Golf 4 TDI Racepipe
- qoce
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 21:51
- Автомобил: VW Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Golf 4 TDI Racepipe
Здравейте колеги,поръчах си Racepipe тръбичката,тръгвам да я слагам и ми изкочи един въпрос ако премахна целия ЕГР и сложа тръбичката се губи клапата за меко гаснене,това проблем ли е за мотора?(1.9TDI AHF) И какво друго се премахва,гледам вакуум маркучите който излизат от вакум клапана така ли си стоят след премахване на ЕГР-а ? Благодаря Предварително :)
- dctr88
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 14:43
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 TDI Racepipe
Просто колата ще ти гасне по нервно, да не те притеснява, не е проблем.
Иначе вакума който влиза в ЕГР-а просто го премахни него маркуче от ЕГР-а до клапана който го управлява.
Иначе вакума който влиза в ЕГР-а просто го премахни него маркуче от ЕГР-а до клапана който го управлява.
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 TDI Racepipe
Аз съм с рейс пайп и без клапа за меко гасене.
Принципно единствения проблем е, че при гаснене тресе повече - все едно си заминава маховика
Принципно единствения проблем е, че при гаснене тресе повече - все едно си заминава маховика

- qoce
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 21:51
- Автомобил: VW Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Golf 4 TDI Racepipe
Колега буксата която е там да я изключа ли и нея?
Re: Golf 4 TDI Racepipe
Какви пари ти излезна, колега. И аз съм с AHF и мисля да го махам това недоразумение..
Re: Golf 4 TDI Racepipe
qoce написа:Колега буксата която е там да я изключа ли и нея?
клапана който командва ЕГР-а и клапата за меко гасене е N18 и е най-добре на него да затапиш вакума за да не ти губи системата. Самия клапан не го махай че ще ти набива грешки
- qoce
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 21:51
- Автомобил: VW Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Golf 4 TDI Racepipe
Значи да сложа на клапан N18 по малки маркучета и да ги затапя,това няма ли да даде проблем,всъщност те са затапени но ако сложа да ги скъся да не са разпиляни така навсякъде проблем ли ще е?
Re: Golf 4 TDI Racepipe
Този клапан освен за меко гасене служи и за намаляване на моторната спирачка при спускане на наклон без подаване на газ, за да има колата по голяма инерция и по малак разход. Но не го мисли не е е толкова голяма разликата. И да затапи си маркучите до съответните клапани, разбира се дължината не отдава значение.
- qoce
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 21:51
- Автомобил: VW Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Golf 4 TDI Racepipe
Благодаря колега за изчерпателния отговор,значи мога да скъся маркучите и да ги затапя без да се притеснявам :)
Re: Golf 4 TDI Racepipe
Аз съм затапил самия клапан, по-удобно ми е а и да не се мотаят разни маркучи. Всъщност затапвай както ти е удобно, само не махай N18 

- qoce
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 21:51
- Автомобил: VW Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Golf 4 TDI Racepipe
Колега не разбрах клапан n239 какво се прави да го премахна ли?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта