където заби първият път не направи проблем покарах още 3 км и на друго място леко нагорнище и на 4 заби,и сега идва ред май на дебитомерът,защото при първата проба актуаторът не беше нагласен,а и батерията на лаптопът ми не издържа дълго,иначе можеш да я тествам в движение колко надува и как е работата на дебитомерът
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ALH проблем с геометрията
Не може да забива от дебитомер, каквото и да прави той и грешката да е горецитираната.
Вземи почети повече да разбереш кое как работи.
Вземи почети повече да разбереш кое как работи.
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли-Осло
Re: ALH проблем с геометрията
Нямам много време да чета тук,значи остава да регулирам правилно актуаторът,защото лостчето на турбото се движи доста лесно,мислех си да е задръстено.но си се движи идеално и при запалване актуаторът си го придърпва лесно и до долу,най вероятно не съм го нагласил правилно при смяната
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли-Осло
Re: ALH проблем с геометрията
Темата е за триене,проблемът след смяната на актуатора беше настройване на самият актуатор и смяна на Н 75 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта