Здравейте,
Чета от доста време форума, защото преди имахме VW, но сега вече имам мой автомобил, от друга марка и все пак искам да питам за Вашето мнение.
Имам Фиат Стило 2004, 1,9JTD 80 кобили.
Ходих 2-3 пъти на майстор за смени на масло, накладки и т.н.
Та той ме посъветва да си махна катализатора и да запуша EГР-а. Според него това спъва колата и ако го напарвя една идея ще върви по-добре и е по-добре за двигателя.
Четох в нета, че някои хора са против. Какво е Вашете мнение по въпроса?
И има някаква врътка с тия катализатори... дават пари за него, понеже има ценни неща в него, но ми обясниха, че на тази кола трябвало да се лепи планка или нещо от сорта, та ще вземат пари за тази работа и може нищо да не взема от катализатора? Вярно ли е?
Въпрос за катализатор и запушване на ЕГР
- Traytor
- Мнения: 1976
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Въпрос за катализатор и запушване на ЕГР
Ще ти дойде вероятно на нула. Парите които ще вземеш за катализатора ще ги дадеш за затапване. От махането на катализатора обикновено има малък ефект, как да ти го обясня.. Сякаш колата върви по леко.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за катализатор и запушване на ЕГР
Е кое е толкова скъпо на затапването на ЕГР-а?
- Traytor
- Мнения: 1976
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Въпрос за катализатор и запушване на ЕГР
Нищо, ама да не мислиш че катализатора му струва милиони? Той иска да ходи на майстор да му го затапи до колкото разбрах, а майсторите обичат да вземат пари за извършена услуга(както всички нас).
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], invisiblewin и 90 госта