TDI-blow off

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
S-stail
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 27 ное 2004 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

TDI-blow off

Мнениеот S-stail » Сря 17 яну 2007 0:09


Как стоят нещата с монтирането на друг вентил
при голф тди 2000г.
Колата не сам я виждал,но собственика понеже е на ти,
дори не може да ми обясни къде изпуска клапана въздуха.
Може ли някой да обясни на къв принцип е с-мата при тия
дизеларки,преди маф-а ли втъща в/уха или кво?




Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Сря 17 яну 2007 0:33


Турбото е с променлива геометрия, няма нужда от такова нещо (мисля аз а и до колкото съм виждал разглобени) налягането може да се контролира от вакуума през компютъра.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 18 яну 2007 19:44





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта