Golf 1.9TDI ASZ 131hp - питане за вакуми...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Golf 1.9TDI ASZ 131hp - питане за вакуми...

Мнениеот aradovanov » Сря 01 юли 2015 18:36


Голф 4 4Motion ASZ 2003г..

При мерене на вакума на празен ход директно на помпата е -0,7бар.
На входа на актуатора - 0,6.
Ако припомпам спирачката 3-4 пъти вакума пада до нула и педала се втвърдява, при отпускане се възстановява за около 20-30с.
При гасене на двигателя вакума при актуатора става нула почти веднага.
Директно на клапана на сервото става нула за 10-15 секунди.
Ясно е, че някъде изпуска, но как се диагностицира най-лесно.

Като изгася колата и след по-малко от 1 мин. нямам вече никакви спирачки.
Гледах пластмасовия маркуч изглежда като нов, клапана на сервото и той така (пробван с уста :mrgreen ).
Малкият еднопосочен клапан е сменен, моя пропускаше и в двете посоки.
Тандем помпата е сменена с Бош, няма проблем с щуцера.
Маркучите са прегледани изглеждат като нови.

Друго, което ми направи впечатление, е че маркучите са навързани по различна схема от посочената по-долу:
n75-egr-n18-n239-actuator-turbo-schema-legaturilor-diagrama-valva-senzorturbo-tdi-vw-passat.jpg

При мен Н75 и Н18 са разменени. захранването с вакум на Н75 е преди сферата, а на н18 след, не както е на схемата.




Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта