Пасат Б5 1.9 110 АФН Свирене на турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Пасат Б5 1.9 110 АФН Свирене на турбо

Мнениеот gancho » Сря 13 май 2015 10:18


За колегата пуснал темата- спокойно,така трябва да е,всички са ти писали.
За твое успокоение на студен дв.,за да не се изгориш,махни маркуча влизащ в турбото и хвани оста с два пръста. Не трябва да има радиален и аксиален луфт.
Ако има голям луфт-турбото не свири,я вие като линейка-имаше някъде клипове в Тубата




Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 1.9 110 АФН Свирене на турбо

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 13 май 2015 18:58


Така за уточнение. Оста на здраво турбо има и аксиален и радиален луфт.
Просто нормалния аксиален луфт е няколко стотни и на ръка неможе да се усети. Колкото до радиалния, ако решите да проверите луфта 20-тина минути след като сте карали колата най-вероятно ще ви се стори ,че няма никакъв заради маслото което е между оста и втулката.

Помислете как работи турбото,къде и в какво лагерува оста на турбото , каква е ролята на маслото подавано от маслената помпа към турбото и ще разберене защо има радиален луфт.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Пасат Б5 1.9 110 АФН Свирене на турбо

Мнениеот gancho » Сря 13 май 2015 21:46


Точно така е. Аз друго не съм казал-с два пръста не трябва да се усети луфт. Просто подробностите ги написа колегата горе.


Mufkata86
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 18 дек 2014 13:40
Автомобил: PASSAT B5 1.9
Двигател: 98 AFN

Re: Пасат Б5 1.9 110 АФН Свирене на турбо

Мнениеот Mufkata86 » Пет 22 май 2015 16:55


Днеска прегледах турбо пътищата и се оказа,че имам 2 сцепени мъркуча,та...
Ще сменя всички,които виждам,мога и са належящи(поне за сега),а като имам време и другите.
Смятам да ги сменя,но се двоумя,дали да са силиконови или от тия плетените.
Кажете ми ,кои и какви ползвате най-често.

П.п. Да се надавам,че само това ще е,че аман вече от доработки и т.н.:Mr Green Fun


DidoTDI
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 20 мар 2014 20:30
Автомобил: Golf
Двигател:

Re: Пасат Б5 1.9 110 АФН Свирене на турбо

Мнениеот DidoTDI » Пет 22 май 2015 19:09


Според мен е нормално да свири турбината на която и да е кола... Все пак това е ТУРБИНА и да има разлика от турбо до турбо, но все пак си развива доста стабилни обороти (и при по-малките и слаби варианти) и звука който се получава е впечетляващ.
Ето няколко примера, да "малко" по-екстремни но все пак примери за звук от турбо, за да си направите извода дали е нормално да се чува турбото. :screwy Пак казвам: Знам, че примерите са доста по-екстремни от нашите коли, но все пак турбото си е турбо...
(Намалете си звука!)
https://www.youtube.com/watch?v=ieVDfnUKN9s
https://www.youtube.com/watch?v=RgPHKwoo8fk

И един специално за форума.(С блок от въпросния 1Z)...
https://www.youtube.com/watch?v=dElFiQcLsp8

Да дам и доказателство за всеки случай, да не си помисли някой, че си измислям за блока...Слизате надолу и там са написали 1z dieselblock и Глава от KR( http://www.boba-motoring.de/?knopf=2013datenblatt#schliessen )


nstamboliyski
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 09 май 2016 10:54
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1_9 TDI AFN

Re: Пасат Б5 1.9 110 АФН Свирене на турбо

Мнениеот nstamboliyski » Пон 20 юни 2016 16:48


Здравейте,
Понеже отскоро и аз имам същата кола с този двигател и се чудя нормално ли е да свири турбото. На един приятел, който е с Ауди б5 АФН, не му свири така.
Случайно намерих клип с това свирене :
https://www.youtube.com/watch?v=mzJm4mJ_zWw

При мен звуците са същите.


Потребителски аватар
lokva
Мнения: 835
Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
Автомобил: Passat 3c
Двигател: CBAB 2008
Местоположение: Гоце Делчев Hamburg

Re: Пасат Б5 1.9 110 АФН Свирене на турбо

Мнениеот lokva » Сря 22 юни 2016 18:11


моята свири по същият начин. няма проблем в турбината. по силният звук идва от това , че е изтърбушен катализатора



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта