Турбо хибрид 1749в 2052в въпрос

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Konstantinov
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Турбо хибрид 1749в 2052в въпрос

Мнениеот Konstantinov » Пон 29 сеп 2014 23:20


Колеги здравей те моето питане е свалих си турбото 1749в и сложих перка и охлюв от 2052в оста топлата част топлата перка средната част втулки всичко е оригинално на 1749в само студената перка и студения охлюва са на 2052в и искам да попитам до какво налягане мога да я настроя да надува без да се счупи след седмица.Не съм идиот да цедя дизелчето до 5000 ... оборота карам го,но не прекалявам искам вашето мнение до какви барове може да стигна без да има късане на оста трошене на перки и темподобни.Благодаря много за отговорите ви! :)




Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Турбо хибрид 1749в 2052в въпрос

Мнениеот Juiced » Вто 30 сеп 2014 8:49


Първо задължително мини баланс, защото може да се разлети перката и при сток софт. После си избери читав мапер, и той може да ти каже дали си струва над 1,45бар да се кара(дали си струва да сменяш мап-а) или може да я поизцедиш на 1,6-1,65 примерно.
Аз карам с такъв хибрид на холд 1,6 ,като след 4200 държи 1,4.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan и 62 госта