АФН смяна на гарнитури ГНП
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 01 ное 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
АФН смяна на гарнитури ГНП
Здравейте,искам да питам колеги който са сменяли о пръстена на нафтовата помпа този от към тръбичките за нафтата.Има клипове в нета как се сменя без да се сваля помпата,а само се изтегля малко назад това металното тяло с изводите за горивото.Въпроса ми е трябва ли да се отваря отгоре плочката на помпата за да се придържа разпределителя?Ето клипчето https://www.youtube.com/watch?v=5nwyTmKVf0I
-
- VW експерт
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: АФН смяна на гарнитури ГНП
Ако няма да се сваля е доста рисково. Вади го малко, защото може да се размести вътре. И после като завъртиш ще стане салата.
И се прави като се нахлузва отзад о-пръстена, което значи да го разтегнеш много. Не знам дали са толкова издържливи. Може и да стане.
И се прави като се нахлузва отзад о-пръстена, което значи да го разтегнеш много. Не знам дали са толкова издържливи. Може и да стане.
-
- Мнения: 1875
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: АФН смяна на гарнитури ГНП
Това като на филм както се казва, на практика... пък без да се свали плочката съвсем е пълна фантастика.
-
- VW експерт
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: АФН смяна на гарнитури ГНП
Доколкото си спомням може да излезе частта с буталото без да се маха дозатора.
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: АФН смяна на гарнитури ГНП
На клипчето, свалят "плочката" за да сменят гарнитурата и.
Точно по това и едно руско клипче, аз си смених само О-пръстенна.
Ако ще сменяш само О-пръстена на помпата за високо налягане, плочката не се сваля.
Много важно условие е преди да почнеш да издърпваш чугуненото тяло, да си поставил коляновия вал в ГМТ.
И още по-важно, да не го изваждаш повече от необходимото около 6-7 мм.
Покаже ли се вътрешният край на канала на О-пръстена, спираш да вадиш и сменяш пръстена.
Отчитай и че двата болта от четирите са по къси и ако разчиташ на тях /по невнимание/ ще стане мазало.
Изгледай клипа няколко пъти, разбери за какво иде реч, изясни си нещата и тогава действай.
Правил съм го и става.
Успех.
Точно по това и едно руско клипче, аз си смених само О-пръстенна.
Ако ще сменяш само О-пръстена на помпата за високо налягане, плочката не се сваля.
Много важно условие е преди да почнеш да издърпваш чугуненото тяло, да си поставил коляновия вал в ГМТ.
И още по-важно, да не го изваждаш повече от необходимото около 6-7 мм.
Покаже ли се вътрешният край на канала на О-пръстена, спираш да вадиш и сменяш пръстена.
Отчитай и че двата болта от четирите са по къси и ако разчиташ на тях /по невнимание/ ще стане мазало.
Изгледай клипа няколко пъти, разбери за какво иде реч, изясни си нещата и тогава действай.
Правил съм го и става.
Успех.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 01 ное 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: АФН смяна на гарнитури ГНП
мерси колега ето такъв отговор търсих.Като го сменя ще пиша.Мисля че е доста по удобно вместо да се маха цялата помпа.Ако не счупя помпата...:)
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: АФН смяна на гарнитури ГНП
Отчитай после, че тръбичките до дюзите ще са празни и трябва добре да ги обезвъздушиш.
Надявам се знаеш, как става.
Надявам се знаеш, как става.