Колега,имах го и аз този проблем с моя Голф 5.Първо правихме стартер,а после се заех с акумулатора.Даваше ми нормални стойности,но беще леко пукнат.И затова го смених с чисто нов на Гигават-чещки Бощ.И сега си пали много добре.Беще към 180лв и честно казано ги дадох без да се замисля,все пак караме петици.Разликата е само,че нямам чип.
Определено Голф5 не пали като 20год.Форд!
GOLF 5 1.9 TDI 105 к.с. Проблем с топлото палене
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Съб 21 мар 2009 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
- elimn
- Мнения: 407
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 14:31
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Varna
Re: GOLF 5 1.9 TDI 105 к.с. Проблем с топлото палене
Е, и аз се вписвам в статистиката по проблема с топлото палене. Голф 5 2.0 140к.с. За сега нищо не правя, макар да ме дразни и да ме е срам. 5, нагласен, натъкмен, а пали малко трудно. Как се открива точно от къде? В сервизите, където ходя не са открили този проблем като я закачат на ВАГ. Значи ли, че е механична повреда, или все им е тая на монтьорите?
- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: GOLF 5 1.9 TDI 105 к.с. Проблем с топлото палене
Всички сте близо до ifidik, във Варна е човекът, свързвате се с него и съм почти убеден, че ще ви реши проблемите със студени, топли и претопляни паленета.
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: GOLF 5 1.9 TDI 105 к.с. Проблем с топлото палене
Тандем помпа и уплътнения на дюзите.
Добавям и температурен датчик. 


Re: GOLF 5 1.9 TDI 105 к.с. Проблем с топлото палене
Здравейте колеги! Имам същия приблем сгорещото палене, само че при мен излопва двигателя за секунда , но си пали без проблем. Та днес посетих VW сервиз за да ми кажат какво точ о се случва защото си мислех че може да е от дюзите, което много ме притесняваше, но за мое щастие от цялостната диагностига установиха, че е в стартера проблема. Минималните обороти на стартера би трябвало да са 280 а моите бяха едва 210. Та ми казаха че е за смяна и че няма оправия по друг начин. За момента ще карам така защото скоро си взех автомобила и съм назат с парите но за в бъдеще ще трябва да взема един. Дано да съм ви бил полезен с моя случай и успех на всички.. 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: GOLF 5 1.9 TDI 105 к.с. Проблем с топлото палене
Стартера се ремонтира сравнително евтино. Смяна на четки, втулки, един лагер и става нов за около 40 - 50 лева, като сложиш труда още 30 примерно и ще пали като кибрит. Друг стартер дори и втора употреба ще е по-скъп и пак сигурно ще е за профилактика.
- dalgia-73
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: GOLF 5 1.9 TDI 105 к.с. Проблем с топлото палене
Колега щом изхлопва за секунда при палене провери си тампоните на мотора.f0rest написа:Здравейте колеги! Имам същия приблем сгорещото палене, само че при мен излопва двигателя за секунда , но си пали без проблем. Та днес посетих VW сервиз за да ми кажат какво точ о се случва защото си мислех че може да е от дюзите, което много ме притесняваше, но за мое щастие от цялостната диагностига установиха, че е в стартера проблема. Минималните обороти на стартера би трябвало да са 280 а моите бяха едва 210. Та ми казаха че е за смяна и че няма оправия по друг начин. За момента ще карам така защото скоро си взех автомобила и съм назат с парите но за в бъдеще ще трябва да взема един. Дано да съм ви бил полезен с моя случай и успех на всички..
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта