
Пасат Б6 2006, 2.0ТДИ, ДСГ. BMP повишаване нивото на маслото
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Повишаване нивото на маслото Пасат Б6 2006, 2.0ТДИ, ДСГ. BMP
колега като на4ало определи с какво се смесва пък после ще му мислим коя е. 

-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 13 фев 2011 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Повишаване нивото на маслото Пасат Б6 2006, 2.0ТДИ, ДСГ. BMP
имам сьщтия проблем ако може помогнете ?2,0tdi BMP на 132000km.
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Повишаване нивото на маслото Пасат Б6 2006, 2.0ТДИ, ДСГ. BMP
Свали капака на горивния ф-р и виж има ли масло по него.Лесно се забелязва( бие на очи).После внимавай да не прищипеш уплътнението на капака,избърши и хубаво от прах.Че после протича лесно.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пет 10 юни 2011 18:47
- Автомобил: vw passat b6 2.0 tdi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Повишаване нивото на маслото Пасат Б6 2006, 2.0ТДИ, ДСГ. BMP
И аз след "нехарчене" на масло 2-4 хил. км смених въпросните о-пръстени на дюзите. 2 и 3 дюза си бяха попропускали по малко. После и ревизия на прословутия шестограм в маслената помпа. И него го смених. Беше си тръгнал да се поизносва. BMP си е хубав двигател, но трябва да си му обръща внимание собственика и тези капризи да си се отстраняват навреме. Благодаря на писалите по темите за нивото на маслото и шестограмите- получих и приложих опита на колегите. 205 000 км по километраж и доста други доказателства за реален пробег.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пет 10 юни 2011 18:47
- Автомобил: vw passat b6 2.0 tdi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 2006, 2.0ТДИ, ДСГ. BMP повишаване нивото на маслото
Пък и тандем помпата си показа рогата... С едно-две трудни паления след по-дълго шофиране и малко повишаване на нивото на маслото. Горивния филтър беше почернял на 1500 км от масло в нафтата. След дисекция и анализ- нова. Оригинално свалена Luk и заменена с Бош. На старата се вижда износване на оста от семеринга и леко износване в задната част на дебелата ос.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта