Здравейте, на въпросният автомобил му се наложи смяна на следните неща:
-тампон на магаре;
-пистов ремък;
-тампни носачи;
-десен маншон каре.
Цената за труд и части, която ми обявиха е 550лв.
Нещо ми се струва, че товарят в цената. Как мислите вие?
AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт
На теб хубаво ти се струва скъпо,но има едни тампони в алуминиево тяла на тази кола които не са евтини.Така както си го написал не се разбира нито кои тампони ще сменяват нито какви ще слагат.
Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт
Ремъка ми каза, че е 27лв. Тампоните не съм питал, но най-скъпият примерно на Лемфьодер е 140-160лв г/д. До 550лв пак бая разлика ми се вижда...
Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт
Само дано разбират майсторите как се сменят двата тампона на магарето, тези за двигателя... те са два един над друг....ако за тях са ти казали де. Та за нищо на света не се навивай да ти свалят магарето, защото то не се фиксира в едно положение, а може да мърда в доста големи граници напред, назад, наляво и надясно.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 27 фев 2011 12:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт
А как по точно се сменят тампоните на магарето ако не се свали. Понеже след 2 дни ще ги сменям и аз ( на същото ауди а3 8п 1.9 тди ), защото са скъсани и от 2 те страни и 2-та. На няколко места съм питал смяната наистина е сложна и най-цивилизования вариант понеже магарето е алуминието е да се свали и старите се избиват и се набиват новите на специална преса. Тампоните са 100 лева клиентска цена с някаква отстъпка да дойдат на 70-80 и с работата общо цената, която ми искат за да стане както трябва е 240 лева.
Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт
МОже да има проблеми с пукания, както беше при мен рейката почна да опира в магарето, може ако не се постави както трябва да почне да дърпа при ускорение и т.н.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 27 фев 2011 12:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт
Смених ги и вече 1 седмица всичко е повече от перфектно. Явно зависи кой го прави това нещо и трябва да знае как да стане. Нито дърпа, нито пука все едно не е сваляно върнато е перфектно. Просто не си уцелил на майстор.
Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт
Попринцип магарето се сваля с фиксатор, който го имат само в официалните сервизи. Ако майстора разбира при свалянето му поне ще маркира и после ще го постави дето се казва по белези. От това магаре и алуминиевите пети, които държат предния тампон на носача са в основата на цялата геометрия на предното окачване. Предния мост, разбирай колелата могат да се фиксират спрямо купето напред, назад, наляво и надясно и доста големи граници. Могат да се свалят тия тампони и без да се сваля магарето, но се иска повече време. Друг проблем е че задължително се сменят болтовете, нещо което никой не прави и после затова се скапват резби и т.н. Почти всички болтове се разтягат при завиване, особено по-тънките на задния тампон на носача. Имал съм разпънат с повече от 2мм по дължина болт спрямо нов такъв. Но майсторите не считат за нужно да ги сменят и навиват яко с гайковерта и се получава вечна сглобка, и следващ демонтаж е невъзможен.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: AUDI A3 2.0TDI (8P) 2004 - ремонт
Мръсни гадни монтьори как може да свалят магарето за да сменят тампоните...мошеници.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 73 госта