Колега, много е неприятно като "тръснете" така питане в чужда тема! После се чудим кой на кого точно какво е казал... Чети, чети и после си пусни собствена тема... За да не съм голословен мога да ти кажа да започнеш от свещите и центровката.
По темата очаквам по-знаещите да се изкажат за това голямо предварение и това палене от "удар" на какво се дължи в крайна сметка. Защото при мен преди беше на 4 градуса предварение и 3,6-3,8 милиграма и го нямаше. Сега съм на 2,0-2,2 милиграма и 1,1 градус и също го нямам.
Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
BOSS75 написа:https://www.youtube.com/watch?v=3dNoJhdqqJg
Мнения относно това "палене"?
:)
Ми не пали никак добре:
Е тука в тая тема, колегите са дали добри предположения и така като гледам горе долу са като твоите грижи:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=433767
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 27 окт 2014 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
http://vbox7.com/play:fa52f19e3f Ето го мойто палене, когато е загряла пали от четвърт.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Честита нова година на всички успешна и безаварийна и ниски цени на дизела :)
Тая тема се превърна в вижте ми паленето!!!
За предварението: когато взех моя голф беше на горната граница,много чукаше мотора ,а паленето никак не беше добро!Направих го в закъснение ,работеше много по меко,паленето си остана същото а милиграмите 3,6 , сега направих центровката точно на средата и с новия акумулатор сякаш нещата взеха да си идват на мястото!А взрива поне при мен е от разбития маховик,предполагам може би и при теб!!!
За колегите с клиповете: много тегаво ви въртят стартерите вижте си акумулаторите светят ви АБС-ите мисля че от темата ви е ясно какво значи това!!
Тая тема се превърна в вижте ми паленето!!!
За предварението: когато взех моя голф беше на горната граница,много чукаше мотора ,а паленето никак не беше добро!Направих го в закъснение ,работеше много по меко,паленето си остана същото а милиграмите 3,6 , сега направих центровката точно на средата и с новия акумулатор сякаш нещата взеха да си идват на мястото!А взрива поне при мен е от разбития маховик,предполагам може би и при теб!!!
За колегите с клиповете: много тегаво ви въртят стартерите вижте си акумулаторите светят ви АБС-ите мисля че от темата ви е ясно какво значи това!!
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Колеги първо Честита Нова Година пожелавам на всички ви.Днес реших да кача клип от преди малко да видите как запали колата след напълно зареден акумулатор.Изненадващо за мен запали добре в сравнение с предните пъти и дори подгрева се задържа 2-3 секунди. http://vbox7.com/play:dec7b5439a Някакви мнения(пак ми присветва ABS лампата)
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
При следващото палене вземи още един човек с теб и един мултицед ти върти и а другия да мери волтажа и пиши в момента на въртене до колко волта пада акуто!!
- tdi fen
- Мнения: 4320
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
на клипа пали перфектно какъв е акумулатора колко ah и колко е стартовия ток на колко години е ?
-
- Мнения: 1875
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Тя си пали добре, въпреки, че на 0 градуса нещата ще са малко по-различни. Неоспорим факт е, че особено с по-стария софтуер до 2000 г. този мотор и сродните му искат добър акумулатор и стартер както за полустуден, за студен и най-вече за горещ мотор.
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Ще го измерим за да видим какво се случва.Иначе акумулатора е MONBAT Formula 75ah закупен юли месец 2014.След 1-2 дена пак ще снимам паленето за да ви покажа за какво става въпрос и защо всъщност пуснах темата колеги.
- SIMETO1
- Мнения: 498
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Плевен
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Колега аз карам Голф 3 1.9 TDI AFN мотор , имах подобен проблем,при мен се оказа разбито колело на колянов вал и губеше центровка.Само че първо трябва да ти видят центровката,ако е изгубила ГНП-то центровка е от това да знаеш.
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Не вярвам да е от това.Тогава няма ли да го имам този проблем с трудното палене и понякога когато е топъл мотора?При мен го има само и единствено когато колата е стояла 6,7,8 и повече часа без да се кара.Завърта 4-5 оборота и пали.Нямам случай в който да не е запалила.Дори и веднага да я угася след като е запалила после си пали веднага без да се замисля.
- SIMETO1
- Мнения: 498
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Плевен
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
еми точно това ти казвам,при мен беше така,при топъл мотор няма ядове,но престои ли повече време се почва пак едно въртене докато запали.Така че отиди я закачи на VAG-COM да ти кажат имаш ли центровка,ако нямаш е колелото на коляновия вал,тръгнало е да се прецаква.ПОЗДРАВИ.
-
- Мнения: 1875
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
При AHF не се случва това с колелото на коляновия вал както при AFN
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Лошото е че виждам въздух в прозрачната тръбичка след горивния филтър и усещам че колата не върви.Може би нещата са свързани.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Не се лъжи не са свързани! Малките мехурчета са нещо нормално!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tih и 44 госта