Вчера вечерта след като гледахме едно филмче с жената в мола решихме да си тръгваме качваме се в колата врътвам да запаля и какво става колата се изфорсира и задържа 1000 оборота, шашнах се загасих и паля пак получи се пак същото и накрая 3ти път при което отново се изфорсира и задържа 1000 оборота при натискане на спирачката оборотите паднаха до работните около 900 и днес не съм имал проблеми но все пак да попитам от какво може да е това?
Пускам тема тъй като бях намерил в търсачката една тема за АГР двигателя където на колегата беше казано, че може да е от датчика на антифриза, а аз имам спомен, че на скоро бях пускал една грешка с допитване и един колега ми беше казал да погледна въпросния датчик за да не ми заминат свещите.
Някой би ли казал дали и при мен това е причината също така ако може да ми разясните ако случайно това е причината какво общо има този датчик със свещите и като за последно тъй като не съм чак такъв разбирач говориме за датчика към които се връзва буксата на казанчето отстрани ли ?
Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Изфорсиране при палене ???
- Хирурга
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 22 ное 2014 23:21
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQP v6 2001
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Изфорсиране при палене ???
Температурен датчик
Не е този на казанчето а другият който е вдясно на главата на мотора ... прилагам ти снимка предполагам и при теб е там 


-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Изфорсиране при палене ???
Човечето предполагам означава, че това е причината?
Благодарности колега още утре ще видя да го видя къде се намира точно, има ли начин за тест или направо се сменя?
Благодарности колега още утре ще видя да го видя къде се намира точно, има ли начин за тест или направо се сменя?
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Изфорсиране при палене ???
Колега днес разглеждах ли разглеждах и въпроса ми е това от което стърчи една жица ли е въпросният датчик? Така е при мен поне?
https://plus.google.com/113710098495634491654/posts/MiRoAMZrHsP?pid=6155481338333285314&oid=113710098495634491654
https://plus.google.com/113710098495634491654/posts/MiRoAMZrHsP?pid=6155481338333285314&oid=113710098495634491654
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Изфорсиране при палене ???
Благодарности за отговора колега.
Има ли нещо особено при свалянето му? Как мога да го тествам и има ли значение каква марка ще сложа?
Има ли нещо особено при свалянето му? Как мога да го тествам и има ли значение каква марка ще сложа?
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Изфорсиране при палене ???
тествай го с vag- com да видиш реално колко градуса показва на антифриза и дали е същото на стрелката на таблото ( приблизително )
може и да е записало грешката и да те насочи за проблема , да не се окаже прекъснат кабел на буксата
и само да си играеш да сваляш датчика и да доливаш антифриз
може и да е записало грешката и да те насочи за проблема , да не се окаже прекъснат кабел на буксата
и само да си играеш да сваляш датчика и да доливаш антифриз
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Изфорсиране при палене ???
Като спомена антифриза днес забележих, че за първи път от година насам е паднал до чертата на минимума възможно ли е датчика да е проблема?
Другото което е при тест днес тъй като исках да направя графиката която се прави с ТДИ тиминга ми даде, че двигателя не е достатъчно загрял при което се очудих защото стрелката показваше 90 градуса, след това погледнах на първи канал мисля, че беше не помня но там където пише колко е температурата и там пишеше, че е 78 градуса при показания на таблото 90 ?
Следователно е заминал или да проверя проблем с кабела? Макар, че според мен няма логика да има проблем с кабела.
Другото което е при тест днес тъй като исках да направя графиката която се прави с ТДИ тиминга ми даде, че двигателя не е достатъчно загрял при което се очудих защото стрелката показваше 90 градуса, след това погледнах на първи канал мисля, че беше не помня но там където пише колко е температурата и там пишеше, че е 78 градуса при показания на таблото 90 ?
Следователно е заминал или да проверя проблем с кабела? Макар, че според мен няма логика да има проблем с кабела.
- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Изфорсиране при палене ???
За антифриза- може да е теч, може и да го гори ( по-лошият вариант ) , а това че няма пълно припокриване с таблото е "нарочно", просто при определена температура "скача" на 90 градуса и стои там , дори и при реални 85 или 95 примерно, вече ако се дигне още малко- мръдва нагоре
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Изфорсиране при палене ???
Относно температурата очаквах, че поне ще е над 80 когато показва 90 по табло затова попитах и се усъмних.
Относно антифриза от както съм я взел преди година седеше в идеалната среда нито минимум нито максимум, един два пъти бях видял нещо като мехури и сякаш се беше издул много но това е не знам дали е нещо нередно това или е било нормално.
Иначе не е сменян от както съм я взел може ли просто да му е време за смяна защото не се знае кога е сменян ?
Видях един клип за радиатор но все пак това ли е начин за пълната смяна?
https://www.youtube.com/watch?v=ei_9KbopUaw
И приблизително колко литра е желателно да сложа ако го сменям изцяло, разрежда ли се, обезвъздушава ли се по някакъв начин, как ?
Благодарности, че се включихте в темата
Относно антифриза от както съм я взел преди година седеше в идеалната среда нито минимум нито максимум, един два пъти бях видял нещо като мехури и сякаш се беше издул много но това е не знам дали е нещо нередно това или е било нормално.
Иначе не е сменян от както съм я взел може ли просто да му е време за смяна защото не се знае кога е сменян ?
Видях един клип за радиатор но все пак това ли е начин за пълната смяна?
https://www.youtube.com/watch?v=ei_9KbopUaw
И приблизително колко литра е желателно да сложа ако го сменям изцяло, разрежда ли се, обезвъздушава ли се по някакъв начин, как ?
Благодарности, че се включихте в темата

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi82 и 87 госта