AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
INVERT
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 01 фев 2013 17:06
Автомобил:
Двигател:

AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт

Мнениеот INVERT » Пет 21 авг 2015 14:43


Здравейте, на въпросният автомобил му се наложи смяна на следните неща:

-тампон на магаре;
-пистов ремък;
-тампни носачи;
-десен маншон каре.

Цената за труд и части, която ми обявиха е 550лв.

Нещо ми се струва, че товарят в цената. Как мислите вие?




IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт

Мнениеот IRRITATING » Пет 21 авг 2015 15:00


На теб хубаво ти се струва скъпо,но има едни тампони в алуминиево тяла на тази кола които не са евтини.Така както си го написал не се разбира нито кои тампони ще сменяват нито какви ще слагат.


INVERT
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 01 фев 2013 17:06
Автомобил:
Двигател:

Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт

Мнениеот INVERT » Пет 21 авг 2015 15:12


Ремъка ми каза, че е 27лв. Тампоните не съм питал, но най-скъпият примерно на Лемфьодер е 140-160лв г/д. До 550лв пак бая разлика ми се вижда...


Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт

Мнениеот kenwood » Пет 21 авг 2015 18:08


Само дано разбират майсторите как се сменят двата тампона на магарето, тези за двигателя... те са два един над друг....ако за тях са ти казали де. Та за нищо на света не се навивай да ти свалят магарето, защото то не се фиксира в едно положение, а може да мърда в доста големи граници напред, назад, наляво и надясно.


vankata9008
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 27 фев 2011 12:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт

Мнениеот vankata9008 » Чет 15 окт 2015 0:43


А как по точно се сменят тампоните на магарето ако не се свали. Понеже след 2 дни ще ги сменям и аз ( на същото ауди а3 8п 1.9 тди ), защото са скъсани и от 2 те страни и 2-та. На няколко места съм питал смяната наистина е сложна и най-цивилизования вариант понеже магарето е алуминието е да се свали и старите се избиват и се набиват новите на специална преса. Тампоните са 100 лева клиентска цена с някаква отстъпка да дойдат на 70-80 и с работата общо цената, която ми искат за да стане както трябва е 240 лева.


Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт

Мнениеот kenwood » Пет 23 окт 2015 17:44


МОже да има проблеми с пукания, както беше при мен рейката почна да опира в магарето, може ако не се постави както трябва да почне да дърпа при ускорение и т.н.


vankata9008
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 27 фев 2011 12:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт

Мнениеот vankata9008 » Съб 24 окт 2015 17:09


Смених ги и вече 1 седмица всичко е повече от перфектно. Явно зависи кой го прави това нещо и трябва да знае как да стане. Нито дърпа, нито пука все едно не е сваляно върнато е перфектно. Просто не си уцелил на майстор.


Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт

Мнениеот kenwood » Нед 25 окт 2015 1:13


Попринцип магарето се сваля с фиксатор, който го имат само в официалните сервизи. Ако майстора разбира при свалянето му поне ще маркира и после ще го постави дето се казва по белези. От това магаре и алуминиевите пети, които държат предния тампон на носача са в основата на цялата геометрия на предното окачване. Предния мост, разбирай колелата могат да се фиксират спрямо купето напред, назад, наляво и надясно и доста големи граници. Могат да се свалят тия тампони и без да се сваля магарето, но се иска повече време. Друг проблем е че задължително се сменят болтовете, нещо което никой не прави и после затова се скапват резби и т.н. Почти всички болтове се разтягат при завиване, особено по-тънките на задния тампон на носача. Имал съм разпънат с повече от 2мм по дължина болт спрямо нов такъв. Но майсторите не считат за нужно да ги сменят и навиват яко с гайковерта и се получава вечна сглобка, и следващ демонтаж е невъзможен.


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт

Мнениеот hip-hopotam » Пон 26 окт 2015 23:06


Мръсни гадни монтьори как може да свалят магарето за да сменят тампоните...мошеници.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 73 госта