Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Здравейте , колеги !Честита Баба Марта! Да повдигна и аз темата с преминаване от демпферен , към плътен маховик! Благодарение на помощта(по телефона) на колегата ventotdi(благодарности за което) вече моят кола (голф4 tdi 90кс alh)вече е с плътен маховик! Нещата се задвижиха в петък 27.02 към 16ч и днес неделя 01.03 18ч колата е готова. В петък поръчах частите ,в събота дойдоха по Еконт и в рамките на неделния ден бяха монтирани. Признаците на повреден маховик при мен бяха трудно влизане на скоростите , страхотни вибрации на празен ход , а на задна колата подскачаше! Оказа се блокирал маховик . Частите които могат да се внедрят са 1 към с голф 3 90кс + болтовете за този комплект. Нещата , които ползвах аз-маховик , притискателен диск от голф 3 90кс втора ръка(150лв) моят си лагер (така ме убедиха) и нов феродов диск(99% 80 лв) за голф 3 90кс. Резултатът на пръв поглед е страхотен-изключително мек педал на съединителя (само дето отделя 1 идея по високо) вибрации почти няма. Остава нещата да издържат напред във времето. Цялата интервенция ми се върза 310 лв. Ще имам за продаване притискателният и феродовият диск от демпферният комплект (на около 30 хил ). Ако някой има въпроси за нещо свързано с поста -на лични . ПОЗДРАВИ !!!
- Stivi
- Мнения: 8310
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
demooo74 написа:Нещата , които ползвах аз-маховик , притискателен диск от голф 3 90кс втора ръка(150лв) моят си лагер (така ме убедиха) и нов феродов диск(99% 80 лв) за голф 3 90кс.
Употребявани притискател,лагер+ тези 99% = на много лоша идея ! Да не съм лош пророк,но да не се окаже че като го изрежещ някой път на пета с мръсна газ оборотомера тръгва а колата не Тази смяна за да стане както трябва се взима само плътния маховик и от там нататък всичко друго ново и качествено иначе са пари на вятъра освен ако колата не е за продажба....гледал съм го тоя филм вече
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
По назад питах и аз, съединителя ми почна да отделя сравнително високо, тресене не се е осещало случвало се е понякога да не влезне от 1вия път 1ва или задна, и след повторно натискане на съединителя всичко да е ок.
Интересувам се от тази интервенция кое е по-добре съединител от ВР6 както каза колегата или Демферен?
А също и друг въпрос това ли представлява пълния комплект за смяната: http://www.mister-auto.bg/bg/komplekt-saedinitel-i-mahovik/luk-600-0006-00_g104752_a006600!0006!00.html ( Извинявам се за спама но просто не го схванах)
Интересувам се от тази интервенция кое е по-добре съединител от ВР6 както каза колегата или Демферен?
А също и друг въпрос това ли представлява пълния комплект за смяната: http://www.mister-auto.bg/bg/komplekt-saedinitel-i-mahovik/luk-600-0006-00_g104752_a006600!0006!00.html ( Извинявам се за спама но просто не го схванах)
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Колеги тъй като няма отговор на последното ми пита се появи нов въпрос:
Каква е разликата между тези 2 комплекта:
http://авточасти.net/index.php?main_page=product_info&cPath=2_70_959_10847&products_id=1071
http://авточасти.net/index.php?main_page=product_info&cPath=2_70_959_10847&products_id=1072
Тъй като едното гледам, че там се води "РЕМОНТЕН КОМПЛЕКТ ЗА ДВУМАСОВ МАХОВИК LuK"
А другото е : "ДЕМПФЕРИРАН МАХОВИК СЪС СЪЕДИНИТЕЛ КОМПЛЕКТ LuK" само, че без аксиален лагер?
Каква е разликата между тези 2 комплекта:
http://авточасти.net/index.php?main_page=product_info&cPath=2_70_959_10847&products_id=1071
http://авточасти.net/index.php?main_page=product_info&cPath=2_70_959_10847&products_id=1072
Тъй като едното гледам, че там се води "РЕМОНТЕН КОМПЛЕКТ ЗА ДВУМАСОВ МАХОВИК LuK"
А другото е : "ДЕМПФЕРИРАН МАХОВИК СЪС СЪЕДИНИТЕЛ КОМПЛЕКТ LuK" само, че без аксиален лагер?
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
- Автомобил: YZF R1
- Двигател: 2007
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Няма разлика и 2-та комплекта са демпферни маховици...Слагай плътен и комплект VR6. 30-40 000км съм с този комплект, Голфа ми е 1.9 170к.с. и си държи без проблем...
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Здравейте колеги! Някой има ли мнение за съединител West lake? това ми е въпросчето.
Намерих си за ВР6 комплект, и искам някво мнение дали са читави?
Колата ми е голф 4 ТДИ 90
Намерих си за ВР6 комплект, и искам някво мнение дали са читави?
Колата ми е голф 4 ТДИ 90
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Ако фирмата, дето произвежда гуми със същото име значи е китайски.
- yobremove
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9 AHF
- Местоположение: Pernik
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Аз също щях да слагам съединител на тази фирма. WEST LAKE са китайски, внасят се през Белгия.
Един приятел си сложи този съединител на Голф 4 AHF и нямаше проблеми до продажбата му.
Аз на моята Бора 1,9 AHF сложих пак с плътен маховик, но на Valeo. Иначе като цена WEST LAKE комплект съединител + плътен маховик идва към 250-260лв с отстъпка. Говоря за следния:
Един приятел си сложи този съединител на Голф 4 AHF и нямаше проблеми до продажбата му.
Аз на моята Бора 1,9 AHF сложих пак с плътен маховик, но на Valeo. Иначе като цена WEST LAKE комплект съединител + плътен маховик идва към 250-260лв с отстъпка. Говоря за следния:
- Stivi
- Мнения: 8310
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
yobremove написа: Иначе като цена WEST LAKE комплект съединител + плътен маховик идва към 250-260лв с отстъпка.
Тия са станали по два за лев бе !? Ако на тая цена върши и работа ще навъртят як оборот,ама някак не ми се вярва
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Лелееее.....това,ако е истина и аз се замислям.В момента LUK в Тех-ко за ALH ми стъпва на 615 лв с 35% отстъпка.Маховик,притискател,феродов и лагер.Това е информация от понеделник.Маховика е двумасов
- yobremove
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9 AHF
- Местоположение: Pernik
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Stivi, всеки си преценява според джоба си. Този от авточастите ми е приятел и също ми направи около 30% отстъпка и наистина каза тази цена. Всеки може да го провери. Относно качеството за тази цена си е перфектно. За тази година е продал около 10 комплекта съединител и маховик, като само 1 е бил с демпфер, а всички други са били главно VALEO и WEST LAKE с плътни маховици. Досега не е имало рекламация.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
west lake с моята отстъпка ми идва към 140 лева и то за ВР6. кажете какво да правя колеги
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 03 юли 2011 3:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
колеги предстой ми смяна на съединителя на голг 4 ахф.Вече се сдобих с маховик от абф.Изпадна ми комплект съединител на LUK REPSET също за абф. Ще стане ли интервенцията с този комплект на LUK REPSET или да си търся на sachs.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
никой ли не кара с west lake
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Абе колеги даите малко инфо, че нещо или не схващам или ми се струва доста добра оферта:
В този случай говориме за ЛЮК съединител с демферен маховик :
А в този за заместител които ми изкарва с плътен маховик :
В случая на 2рия при допълнителна информация ми изписва с маховик, тоест не ми трябва да търся маховик втора употреба , а това е комплект с всичко нужно за интервенцията, така ли?
В този случай говориме за ЛЮК съединител с демферен маховик :
А в този за заместител които ми изкарва с плътен маховик :
В случая на 2рия при допълнителна информация ми изписва с маховик, тоест не ми трябва да търся маховик втора употреба , а това е комплект с всичко нужно за интервенцията, така ли?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koki_moki74 и 54 госта