С какво масло карате дизелите си?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: С какво масло карате дизелите си?
Направо се сбъгясахте с тези масла.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: С какво масло карате дизелите си?
.....Водния дух1 написа:Направо се сбъгясахте
А ти направо разби с тая дума- "сбъгясахте",кефи ме
А за маслата ,Росене-всеки е прав за себе си.Всеки има една надеждичка че колицата му може да "живне" малко,я с добавка,я с некоя "революция" в маслата...Още помня преди години прословутия "Дуралюб",дето налят в един двигател ,обвит целия в лед,та този двигател палеше от четвърт.Минути ми трябваха след поредната му реклама да вдигна тела и да го поръчам,ама срещам един мой познат-собственик на неголям автосервиз ,та той през смях ме убвди да не се занимавам с глупости...
Последна промяна от Vlad777 на Вто 08 ное 2016 22:14, променено общо 1 път.
Причина: Предупреждение за СПАМ и превръщане на темата в чат.
Причина: Предупреждение за СПАМ и превръщане на темата в чат.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: С какво масло карате дизелите си?
Те нашите дрънгели са ги карали сигурно и без масло в Италия,а пък сега ще ги възкресяваме с разни масла по 20-30лв. литъра-айде,айде.
Последна промяна от Vlad777 на Вто 08 ное 2016 22:14, променено общо 2 пъти.
Причина: Предупреждение за СПАМ и превръщане на темата в чат.
Причина: Предупреждение за СПАМ и превръщане на темата в чат.
-
- Мнения: 1053
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: С какво масло карате дизелите си?
Аз продължавам да си карам Сеата с маслото Carrefour. Не го гори, не трака, движи се още :D. вече 2-ра смяна и около 16 хиляди км. Яд ме е малко, че не разбрах, че ще затварят Карфура навреме, да си накупя тубички по 15 лв. за 5 литра, като отидох всичко беше свършило, та явно не само аз карам с него. Следващото пак ще е Тотал 5в40. Поздрави
-
- Мнения: 628
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: С какво масло карате дизелите си?
По важното е да се сменя навреме маслото , караме целия автопарк в фирмата с масло 10-40 от варел 208 литра , най евтиното масло около 4,50 лв/литър ужким немско , слага се даже на коли с дпф филтри , проблеми никакви.
- nautilus80
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 01 ное 2016 11:50
- Автомобил: VW PASSAT TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: Бургас
Re: С какво масло карате дизелите си?
Мисля тез дни да сложа от това масло на 1.9 TDI, AVF мотора. Ако някой го е пробвал да си каже мнението. Само уточнявам, че същата марка но 10w40 го карах 6 год. на друго TDI и никога не съм доливал от смяна до смяна!
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: С какво масло карате дизелите си?
Колеги някой да е ползвал масло XADO? По-точно това от снимката 5/40
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: С какво масло карате дизелите си?
Аз заложих на американското:
Маслото е ПАО пълна синтетика с повечко цинк, което го прави много подходящо за мотори от сорта на 1Z, AHU, AGR, ALH, ААТ, AEL и т.н. редови дизелаци с плоски повдигачи. Има по-високи SAPS и не се препоръчва за коли с катализатори. Въпреки, че е 10W40 е течливо до -44 градуса. За сведение Motul-а дето карах до сега X-clean 5W40 замръзва на -39
Маслото е ПАО пълна синтетика с повечко цинк, което го прави много подходящо за мотори от сорта на 1Z, AHU, AGR, ALH, ААТ, AEL и т.н. редови дизелаци с плоски повдигачи. Има по-високи SAPS и не се препоръчва за коли с катализатори. Въпреки, че е 10W40 е течливо до -44 градуса. За сведение Motul-а дето карах до сега X-clean 5W40 замръзва на -39
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19728
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: С какво масло карате дизелите си?
Много ще е интересно ако сипеш по 100 гр в 2 чашки и го пъхнеш във фризера
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: С какво масло карате дизелите си?
Сложих по 150ml в шишенца във фризера. Утре ще видим какво-що
Засилих го малко, може да падне и повече.
Засилих го малко, може да падне и повече.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: С какво масло карате дизелите си?
какво наля в другата чашка? мотул ли?
интересен експеримент
интересен експеримент
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: С какво масло карате дизелите си?
В две шишенца от 330ml сипах по 150ml, след пренощуване във фризера на -19 ги извадих и ги обърнах. Резултата беше интересен, малко по-късно ще кача клип.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: С какво масло карате дизелите си?
Ради, на мен ми се вижда че Мотула е доста по-течен. Цялото количество се прелива от единия в другия край на бутилката за горе долу едно и също време, но Amsoil-a пада като "буца".
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: С какво масло карате дизелите си?
На второто преливане ясно се вижда, че прелива перфектно точно както мотула. Вижда се, че маслото е много по-гъсто но също толкова течливо. Също се вижда филма, който оставя по бутилката. Все пак то трябва да е доста по-гъсто, защото и издържливостта му на температури, това, че е богато на цинк го прави доста по-гъсто, но все толкова проводливо. Ако сравниш 10в40 с 10в40 тогава ще видиш ужасяващата разлика в полза на amsoil.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта