Сеат Толедо AHF 110к.с. въпрос за турбо VNT15

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
peroaudi
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 10 апр 2014 20:06
Автомобил:
Двигател:

Сеат Толедо AHF 110к.с. въпрос за турбо VNT15

Мнениеот peroaudi » Сря 08 апр 2015 19:01


Здравейте.Става дума за Сеат Толедо с двигател AHF 110к.с.Та онзи ден свалям турбото за чистене на геометрията и ми направи впечатление че охлюва на студената част ми се вижда много малък и поглеждам какво пише на турбото и там пише GT15.Та въпросът ми е следния.Тези GT15 не са ли за 90 к.с а за 110к.с не трябва ли да са GT17 (GT1749v).Ще съм много благодарен на някои от знаещите да вземе участие защото като го разглобих да чистя геометрията оста имаше доста голям луфт и за това трябва да съм подготвен защото не знам до кога ще изкара това.




qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

Re: Въпрос за турбо VNT15

Мнениеот qskatavw » Чет 09 апр 2015 22:16


VNT15 =GT1749V


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Въпрос за турбо VNT15

Мнениеот hvp800 » Чет 09 апр 2015 22:27


Старата версия е VNT15 ( 9 лопатки на геометрията ) а по-новата е GT1749V ( 11 лопатки ) и двата модела се ползват на 110-ките и 90к. ( само тези с код на мотора ALH ) и 101к и 116-ките на тези със помпа-дюза мотор


peroaudi
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 10 апр 2014 20:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за турбо VNT15

Мнениеот peroaudi » Чет 09 апр 2015 23:19


Благодаря за отговорите.Весели празници.Живи и здрави.


qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

Re: Въпрос за турбо VNT15

Мнениеот qskatavw » Пет 10 апр 2015 13:29


Колеги едно вапросче:
Одеве гледах едно турбо gt1749V за пасатора, че моето умря.Турбото още е на колата която е англичанка, няма аксиален луфт а само малък радиален.Обаче при яки форсажи на място като сложа белия парцал има много малки не капки а пръски масло и се образува омазняване по ръбъ на охлюва а вътре в него не усещам нищо преди това подсуших хубаво и махнах тръбата от филтъра
Вие какво ще кажете дали си заслужава,като се има в предвид че е турбо втора ръка


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Въпрос за турбо VNT15

Мнениеот tdi fen » Пет 10 апр 2015 16:15


зависи на колко хил мили е колата и колко пари ти искат


qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

Re: Въпрос за турбо VNT15

Мнениеот qskatavw » Пет 10 апр 2015 16:50


За км. незнам парите са 300лв. но и ненамерих по читаво



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 57 госта