Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
demooo74
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
Автомобил: vw golf 4 TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: godech

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот demooo74 » Нед 01 мар 2015 21:11


Здравейте , колеги !Честита Баба Марта! Да повдигна и аз темата с преминаване от демпферен , към плътен маховик! Благодарение на помощта(по телефона) на колегата ventotdi(благодарности за което) вече моят кола (голф4 tdi 90кс alh)вече е с плътен маховик! Нещата се задвижиха в петък 27.02 към 16ч и днес неделя 01.03 18ч колата е готова. В петък поръчах частите ,в събота дойдоха по Еконт и в рамките на неделния ден бяха монтирани. Признаците на повреден маховик при мен бяха трудно влизане на скоростите , страхотни вибрации на празен ход , а на задна колата подскачаше! Оказа се блокирал маховик . Частите които могат да се внедрят са 1 към с голф 3 90кс + болтовете за този комплект. Нещата , които ползвах аз-маховик , притискателен диск от голф 3 90кс втора ръка(150лв) моят си лагер (така ме убедиха) и нов феродов диск(99% 80 лв) за голф 3 90кс. Резултатът на пръв поглед е страхотен-изключително мек педал на съединителя (само дето отделя 1 идея по високо) вибрации почти няма. Остава нещата да издържат напред във времето. Цялата интервенция ми се върза 310 лв. Ще имам за продаване притискателният и феродовият диск от демпферният комплект (на около 30 хил ). Ако някой има въпроси за нещо свързано с поста -на лични . ПОЗДРАВИ !!!




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8310
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Stivi » Пон 02 мар 2015 19:18


demooo74 написа:Нещата , които ползвах аз-маховик , притискателен диск от голф 3 90кс втора ръка(150лв) моят си лагер (така ме убедиха) и нов феродов диск(99% 80 лв) за голф 3 90кс.


Употребявани притискател,лагер+ тези 99% = на много лоша идея ! Да не съм лош пророк,но да не се окаже че като го изрежещ някой път на пета с мръсна газ оборотомера тръгва а колата не :wink Тази смяна за да стане както трябва се взима само плътния маховик и от там нататък всичко друго ново и качествено иначе са пари на вятъра освен ако колата не е за продажба....гледал съм го тоя филм вече :a045


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот BobyM » Пет 06 мар 2015 23:40


По назад питах и аз, съединителя ми почна да отделя сравнително високо, тресене не се е осещало случвало се е понякога да не влезне от 1вия път 1ва или задна, и след повторно натискане на съединителя всичко да е ок.

Интересувам се от тази интервенция кое е по-добре съединител от ВР6 както каза колегата или Демферен?

А също и друг въпрос това ли представлява пълния комплект за смяната: http://www.mister-auto.bg/bg/komplekt-saedinitel-i-mahovik/luk-600-0006-00_g104752_a006600!0006!00.html ( Извинявам се за спама но просто не го схванах)


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот BobyM » Чет 19 мар 2015 22:18


Колеги тъй като няма отговор на последното ми пита се появи нов въпрос:
Каква е разликата между тези 2 комплекта:

http://авточасти.net/index.php?main_page=product_info&cPath=2_70_959_10847&products_id=1071
http://авточасти.net/index.php?main_page=product_info&cPath=2_70_959_10847&products_id=1072

Тъй като едното гледам, че там се води "РЕМОНТЕН КОМПЛЕКТ ЗА ДВУМАСОВ МАХОВИК LuK"
А другото е : "ДЕМПФЕРИРАН МАХОВИК СЪС СЪЕДИНИТЕЛ КОМПЛЕКТ LuK" само, че без аксиален лагер?


mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот mineffjoro » Чет 26 мар 2015 13:16


Няма разлика и 2-та комплекта са демпферни маховици...Слагай плътен и комплект VR6. 30-40 000км съм с този комплект, Голфа ми е 1.9 170к.с. и си държи без проблем... :beer


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот lubo007 » Чет 19 ное 2015 9:29


Здравейте колеги! Някой има ли мнение за съединител West lake? това ми е въпросчето.
Намерих си за ВР6 комплект, и искам някво мнение дали са читави?
Колата ми е голф 4 ТДИ 90


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19165
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот stefan4o » Чет 19 ное 2015 12:40


Ако фирмата, дето произвежда гуми със същото име значи е китайски.


Потребителски аватар
yobremove
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
Автомобил: VW Bora
Двигател: 1.9 AHF
Местоположение: Pernik

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот yobremove » Чет 19 ное 2015 14:44


Аз също щях да слагам съединител на тази фирма. WEST LAKE са китайски, внасят се през Белгия.
Един приятел си сложи този съединител на Голф 4 AHF и нямаше проблеми до продажбата му.
Аз на моята Бора 1,9 AHF сложих пак с плътен маховик, но на Valeo. Иначе като цена WEST LAKE комплект съединител + плътен маховик идва към 250-260лв с отстъпка. Говоря за следния:
Прикачени файлове
WP_20151031_16_57_25_Pro-compress.jpg


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8310
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Stivi » Чет 19 ное 2015 21:02


yobremove написа: Иначе като цена WEST LAKE комплект съединител + плътен маховик идва към 250-260лв с отстъпка.


Тия са станали по два за лев бе !? Ако на тая цена върши и работа ще навъртят як оборот,ама някак не ми се вярва :a045


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот vlado_tonev » Чет 19 ное 2015 21:54


Лелееее.....това,ако е истина и аз се замислям.В момента LUK в Тех-ко за ALH ми стъпва на 615 лв с 35% отстъпка.Маховик,притискател,феродов и лагер.Това е информация от понеделник.Маховика е двумасов :wink


Потребителски аватар
yobremove
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
Автомобил: VW Bora
Двигател: 1.9 AHF
Местоположение: Pernik

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот yobremove » Пет 20 ное 2015 9:37


Stivi, всеки си преценява според джоба си. Този от авточастите ми е приятел и също ми направи около 30% отстъпка и наистина каза тази цена. Всеки може да го провери. Относно качеството за тази цена си е перфектно. За тази година е продал около 10 комплекта съединител и маховик, като само 1 е бил с демпфер, а всички други са били главно VALEO и WEST LAKE с плътни маховици. Досега не е имало рекламация.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот lubo007 » Пет 20 ное 2015 22:17


west lake с моята отстъпка ми идва към 140 лева и то за ВР6. кажете какво да правя колеги


spike1988
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 03 юли 2011 3:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот spike1988 » Нед 22 ное 2015 16:18


колеги предстой ми смяна на съединителя на голг 4 ахф.Вече се сдобих с маховик от абф.Изпадна ми комплект съединител на LUK REPSET също за абф. Ще стане ли интервенцията с този комплект на LUK REPSET или да си търся на sachs.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот lubo007 » Сря 25 ное 2015 22:26


никой ли не кара с west lake :cry


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот BobyM » Сря 25 ное 2015 22:40


Абе колеги даите малко инфо, че нещо или не схващам или ми се струва доста добра оферта:

В този случай говориме за ЛЮК съединител с демферен маховик :
Изображение

А в този за заместител които ми изкарва с плътен маховик :
Изображение

В случая на 2рия при допълнителна информация ми изписва с маховик, тоест не ми трябва да търся маховик втора употреба , а това е комплект с всичко нужно за интервенцията, така ли?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: koki_moki74 и 54 госта