Здравейте колеги,
предстои ми смяна на съединител комплект (огледален диск, феродов диск, аксиален лагер) и демферен маховик. Въпроса ми е с какъв аксиален лагер е този мотор с обикновен или с лагер-помпа? Смяната (труда + частите) ще ми струва около 1200лв. Как ви се струва това като цена? Частите са комплект на марката LUK.
1.9 tdi 105hp BXE с какъв аксиален лагер е?
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пет 31 авг 2012 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: 1.9 tdi 105hp BXE с какъв аксиален лагер е?
Така ли, благодаря колега, а в магазините ми казват,че била с лагер помпа. май най-добре е ако се навие майстора да я разглоби първи, да се увери, че не е с лагер помпа и след това да купя частите за подмяна - демпферен маховик, феродов, твърд диск и аксиален лагер.
- курвата
- Мнения: 221
- Регистриран на: Съб 21 мар 2015 20:22
- Автомобил: Polo + A3
- Двигател: ABF + AGU
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 tdi 105hp BXE с какъв аксиален лагер е?
С обикновен лагер е с който карат повечето 1.9Tdi и бензиновите.
- manchorov
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: 1.9 tdi 105hp BXE с какъв аксиален лагер е?
Колега пиши като го смениш какъв е бил.И как е минала смяната.Впечатления след това и тн... :)
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: 1.9 tdi 105hp BXE с какъв аксиален лагер е?
обикновен е лагера,поздрави 

-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: 1.9 tdi 105hp BXE с какъв аксиален лагер е?
Да беше написал за каква кола става въпрос, и ако е с лагер помпа, няма да я смениш ли?
Майстора ще му дойдат много добре 500лв горница за 2 часа работа :D
Майстора ще му дойдат много добре 500лв горница за 2 часа работа :D
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пет 31 авг 2012 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: 1.9 tdi 105hp BXE с какъв аксиален лагер е?
Здравейте колеги,
Колата е VW Touran 1.9tdi 105 коня. Смених комплект маховик, огледален диск, феродов диск и аксиален лагер. Не беше с лагер помпа. Първоначално по рама в сервиза бяха доставили комплект с лагер-помпа, но след демонтаж видели, че трябва да е с друг комплект, който е с аксиален лагер. Оригиналните части бяха на марката ЛУК и комплекта който монтирах също е ЛУК. До колкото разбрах било добре каквато марка свалиш, такава да слагаш. Феродовия диск беше доста износен почти беше стигнал до нивото на нитовете. Аксиалния лагер виеше при завъртане на ръка. Маховика има една втулка, която влиза към вала и тази втулка спрямо самия маховик имаше радиална хлабина, също така самия маховик като се завърти на ляво или дясно (както работи за самата си функция) има един празен ход от около 1,5-2см. Пружини вътре в маховика най-вероятно вече са уморени и не се връщат в първоначалното си положение каквото е било като са биле нови. Впечатленията са ми първо, че педала стана много мек, съединителя взе да отделя по ниско в сравнение с преди. Не винаги, но имах едино еднократно чукане(удряне) непосредствено след запалване на двигателя, което сега не съм го чувал и се надявам да е било от маховика.
Колата е VW Touran 1.9tdi 105 коня. Смених комплект маховик, огледален диск, феродов диск и аксиален лагер. Не беше с лагер помпа. Първоначално по рама в сервиза бяха доставили комплект с лагер-помпа, но след демонтаж видели, че трябва да е с друг комплект, който е с аксиален лагер. Оригиналните части бяха на марката ЛУК и комплекта който монтирах също е ЛУК. До колкото разбрах било добре каквато марка свалиш, такава да слагаш. Феродовия диск беше доста износен почти беше стигнал до нивото на нитовете. Аксиалния лагер виеше при завъртане на ръка. Маховика има една втулка, която влиза към вала и тази втулка спрямо самия маховик имаше радиална хлабина, също така самия маховик като се завърти на ляво или дясно (както работи за самата си функция) има един празен ход от около 1,5-2см. Пружини вътре в маховика най-вероятно вече са уморени и не се връщат в първоначалното си положение каквото е било като са биле нови. Впечатленията са ми първо, че педала стана много мек, съединителя взе да отделя по ниско в сравнение с преди. Не винаги, но имах едино еднократно чукане(удряне) непосредствено след запалване на двигателя, което сега не съм го чувал и се надявам да е било от маховика.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта