Благодаря предварително
GOLF 4 TDI 110 AHF гори бушона на километража
-
mika_fan
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 14:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
GOLF 4 TDI 110 AHF гори бушона на километража
Добър вечер на всички,имам следния проблем с голфчето.След като го купихме на дисплея на километрите изписваше INSP и аз прочетох тук как да го зануля и го направих,само,че от онзи момент нататък постоянно ми гори бушон номер 7,и то яко гори,защото се разтопява и самата пластмаса.Вседствие на това нивомера на горивото свири на почти всеки завой,че няма гориво и колата яко придърпва между 1200-1700об,най-силно се усеща на втора и трета скорост.При смяна на бушона изкарва около 10 км и отново гори.Какъв може да е проблема,на някой случвало ли му се е подобно нещо?
Благодаря предварително
Благодаря предварително
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: GOLF 4 TDI 110 AHF гори бушона на километража
Като зануляваше инспекцията да усети някакво пукане, да се е счупило бутончето и да е блокирало натиснато ?
-
jore__88
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dupnica
Re: GOLF 4 TDI 110 AHF гори бушона на километража
колега виж и дали има някакви грешки все пак.
-
Varbanov
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
- Автомобил: Audi
- Двигател: AEL
- Местоположение: Плевен
Re: GOLF 4 TDI 110 AHF гори бушона на километража
Пробвай да откачиш буксата към датчика за скоростомера.
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: GOLF 4 TDI 110 AHF гори бушона на километража
Колеги,
Имам подобен проблем. Гори 7-ми предпазител. Като го сменя и карам с плавно подаване на газ, и отчита километража и няма проблеми. Като я смачкам и влезе в обороти гори веднага и спира да работи километража. Някой може ли да ме насочи какво да гледам, откачах буксите на датчкика на километража, на стоповете и на нивомера на резервоара, една по една. Никаква разлика, имах съмнение, че окъсява някоя букса, но не е. Като изгори предпазителя, колата започва да присецва на 2-ра и 3-та скорост най-осезаемо, все едно се е задавила.
Вече започвам да се съмнявам да не би таблото да има проблем.
Някой?
Имам подобен проблем. Гори 7-ми предпазител. Като го сменя и карам с плавно подаване на газ, и отчита километража и няма проблеми. Като я смачкам и влезе в обороти гори веднага и спира да работи километража. Някой може ли да ме насочи какво да гледам, откачах буксите на датчкика на километража, на стоповете и на нивомера на резервоара, една по една. Никаква разлика, имах съмнение, че окъсява някоя букса, но не е. Като изгори предпазителя, колата започва да присецва на 2-ра и 3-та скорост най-осезаемо, все едно се е задавила.
Вече започвам да се съмнявам да не би таблото да има проблем.
Някой?
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: GOLF 4 TDI 110 AHF гори бушона на километража
Има развитие!
Беше оголена буксата на датчика за задна скорост. Отрязах кабелите, направих нови връзки с изолация. За момента проблеми няма.
Беше оголена буксата на датчика за задна скорост. Отрязах кабелите, направих нови връзки с изолация. За момента проблеми няма.
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: GOLF 4 TDI 110 AHF гори бушона на километража
Момчета пак проблем. Предпазителя пак гори, само като се включи задна, връзките на буксата на датчика са ОК, платките на стоповете видимо нямат проблем, откачах ги и без тях като се вкара задна, пак гори. На изключена букса на датчика за задна няма ядове, в чудо се видях, помагайте някой ако е имал подобен проблем.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19727
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: GOLF 4 TDI 110 AHF гори бушона на километража
Миро, бях искрено изненадан преди 2-3 години, когато колега в работата ми сервира подобен проблем с едно АУДИ В4
Протъркан кабел на датчика за задна и от там гори предпазител.
То хубаво, ама след няколко смени на предпазител пропушило в таблото!
Явно, и идея си нямам защо, ама напрежение за датчика на задната се взема през таблото.
Освен да е стандартно окабеляване, за да става и за автоматици - не знам!
Ама ще трябва да отвориш таблото и да огледаш вътре да няма опушени писти и нагоряла платка - при колегата ми това беше: Овъглена платка и даваше на късо!
Зачистих овъгленото, възстанових пистите - вече бая време си кара без грижи
Протъркан кабел на датчика за задна и от там гори предпазител.
То хубаво, ама след няколко смени на предпазител пропушило в таблото!
Явно, и идея си нямам защо, ама напрежение за датчика на задната се взема през таблото.
Освен да е стандартно окабеляване, за да става и за автоматици - не знам!
Ама ще трябва да отвориш таблото и да огледаш вътре да няма опушени писти и нагоряла платка - при колегата ми това беше: Овъглена платка и даваше на късо!
Зачистих овъгленото, възстанових пистите - вече бая време си кара без грижи
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: GOLF 4 TDI 110 AHF гори бушона на километража
Странното е че днес си играх да махам допълнително слагана аларма. Единия от кабелите й беше свързан точно към този предпазител и като го откачих, светнаха светлините за задна и не изгоря бушончето. Много се зарадвах и набедих алармата за проблема. След като тотално я махнах и изолирах връзките, сглобих пластмасите, предпазителя пак изгоря. Откачих си датчика за задна и пак карам без свелини за заден ход. Ще разгледам и таблото, въпреки че ми е тъмна Индия там...
Re: GOLF 4 TDI 110 AHF гори бушона на километража
Здравейте колеги, видях темата и реших да попитам и аз за съвет. Имам Бора 98г, на която от няколко дни взе да гори предпазителя (номер 7) отговарящ за скоростомера и за светлините за задна. Всички други индикации по таблото са наред. Като включа на задна и измеря - консумацията е от порядъка на 3,2А и бушона си е ОК. Като взема да карам консумацията е под 1А, но на моменти скача до 14А - 17А и бушона изгаря. Прави ми впечатление, че това се случва докато колата е запалена и е в покой или ако съм на 1 скорост, утре ще я пробвам и извън града да видя как се държи. Някой имал ми е подобен проблем или поне да ме насочи къде да търся проблема. Благодаря предварително.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 68 госта