Здравейте колеги,
Знам, че има такива теми и ги прочетох. От това, което разбрах пушенето сутрин при студен двигател може да е от:
- Пикаещи дюзи (при мен мотора работи нормално и не притрисва, което ме навежда на мисълта, че не е това)
- О пръстени на дюзите
- Подгревни свещи
Кой според вас е правилния ред за елиминиране на възможностите? Да започна ли първо с подмяна на подгревни свещи? Реално колата няма никакво замисляне при палене и пали от четвърт, ама знам ли...
Благодаря!
ARL - пуши синьо сутрин, после спира
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: ARL - пуши синьо сутрин, после спира
Почни от подгревните свещи, ама защо ще ги сменяш направо, те се мерят с мултицет без да ги сваляш. Мериш им съпротивлението, ако е 1 - 1,5 ома, добре. Ако е повече, тогава вече са за смяна.
- Bruny
- Мнения: 36
- Регистриран на: Сря 09 апр 2014 17:43
- Автомобил: VW Golf 1.9 TDI 150
- Двигател: ARL
- Местоположение: Sofia
Re: ARL - пуши синьо сутрин, после спира
дюзите също може да ти ги замерят през ваг или други програми :)
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ARL - пуши синьо сутрин, после спира
Аз имам синъото изпушване сутрин обаче при мен пропушва и при 30 градуса външна температура, ако и при теб пуши в топлото със сигурност не са свещи, тея двигатели съм чувал от други че не пускат подгрева над 7 градуса...
Смяната на О-пръстените е истината и регулирване на дюзите, аз ще сменям моите, но още ме е страх да започна ремонта, най-вероятно напролет ще ги сменям...
Прегледай си маркучите от филтъра към Тандем помпата, при мен единия маркуч изпускаше малко нафта и колата претрисаше сутрин след стягане на маркуча пушека намаля...
Пиши ако решиш проблема
Дюзите и мойте са добре, но гумичките са за смяна това не се хваща през Ваг-ком...
Свещите най-лесно се премерват с пробна лампа откачаш лулата на свещта опираш кабелчето на свещта и от другата страна на акумулатора на + като по средата на кабела ти е крушката ако светне значи свещта работи...
Смяната на О-пръстените е истината и регулирване на дюзите, аз ще сменям моите, но още ме е страх да започна ремонта, най-вероятно напролет ще ги сменям...
Прегледай си маркучите от филтъра към Тандем помпата, при мен единия маркуч изпускаше малко нафта и колата претрисаше сутрин след стягане на маркуча пушека намаля...
Пиши ако решиш проблема

Дюзите и мойте са добре, но гумичките са за смяна това не се хваща през Ваг-ком...
Свещите най-лесно се премерват с пробна лампа откачаш лулата на свещта опираш кабелчето на свещта и от другата страна на акумулатора на + като по средата на кабела ти е крушката ако светне значи свещта работи...
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ARL - пуши синьо сутрин, после спира
Колега оправи си заглавието според темата шаблон.
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: ARL - пуши синьо сутрин, после спира
Ако не са тези неща които сте изброили остават криви биели
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ARL - пуши синьо сутрин, после спира
GuLiVeR написа:Ако не са тези неща които сте изброили остават криви биели
Да бе и от какво ще се изкриват биелите освен от воден удар?? Ако са криви биелите ще работи неравномерно...
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: ARL - пуши синьо сутрин, после спира
Докато загрее ще работи неравномерно да но има само проблем с пушека на студено начи вариянта с биелите отпада щом няма неравномерна работа начи остават дюзи и опръстени не е толкова студено за свещи даже и да неработят вяма да има проблем при тази температура
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ARL - пуши синьо сутрин, после спира
Тази сутрин влизам паля при -2 градуса колата нямаше абсолютно никакъв пушек през аспуха, работи 2-3 минути на място подадох и газчица и я задържах на 1500 оборота няколко секунди и като пуснах газта и отидох зад нея почна да пуши синьо, според мен ЕГР-а е запецнал и мисля утре или други ден направо да го затапя...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта