АФН смяна на гарнитури ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
matros
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

АФН смяна на гарнитури ГНП

Мнениеот matros » Сря 09 мар 2016 19:27


Здравейте,искам да питам колеги който са сменяли о пръстена на нафтовата помпа този от към тръбичките за нафтата.Има клипове в нета как се сменя без да се сваля помпата,а само се изтегля малко назад това металното тяло с изводите за горивото.Въпроса ми е трябва ли да се отваря отгоре плочката на помпата за да се придържа разпределителя?Ето клипчето https://www.youtube.com/watch?v=5nwyTmKVf0I




mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1057
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АФН смяна на гарнитури ГНП

Мнениеот mshbul » Чет 10 мар 2016 20:32


Ако няма да се сваля е доста рисково. Вади го малко, защото може да се размести вътре. И после като завъртиш ще стане салата.
И се прави като се нахлузва отзад о-пръстена, което значи да го разтегнеш много. Не знам дали са толкова издържливи. Може и да стане.


Zinoto
Мнения: 1875
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: АФН смяна на гарнитури ГНП

Мнениеот Zinoto » Чет 10 мар 2016 21:06


Това като на филм както се казва, на практика... пък без да се свали плочката съвсем е пълна фантастика.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1057
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АФН смяна на гарнитури ГНП

Мнениеот mshbul » Чет 10 мар 2016 21:56


Доколкото си спомням може да излезе частта с буталото без да се маха дозатора.


helikamov
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
Автомобил: TOYOTA AVENSIS
Двигател: 2WW 2017
Местоположение: Велико Търново

Re: АФН смяна на гарнитури ГНП

Мнениеот helikamov » Пет 11 мар 2016 10:41


На клипчето, свалят "плочката" за да сменят гарнитурата и.
Точно по това и едно руско клипче, аз си смених само О-пръстенна.
Ако ще сменяш само О-пръстена на помпата за високо налягане, плочката не се сваля.
Много важно условие е преди да почнеш да издърпваш чугуненото тяло, да си поставил коляновия вал в ГМТ.
И още по-важно, да не го изваждаш повече от необходимото около 6-7 мм.
Покаже ли се вътрешният край на канала на О-пръстена, спираш да вадиш и сменяш пръстена.
Отчитай и че двата болта от четирите са по къси и ако разчиташ на тях /по невнимание/ ще стане мазало.
Изгледай клипа няколко пъти, разбери за какво иде реч, изясни си нещата и тогава действай.
Правил съм го и става.
Успех.


matros
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: АФН смяна на гарнитури ГНП

Мнениеот matros » Пет 11 мар 2016 15:13


мерси колега ето такъв отговор търсих.Като го сменя ще пиша.Мисля че е доста по удобно вместо да се маха цялата помпа.Ако не счупя помпата...:)


helikamov
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
Автомобил: TOYOTA AVENSIS
Двигател: 2WW 2017
Местоположение: Велико Търново

Re: АФН смяна на гарнитури ГНП

Мнениеот helikamov » Съб 12 мар 2016 8:32


Отчитай после, че тръбичките до дюзите ще са празни и трябва добре да ги обезвъздушиш.
Надявам се знаеш, как става.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bliznakow, kliocko и 52 госта