
между 2700 и 3 200 пуши - РЕШЕН от самосебеси
между 2700 и 3 200 пуши - РЕШЕН от самосебеси
искам да питам от какво може да е това ,значи на място като я форсирам в посочените по горе обороти почва да пуши един такъв бяло сиф пушак и на мирис е много кофти тежък е иначе колата върви добре в движение не ми прави фпечетление да пуши ,ако може по образованите да ме сфетнат как да процедирам , мерси предварително 

Последна промяна от Malok на Сря 07 фев 2007 0:47, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Сигурен ли си че е от оборотите ,а не от рязко подаване и отпускане на газта.Ако е от обортите би трябвало да пуши и в движение.Освен това какво разбираш под пуши-облак който се вижда в огледалото или като седиш да гледаш отзад на успуха.Дима има ли сенкав отенак?Миризмата на нафта или на масло прилича?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ако се съмняваш в нафтат направи следния номер.Сложи хубава нафта плюс добавка за изчистване преди да ходиш някаде извънградско/най-добре магистралата/и почни да правиш ластици 140-200-140 и така както си караш.Ако има нещо малко ще се отпуши.Ама ползвай хубава добавка ,а не да земеш разни смеси.На ВАГ-Ком кое мерихте-всичко или само дебитомера-центровката как е?
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Rabbit_TDI написа:Ако се съмняваш в нафтат направи следния номер.Сложи хубава нафта плюс добавка за изчистване преди да ходиш някаде извънградско/най-добре магистралата/и почни да правиш ластици 140-200-140 и така както си караш.Ако има нещо малко ще се отпуши.Ама ползвай хубава добавка ,а не да земеш разни смеси.На ВАГ-Ком кое мерихте-всичко или само дебитомера-центровката как е?
Това с ластика 140 200 140 няма ли да е едно и също като например 100 150 100 ама на четвърта примерно ! не че съм страхлив ама по маршрута който често карам няма много място за 200 и от прочистване на турбината да не взема да се изчистя аз ?!?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Също става.Тва беше примерно.Идеята е да минаваш през всички обортни режими за да размърдаш всички клапанчета и датчици.Дадох пример за пета+магистралата щото просто мотора на пета ускорява по бавно и съответно с по-малки сътресения ,но на 4та пак става.
P.S.Тоя номер ми го каза niks76-така са излекували едно ауди от бял пушек,пък и други хора в форума са го споменавали ,че действа но при по-малки проблемаций.
P.S.Тоя номер ми го каза niks76-така са излекували едно ауди от бял пушек,пък и други хора в форума са го споменавали ,че действа но при по-малки проблемаций.