ТДИ на ТД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 22 яну 2007 23:46


Бе доколкото разбирам колегата иска да направи "дизелова мания",а не "резачка за гонки".Принципно и аз съм скептичен към хвърлянето на толкова пари за такова нещо,ама в случея с споменатия от никс76 мотор нещата почват да изглеждат по друг начин :lol: За присаждане на мотори питай ACCELERATOR-той е минал по тая пътека :wink:




Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Вто 23 яну 2007 0:23


juve написа:
Ами какво да ти отговоря... ако си купя готова, къде ще е тръпката?

Виж сега , колега..... мисля, че да сътвориш нещо добро , и нетрадиционно е е дна голяма тръпка, дотук добре, ама мисля, че платформата на която си се спрял някак си ми изглежда ненадеждна..... щом ти се правят такива неща, това предполага много кинти, свободно време и познания...... за което както каза един колега ,мисля, че е логично да си имаш една кола за работа и една за експеримента....дето да е всичко което ти ще... та тайната ми мисъл е да си вземеш една кола, която е потенциална резачка, па после да инвестираш в нея за турбини, нитро и други такива каквито успееш да измислиш и платиш..... :D а то в твоя случай ми се чини, че се опитваш да направиш от колицата си един мелез , дето ще е нито риба , нито рак.... а ти разправяше някъде, че си я харесваш ....... така мисля аз де ..... ако нещо ти се струва неправилно - извинявай .... :wink:


Колега, напълно съм съгласен с теб, но както каза колега @Rabit не ми трябва кола за състезания, а нещо което само ще "понаплясквам" надутите тийнейджъри с още парещи книжки и разни джипове дето не те броят за част от пътното движение..
Тепърва да продавам тази кола и да взимам друга.. не ми се занимава, вече съм и фен на тази сладурана.. вярно има още какво да се желае по външния и вид, но в никакъв случай не искам да я правя, както ти се изрази "мелез". Затова и търся двигател който си е фабрично от такава кола, но с малко повече възможности... (все пак сеата си е голф)
Иначе имам какво друго да карам
Няма проблем, няма защо да се извиняваш, казаното от теб е напълно вярно.

Отностно колега @niks76, звучи много добре, но за жалост не се сещам как бих могъл да го взема ...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 яну 2007 0:46


Ми ако не намериш транспорт или поне е неизгоден-мисля че сега е момента да пообиколиш европата и по специално Париж :lol:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 24 яну 2007 21:23


Rabbit_TDI написа:....Дизелджията на бакърената беше направил един ААЗ да върви като 110 конйов и то само с леки настройки/та 3та го беше направил да върти гуми/и пръскалка на кулера.

Я раздухаи малко , че наострих уши :twisted:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 24 яну 2007 21:50


Ми тя историята е дълга и не мога да се сетя за всяка подробност.Той беше намерил тоя голф 3ка ААЗ 92а за малко пари и решил да го вземе да го постегне/сменя калника заради ражда и след тва целия пребойадиска/.Като го взел да го пробва вика на първа,втора,трета върти гуми та се къса.Веднага усетил ква е историята и се прибал бедз да дава газ -като погледнал в гаража ограничителите на турбото развинтени до край :!: Веднага завил и зел да посменя квото имало.След това зел да си играе с леко отвиване на турбината и доста настройки по помпата без да гледа пуши ли не пуши ли.Май беше сменял и кулера.Основната идея беше ,че еше арнал помпата още от началото да подва горива та да може като вървиш от 2ра или 3та на празен ход като натиснеш педала колата да подскача и да върти гуми-бе един вид настроил я не хамалската като предишните да отвие турбината да развърта оборот,а просто подобрил работат на мотора и без да гледа много екология и разход я направил да хвърчи в ниските обороти.След това понеже не ползва задната чистачка и зел маркуча и го прекарал с пръскалка към кулера :wink: Беше си направил лятото експеримент и беше напълнил казанчето със спирт.На дългия път преди Самоков с 5 човека в колата беше дал газ и започнал да пръска спирт от кулера-200 км./ч. :lol: Бе с две думи беше барнал колата мераклииската-без да я тормози особенно,но ефективна.След тва беше дошъл някав и като я покарал веднага я купил.Не знам за всички подробности щото тва ми го разправяше докато чоплеше мойта.Каза и ,че търси из германия ТДИ с разбита помпа да сложи механична.Идеята му била ,че електронната има дебитомер и няма как да излъжеш да подава толкова гориво в началните оборти,а иска карантия от ТДИ заради по-здравите части буталото с камера и прават глава.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 24 яну 2007 22:13


Мхм яката работа викаш , интересно ми беше за разхода (да не е 15 :lol: ) и колко се скапва мотора от това напъване и най-вече дали ще стане със кулер от ТДИ-то ? Благодарско иначе :wink:


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Сря 24 яну 2007 22:17


Става, и аз съм чувал за един голф 2-ка 1,6 дизел пък вървел като 100 коня.. разказа ми го един мой колега който е састезател и по рали-българия... някав негов познат, ама не си спомням дали пак не ми каза там в бакърената... ?!?

ОФФ: @didodi, сложих снимки с джантите, ако искаш да ги видиш.. :)

Edit:
Чудя се дали няма да стане номера с разпръсквачи от ТДИ на наще моторетки ТД.. това го коментираше колега @niki76**
мисълта ми е дали могат да се сложат разпръсквачи (по-големи) от ТДИ 110 коня например.. и по този начин да имаме повече гориво с правилно впръскване, развъртане на турбото до 1-1,1 бар и да не се пипа помпата..


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 24 яну 2007 22:46


Ми разхода започва да ти зависи от крака.В никав случей не става въпрос за 15 :!: Хубавото в случея е че като ти писне връщаш помпата и всичко е по старо му-за разлика от номера с дюзите.Иначе дюзите отварят много ,но тогава става въпрос за по-сериозно барване с смяна на турбината.С интеркулер от ТДИ мисля/той май такъв беше боднал/ ,че ще стане,но трябва да се пипа помпата и евентуално турбината.Естествено ,че тва барване влияе по-лошо отколкото стандартните настройки/ама то безплатен обяд няма/,но по неговите думи в никав случей не ставаше въпрос за "изръчкване" на колата.Той по-скоро си беше поигрлал да я направи пъргава на всички обороти/оптимизация на помпата по целия оборотен режим/,което само с дюзи или още по-хамалското само с турбо не може да се постигне.Всъщност неговия начин е възможно "най-галещия" колата в този случей.По принцип ако някой е заинтересован от тая интервенция може да му намери телефона в форума и да звънне да го пита лично с подробности.Иначе когато пипаш колата с цел повече коне трябва да си готов нещо да издъхне.В този случей по-доброто според мен е не да трепериш над колата ,а да приготвиш някой лев ако издъхне турбината да я смениш с по-добра ,ако се смота мотора да смениш бутала ,сегменти и т.н./всички тия неща няма да се слбучат наведнъж а поне през 20к километри/и в един момент ще си дал пара ,но мотора ще се еъпгрейднал доста :lol:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Чет 25 яну 2007 0:02


Rabbit бате това ми звучи като приказка :roll: Тоя майстор го искара бог на дизела :idea: Дано да е такъв , щато мисля да слагам кулер като на ТДИ-то и се замислям за донастройване на помпата за малко повечко мощност след това и може да го проверим тоя "бог на дизела"


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 25 яну 2007 0:07


Колата не съм я виждал,но това по неговите думи.В общи линии от Сф тва е най-читавия дизелджия дето съм попадал.За него повече може да каже ДобринБ той го познава.Факт е ,че човека е внимателен и не е хамал,ама при тия работи гаранция няма.
P.S.Понеже виждам,че си от Плд мога да ти дам телефона на един дизелджия в Карлово за който гарантирам ,че е "бог на дизела" както казваш ти и е фрашкан с апартура включително стенд на мощност.Ама незнам доколко му се занимава с "перформънси" щото е семеен човек/35-40 години/,а тоя от Бакърената и по-малд и на друг акъл :lol:


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Чет 25 яну 2007 12:03


didodi ако ти се разкарва ела до карлово мисля че ако има време този маистор за които говори Раббит ще се навие може да е семеен но е луд на тема дизели проблема е че има страшно моного работа и проблема му е със времето .
Между другото Патцо тази оферта за френския двигател е направо невероятна струва си дори и със колата да идеш!!!
Спомена че обмисляш да окрепваш купето сподели кои варянт си избрал че ми се въртят и на мен някои идеи в главата( за моита кошница де) да си сверя часовника и ако мога да дам някои акъл :)

НАФТА POWER :twisted:


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2301
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Чет 25 яну 2007 12:35


Майстора за който говори Рабит ТДИ ми разправяше, че направил с ААЗ-то 3-4 коли преднина на около 1 км разстояние на 90 коньово тди и човека с ТДИ-то веднага платил ААЗ-то.


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: ТДИ на ТД

Мнениеот Lisho » Чет 25 яну 2007 20:39


patzo написа:Здравейте колги

решил съм да сменя моторетката на Сеата ми които е ТД с такъв ТДИ (130 коне +)
интересува ме, скоростната кутия от сегашният ми двигател ще върши ли работа на ТДИ-то или ще ми трябва и нова скоростна ?

Имате ли идея къде в София мога да намеря такъв двигател ? Може би някоя ударена бегачка (дизелова).. ?

При смяна на двигател следва смяна на талона т.е. пререгистрация в КАТ.Изисква се документ за произхода на двигателя (фактура от автоморга или някакъв друг официален оправдателен документ), а ако е от бракувана кола представя се "големия" талон, следва пълен технически преглед, и нов данък. Преди време ми се наложи да сменя прецакания си двигател RP 66kw/1,8Mi/89г/Passat с ABS 66kw/1,8Mi/93г/Seat. Колата се е движила с "новия" двигател около два месеца.Отивайки в КАТ бях шашнат казаха ми, че трябва да посетя някаква комисия която да замери kw и да предцени дали този двигател е наистина описания и поставен на колата и дали може колата да се движи с този двигател :roll: на всичко отгоре тази комисия е в друг град и заседава 2 пъти седмично.С 300 зора и не без намесата на правилния човек въпроса беше разрешен в моя полза.
Успех



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: icko_stanev, Volkswangel и 95 госта