Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
m0randi
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 24 ное 2013 17:57
Автомобил: Volkswagen Golf 4
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: ВАРНА

Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали

Мнениеот m0randi » Чет 01 окт 2015 12:00


Здравейте, имам следния проблем колата не иска да запали върти около 8 секунди и тогава запалва, като че ли не и идва нафтата горивния филтър е сменен и клапанчето което е на него. Помпата в резервоара е почистена от боклуци макар да не бяха много. Проверено е за течове по маркучите няма видими. Преди около 3 месеца са сменени 4 дюзи с работещи. Акумолатора е здрав. Като е работила и я оставя за около един час пак върти и трудно пали. Колата е голф 4 1.9TDI 131 коня код двигател ASZ. На диагностика няма никакви грешки. Прочес съм всички теми и не знам от какво може да е, ако някой е имал същия проблем моля помагайте че идва зима и не знам какво ще правя.




dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали

Мнениеот dmode101 » Чет 01 окт 2015 19:52


Когато сменяхте дюзите, сменихте ли и уплътненията? Помпата в резервоара тествана ли е дали подкачва към филтъра? Тандем помпата има ли течове?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4627
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали

Мнениеот hvp800 » Чет 01 окт 2015 20:08


m0randi написа: Преди около 3 месеца са сменени 4 дюзи с работещи.

Що ли ми се струва , че тука е разковничето.... застопоряващите болтове сменихте ли?


m0randi
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 24 ное 2013 17:57
Автомобил: Volkswagen Golf 4
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: ВАРНА

Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали

Мнениеот m0randi » Пет 02 окт 2015 16:43


Уплътненията на дюзите не знам дали са сменени, а застопоряващите болтове не са сменени защото майстора каза че са много пари и каза че са добре. Помпата е тествана като дам на контакт и хвърля нафта но не постоянно, но до колкото знам така трябва да е за да подкачи нафта. Тандем помпата няма течове. А до колкото знам ако са зле уплътненията на дюзите няма ли да пълни нафта при маслото а при мен няма нафта при маслото. Дали е възможно от тези застопоряващи болтове да е проблема и колко са скъпи така и не ми каза за цена майстора.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали

Мнениеот dmode101 » Съб 03 окт 2015 13:12


Не е задължително да смесва нафта с масло, зависи коя гумичка не уплътнява добре. А това за болтовете, че били "много пари" и били "добре", честно не знам откъде ги намирате тия "майстори".


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали

Мнениеот novatora » Нед 04 окт 2015 22:13


Застопоряващият болт на дюзата се сменя защото се разтяга с времето и не оплътнява добре при повторния монтаж. Освен това може и да се скъса при монтажа. След демонтаж на дюза задължително се сменят и О пръстените. Аз правих тази манипулация и колата си пали перфект. Но всичко по горе е спазено. Важно е и синхронизацията на дюзата спрямо вала как ще бъде направена. Това зависи от майстора дали е на ти с ваг групата.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4627
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали

Мнениеот hvp800 » Пон 05 окт 2015 21:36


m0randi написа: Дали е възможно от тези застопоряващи болтове да е проблема и колко са скъпи така и не ми каза за цена майстора.

Като за начало смени "майстора", за да станат нещата. А болтовете и О-пръстените са 70-80 лева ,по спомен. А дали е възможно в болтовете и О-пръстените да е проблема- Ми да , много е възможно :c020


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали

Мнениеот betaserk » Вто 06 окт 2015 8:12


Имахме подобен проблем на един стар форд и след като му сменихме подгревните свещи и акумулатора с нов и палеше от раз, но след време пак падна акумулатора и пак умря и форда, но то за форда си има лаф...Един форд запалил зимата и го кръстили Фокус :icon_lol
Та не каза нищо за подгревните свещи и акумулатора ти има ли ток.


m0randi
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 24 ное 2013 17:57
Автомобил: Volkswagen Golf 4
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: ВАРНА

Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали

Мнениеот m0randi » Вто 06 окт 2015 10:24


Здравейте, колеги имам само една изгоряла свещ но не би трябвало да е нея, а акумулатора е нов и здрав. Мерси много за отговорите сега ще сменя гумичките и застопоряващите болтове и ще ви кажа дали има резултат. Във Варна ми казаха за двама майстори само за дизели Иво ифидик или във виница БОШ сервиза аз там съм ходил за протекла нафтова помпа на стария ми голф ама и двамата са доста заети и трябва да изчакам.


m0randi
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 24 ное 2013 17:57
Автомобил: Volkswagen Golf 4
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: ВАРНА

Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали

Мнениеот m0randi » Вто 13 окт 2015 12:21


Здравейте, колеги след смяна на гумичките на дюзите колата вече пали, но майстора ми каза че главата била много зле но нямало да намеря по хубава всичките били така.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта