Здравейте колеги. Колата ми е Пасат Б5 1,9ТДИ АФН.
Та проблема е следния: Когато закача акумулатора ГНП-то щрака и има утечка 2,5А. Сваляхме всички релета и бушони (е не е от тях). Отгоре клапана, който е на помпата му откачихме кабелите и пак щрака. Някакви идеи? Не знам дали да я карам на помпаджия или на електричар.
Ако някой е имал подобен проблем ще съм ви благодарен!
Пасат б5 1,9ТДИ АФН ток в ГНП
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ток в ГНП Пасат б5
Има още 2 куплунга - единия за авансатора, другия за главата.
Откачи авансатора и виж дали ще щрака.
Проблемът вероятно не е в самата помпа, защото тя не получава захранване като не е на контакт. Нещо друго е причината.
Откачи авансатора и виж дали ще щрака.
Проблемът вероятно не е в самата помпа, защото тя не получава захранване като не е на контакт. Нещо друго е причината.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 08 юли 2014 11:38
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: AFN 97g
- Местоположение: с.Генерал Тодоров общ.Петрич
Re: Ток в ГНП Пасат б5
Много интерестно,за първи път чувам за утечка в гнп-то,откачи му цялата букса и мери пак.Както каза колегата не би трябвало да има ток към гнп при изключен контакт.
- asenvr
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 16 ное 2011 10:38
- Автомобил: Volkswagen Passat B5
- Двигател: AFN 81kW
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасат б5 1,9ТДИ АФН ток в ГНП
Колеги след дълго изследване проблема беше в Стоп машинката! Сменихме я и вече всичко е ОК
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 78 госта