Голф 4 смяна на масло - хидравлика ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Смяна на масло - хидравлика на Голф 4 ?

Мнениеот achodemo » Вто 03 авг 2010 20:04


Надявам се просто да има още въздух и да излезе скоро защото аз не съм правил чак 20-30 завъртания от край до край ,както беше писано в друга тема , а не повече от 10 и съм карал 10км. до дома и това беше за днес утре ще видя как ще е ! :bowdown




jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Смяна на масло - хидравлика на Голф 4 ?

Мнениеот jollycatman » Сря 04 авг 2010 10:22


achodemo написа:
jollycatman написа:Откачаш направо от хидравличната помпа тръбичката, която идва от казанчето.

Това ясно ,но помпата е високо и надолу по маркучите и в рейката ще остане , а аз искам да го сменя изцяло ,защото в момента го гледах и е някакво червено-кафяво ,а не зелено каквото съм купил ! Не знам дали ще проблем ,ако малко се смесят . Съвместими ли са ?

Винаги остава малко масло, което не можеш да източиш, ако не разглобиш цялата хидравлична система. Двете масла може да не се пресичат, но все пак мисля, че не е желателно да се смесват, защото предполагам са с различен вискозитет и червеното не е точно за твоята помпа. Вариантът е да жертваш 1л. от зеленото, за да направиш промивка на системата - наливаш, обезвъздушаваш, караш някой друг км., точиш и наливаш втората опаковка. Маслото се налива много бавно, на тънка струйка. Пълниш казанчето, но не до Max, а до горе. Без да затваряш капачката влез в колата и цъкни леко ключа колкото да завърти, но без да палиш и след това долей, ако нивото е паднало под Max. Повтаряш упражнението, след което можеш да запалиш за около 5-6 сек. Пак доливаш, ако има нужда и палиш за по-дълго. Накрая почваш да въртиш, но без да задържаш в крайно положение. Десетина пъти от едната до другата посока са достатъчни, за да спре всяко скърцане, ако всичко по системата ти е изрядно. Ако още продължава една от причините може да е във фрайлауфа на генератора (известен още като демпферна шайба) Ако не се лъжа струваше някъде около 90лв. и мисля, че се сменя лесно, но аз ходих да ми го сменят, защото трябва специален ключ.


simonb
Мнения: 210
Регистриран на: Съб 24 дек 2011 22:00
Автомобил: Golf 4 1.6 SR
Двигател: 1998
Местоположение: Варна

Re: Смяна на масло - хидравлика на Голф 4 ?

Мнениеот simonb » Вто 22 мар 2016 12:16


Значи маслото ми е на минимум, вчера отворих капачката за пръв път от 4-5 години, и един майстор каза че от това мени оборотите, а и понякога чак гасне като завъртя волана пълен ляв или десен. Търся зелено, какъвто е цвета на капачката, но тия тъпаци тук в Германия не го продават, преди малко идвам от 3 големи бензиностанции., ще трябва да търся на друго място.. :banghead



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта