имали сме два AAZ-та единия на Венто другия на Пасат Б3.И на двата се направиха валовете като на ТДИ, защото почнаха да губят центровка.На косъм ги спасихме.При Пасат Б3 има склонност към греене.На познат също с Пасат Б3 AAZ също грееше на висока скорост и лек наклон.При гонка по магистралата(доколкото може да се каже гонка с AAZ) с двата Пасата , единия изпревари, дигне температура и отбие леко вдясно да охлади



Абе скапани мотори.
При Вентото съм нямал грижи с греене , а и повечко се усещаха конете, но помпата си имаше маркуче от турбото да коригира горивото , докато Пасатите нямаха(може би там е основно с еко функция турбото).А и Пасатите имаха EGR-и , но с тях и без все си не вървяха.Вентото нямаше EGR и просто по-добре си вървеше но.....скапан мотор, голям разход, шумен на високи обороти, не съм доволен.
Карах за малко и Пасат Б3 1.9Д , разлика с 1.9ТД не усетих, вървяха дето се вика еднакво.
Имах и едно ГТД Голф 2 1.6ТДИ 80 коня.Прекрасна машина, прекрасна.Чудесен разход в града, пъргав, вървеше супер, а и доста по тих на високи обороти.Не бучеше като AAZ-те.
Вече 1Z и AFN са изключителни мотори, дето се казва без забележка(имаме ги няколко на различни коли), Усещането за вървене е много добро, неприлично нисък разход, много здрави.То и затова са масови.
Та така....мое мнение е, че AAZ си е преебано моторче още отначало...