Г4 1,9 тди 110 к.с. клапан на турбото
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 30 апр 2008 16:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ще гледам да го поправя бързо,а и се надявам наистина проблема да е в тоя лапан,ако ли не ше има да си сменям,свет да ми се извие.Веднага след празниците ше погледна в сервизите и кат оправя проблема ще дам инфо,колко струва вси4ко и къде съм го поправил.А някой знае ли дали се прави няква центровка на клапана.Мисля 4е майстора днес ми спомена за това,а каза 4е турбото или клапана(не съм сигурен)било с променлива геометрия.
Стискайте палци.
Стискайте палци.
- иван.георгиев
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 30 яну 2016 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Клапан на турбото
пичове.имам проблем с WV Pasat 1.9 TDI 1999 г.116 коня....колата е като чист дизел,няма ряз,оказа се маркуча от кулера към турбината е спукан,ОК смених го и тръгна...ама като излезнах на магистралата пак стана чист дизел повече от 120 не ще.


-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Клапан на турбото
Виж за записани грешки..
Огледай вакуумните маркучи.
Като я настъпиш, чува ли се съскане или свирукане?
Огледай вакуумните маркучи.
Като я настъпиш, чува ли се съскане или свирукане?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 64 госта