Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот streetracer1 » Сря 31 дек 2014 18:57


Колега, много е неприятно като "тръснете" така питане в чужда тема! После се чудим кой на кого точно какво е казал... Чети, чети и после си пусни собствена тема... За да не съм голословен мога да ти кажа да започнеш от свещите и центровката.

По темата очаквам по-знаещите да се изкажат за това голямо предварение и това палене от "удар" на какво се дължи в крайна сметка. Защото при мен преди беше на 4 градуса предварение и 3,6-3,8 милиграма и го нямаше. Сега съм на 2,0-2,2 милиграма и 1,1 градус и също го нямам. :love.vwclub




Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот drago_tr » Сря 31 дек 2014 19:03


BOSS75 написа:https://www.youtube.com/watch?v=3dNoJhdqqJg

Мнения относно това "палене"?
:)


Ми не пали никак добре:
Е тука в тая тема, колегите са дали добри предположения и така като гледам горе долу са като твоите грижи:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=433767


kokoshinko
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 27 окт 2014 16:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот kokoshinko » Сря 31 дек 2014 20:21


http://vbox7.com/play:fa52f19e3f Ето го мойто палене, когато е загряла пали от четвърт.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Чет 01 яну 2015 11:17


Честита нова година на всички успешна и безаварийна и ниски цени на дизела :)
Тая тема се превърна в вижте ми паленето!!! :11
За предварението: когато взех моя голф беше на горната граница,много чукаше мотора ,а паленето никак не беше добро!Направих го в закъснение ,работеше много по меко,паленето си остана същото а милиграмите 3,6 , сега направих центровката точно на средата и с новия акумулатор сякаш нещата взеха да си идват на мястото!А взрива поне при мен е от разбития маховик,предполагам може би и при теб!!!
За колегите с клиповете: много тегаво ви въртят стартерите вижте си акумулаторите светят ви АБС-ите мисля че от темата ви е ясно какво значи това!!


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Чет 01 яну 2015 15:31


Колеги първо Честита Нова Година пожелавам на всички ви.Днес реших да кача клип от преди малко да видите как запали колата след напълно зареден акумулатор.Изненадващо за мен запали добре в сравнение с предните пъти и дори подгрева се задържа 2-3 секунди. http://vbox7.com/play:dec7b5439a Някакви мнения(пак ми присветва ABS лампата)


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Чет 01 яну 2015 16:06


При следващото палене вземи още един човек с теб и един мултицед ти върти и а другия да мери волтажа и пиши в момента на въртене до колко волта пада акуто!!


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4320
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот tdi fen » Чет 01 яну 2015 17:49


на клипа пали перфектно какъв е акумулатора колко ah и колко е стартовия ток на колко години е ?


Zinoto
Мнения: 1875
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Чет 01 яну 2015 17:58


Тя си пали добре, въпреки, че на 0 градуса нещата ще са малко по-различни. Неоспорим факт е, че особено с по-стария софтуер до 2000 г. този мотор и сродните му искат добър акумулатор и стартер както за полустуден, за студен и най-вече за горещ мотор.


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Чет 01 яну 2015 18:22


Ще го измерим за да видим какво се случва.Иначе акумулатора е MONBAT Formula 75ah закупен юли месец 2014.След 1-2 дена пак ще снимам паленето за да ви покажа за какво става въпрос и защо всъщност пуснах темата колеги.


Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот SIMETO1 » Чет 01 яну 2015 19:13


Колега аз карам Голф 3 1.9 TDI AFN мотор , имах подобен проблем,при мен се оказа разбито колело на колянов вал и губеше центровка.Само че първо трябва да ти видят центровката,ако е изгубила ГНП-то центровка е от това да знаеш.


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Чет 01 яну 2015 22:13


Не вярвам да е от това.Тогава няма ли да го имам този проблем с трудното палене и понякога когато е топъл мотора?При мен го има само и единствено когато колата е стояла 6,7,8 и повече часа без да се кара.Завърта 4-5 оборота и пали.Нямам случай в който да не е запалила.Дори и веднага да я угася след като е запалила после си пали веднага без да се замисля.


Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот SIMETO1 » Пет 02 яну 2015 11:26


еми точно това ти казвам,при мен беше така,при топъл мотор няма ядове,но престои ли повече време се почва пак едно въртене докато запали.Така че отиди я закачи на VAG-COM да ти кажат имаш ли центровка,ако нямаш е колелото на коляновия вал,тръгнало е да се прецаква.ПОЗДРАВИ.


Zinoto
Мнения: 1875
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Пет 02 яну 2015 12:00


При AHF не се случва това с колелото на коляновия вал както при AFN


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Пет 02 яну 2015 16:14


Лошото е че виждам въздух в прозрачната тръбичка след горивния филтър и усещам че колата не върви.Може би нещата са свързани.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Пет 02 яну 2015 20:16


Не се лъжи не са свързани! Малките мехурчета са нещо нормално!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tih и 44 госта