между 2700 и 3 200 пуши - РЕШЕН от самосебеси

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

между 2700 и 3 200 пуши - РЕШЕН от самосебеси

Мнениеот Malok » Вто 23 яну 2007 0:08


искам да питам от какво може да е това ,значи на място като я форсирам в посочените по горе обороти почва да пуши един такъв бяло сиф пушак и на мирис е много кофти тежък е иначе колата върви добре в движение не ми прави фпечетление да пуши ,ако може по образованите да ме сфетнат как да процедирам , мерси предварително :)

Последна промяна от Malok на Сря 07 фев 2007 0:47, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 яну 2007 0:51


Сигурен ли си че е от оборотите ,а не от рязко подаване и отпускане на газта.Ако е от обортите би трябвало да пуши и в движение.Освен това какво разбираш под пуши-облак който се вижда в огледалото или като седиш да гледаш отзад на успуха.Дима има ли сенкав отенак?Миризмата на нафта или на масло прилича?


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Вто 23 яну 2007 1:19


ами като задържа газта на дадените обороти и след няколко секунди почва да пуши без да променям газта и почва едно бяло сиво да пуши и мерише на нафта според мен ,но със сигурност не и на масло иначе на по ниски обороти задържайки газта не пусши о на по високи пак непуши


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 яну 2007 2:33


Според мен това е признак на нейзгоряла нафта.Вероятно помпата прави чакмак с ъгъла на впръскване точно в този момент :? Принципно това трябва да се види на ВАГ-Ком ,или някой колега да каже ако е имал подобен проблем.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 23 яну 2007 13:34


Би трябвало да го прави само на студен мотор?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 23 яну 2007 17:32


няма зна4ение топъл или студен е мотора,много на закъснение ти е центровката или имаш много грешки в компа на колата


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 яну 2007 19:09


Трябва ти ВАГ-Ком да се види.


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Сря 24 яну 2007 23:18


еми видяхме я колата на вага и сичко е наред с колата и дебитомера е супер ,са ще видим почти съм сфърпил нафтата ще я доизгоря и тогава ще напълня повечко да видим нещо да не е от нафтата


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 25 яну 2007 0:02


Ако се съмняваш в нафтат направи следния номер.Сложи хубава нафта плюс добавка за изчистване преди да ходиш някаде извънградско/най-добре магистралата/и почни да правиш ластици 140-200-140 и така както си караш.Ако има нещо малко ще се отпуши.Ама ползвай хубава добавка ,а не да земеш разни смеси.На ВАГ-Ком кое мерихте-всичко или само дебитомера-центровката как е?


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Чет 25 яну 2007 11:26


Rabbit_TDI написа:Ако се съмняваш в нафтат направи следния номер.Сложи хубава нафта плюс добавка за изчистване преди да ходиш някаде извънградско/най-добре магистралата/и почни да правиш ластици 140-200-140 и така както си караш.Ако има нещо малко ще се отпуши.Ама ползвай хубава добавка ,а не да земеш разни смеси.На ВАГ-Ком кое мерихте-всичко или само дебитомера-центровката как е?

Това с ластика 140 200 140 няма ли да е едно и също като например 100 150 100 ама на четвърта примерно ! не че съм страхлив ама по маршрута който често карам няма много място за 200 и от прочистване на турбината да не взема да се изчистя аз ?!?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 25 яну 2007 14:25


Също става.Тва беше примерно.Идеята е да минаваш през всички обортни режими за да размърдаш всички клапанчета и датчици.Дадох пример за пета+магистралата щото просто мотора на пета ускорява по бавно и съответно с по-малки сътресения ,но на 4та пак става.
P.S.Тоя номер ми го каза niks76-така са излекували едно ауди от бял пушек,пък и други хора в форума са го споменавали ,че действа но при по-малки проблемаций.


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Сря 07 фев 2007 0:55


ами ко ви кажа понеже доста върта и от тогава съм заредил поне 120 литра и вече го няма явно е било от нафтата ,щото още на следващия резервуар почна да поизчезва бяло синия пушек



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski, nikidimow, tdi fen и 56 госта