Колеги имам проблем с пасата, за последните няколко дни 2 пъти ми влиза в авариен режим, грешката и двата пъти е една и съща: 17964 – Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 – 35-00 - -
И двата пъти карах на 6та с около 2000 оборота и като дам леко газ да ускоря реално се усеща загуба на мощност (влиза в авариен режим). След загасване и запалване естествено няма проблеми и колата си върви супер, прави го на произволен принцип първия път бях изминал около 15 км , а вторият като заби бях минал кам 120 км пробег. Иначе колата си върви много добре след 2000 оборота, при екстремно каране и високи скорости няма проблеми , но преди 2000 оборота е много мудна. До тук съм проверил вакуумите и с ваг ком на оutput test на 11канал пуснах и гледах N75 как включва и изключва, съответно актуатора се движи без проблем. Видимо хода му е към 10-12 мм. Незнам да чистя геометрия ли да сменям клапан N75 ли или нещо друго да правя.
Пускам един лог, който направих дне, който може да помогне по него. ЕГР не е затапен но гледах и него мисля че работи коректно.
Пасат 1.9 131 AVF грешка 17964
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 1.9 131 AVF грешка 17964
Данните на лога според мен не говорят за проблем с управлението на турбото.Но пък грешката е от недонадуване.Изпушва ли черно повече от нормалното?И на коя предавка е лога?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 1.9 131 AVF грешка 17964
Интересно е защо на трета всичко е наред,а на 6та се променят нещата.Ако имаш възможност изкарай я на хубав път и направи на 6та един лог.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Пасат 1.9 131 AVF грешка 17964
Нормално е на 6-та да има проблем.
1.Колега виж основно маркучите от турбината (студената част) да смукателния колектор за омасляване и загуба на налягане.
2.Виж как е вакума.Колко е силен и слаб.
3.Н75 има 3бр. щуцери.Махни маркуча от щуцера които отива към въздушния филтър и виж с пръст дали от щуцера смучи въздух.Ако смучи Н75 е за коша.
4.Колата има ли катализатор,Питам от любопитство.
1.Колега виж основно маркучите от турбината (студената част) да смукателния колектор за омасляване и загуба на налягане.
2.Виж как е вакума.Колко е силен и слаб.
3.Н75 има 3бр. щуцери.Махни маркуча от щуцера които отива към въздушния филтър и виж с пръст дали от щуцера смучи въздух.Ако смучи Н75 е за коша.
4.Колата има ли катализатор,Питам от любопитство.
Re: Пасат 1.9 131 AVF грешка 17964
Забелязвам на всичките ми логове до 2000 оборота турбото дава по малко от колкото изисква компа, на какво може да се дължи това? След 2000 оборота е супер. Реално и колата така се държи.
Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP
2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%
/min mbar %
1680 1336,2 1099,8 23,5
1869 2325,6 1380,6 29,5
2205 2386,8 2445,3 58,6
Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP
2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%
/min mbar %
1680 1336,2 1099,8 23,5
1869 2325,6 1380,6 29,5
2205 2386,8 2445,3 58,6
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-011-xxx-xxx-turbo niski oboroti.xlsx
- (9.49 KиБ) Свален 77 пъти
Re: Пасат 1.9 131 AVF грешка 17964
okti_1 написа:Нормално е на 6-та да има проблем.
1.Колега виж основно маркучите от турбината (студената част) да смукателния колектор за омасляване и загуба на налягане.
2.Виж как е вакума.Колко е силен и слаб.
3.Н75 има 3бр. щуцери.Махни маркуча от щуцера които отива към въздушния филтър и виж с пръст дали от щуцера смучи въздух.Ако смучи Н75 е за коша.
4.Колата има ли катализатор,Питам от любопитство.
1. Маркучи проверени - наред, едиствено след интеркулера е омаслен но мисля че е нормално.
2. Вакуум проверен
3. N75 като махна маркуча към въздушния филтър много леко смуче почти не се усеща. Днес ще го сменя все пак клапана да видя ще има ли разлика
4. Катализатора ако е задръстен ще даде отражение и на високи обороти не е ли така, а тя на високи върви супер, влизанео в авариен режим (забиването) винаги е около 2000 оборота
Re: Пасат 1.9 131 AVF грешка 17964
Турбината има ли "свирукане" , когато почва да надува?
Оглеждал ли си за нараняване по перките на самото турбо, и за черни опушени места около колектора и тялото на турбината?
Оглеждал ли си за нараняване по перките на самото турбо, и за черни опушени места около колектора и тялото на турбината?
Re: Пасат 1.9 131 AVF грешка 17964
Не колега, никога не съм чувал турбото да свири по различно от както я карам колата, опушено имам около меката връзка след турбото, но тя е скъсана отдавна и все не остава време да я водя на майстор.
Днес след поредното забиване на 110км в час на 6та скорост смених клапана N75, сега като покарам ще видя дали е от него, за 50км още нищо не се е случило.
Последния лог от днес с новия клапан н75 на 4та скорост е този. Има ли нещо обезпокоително по отношение на дебитомер, турбо и т.н
Днес след поредното забиване на 110км в час на 6та скорост смених клапана N75, сега като покарам ще видя дали е от него, за 50км още нищо не се е случило.
Последния лог от днес с новия клапан н75 на 4та скорост е този. Има ли нещо обезпокоително по отношение на дебитомер, турбо и т.н
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-003-008-011-4th gear.xlsx
- (9.52 KиБ) Свален 111 пъти
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 1.9 131 AVF грешка 17964
Турбото леко пиква и дебимера дава малко по-високи стоиности,но едва ли от това забива.
ПП Пак ли само на 6та забива?
ПП Пак ли само на 6та забива?
Re: Пасат 1.9 131 AVF грешка 17964
Да на 6та на 100 на 2000 оборота като дойде леко нагорнище, но не всеки път, иначе на по висока скорост е супер. Може ли от зацапана геометрия да прави тези неща в ниските обороти, а във високи да е наред
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 1.9 131 AVF грешка 17964
Нали писа че си проверил актуатора и съответно геометрията се движи.Затова те посъветвах да направиш лог на 6та,за да се види какво става.
ПППак ли същия код на грешка ти изкара след последния лог на 4та?
ПППак ли същия код на грешка ти изкара след последния лог на 4та?
Re: Пасат 1.9 131 AVF грешка 17964
Да, така е проверих го актуатора, движи се, незнам и аз вече, има ли такъв вариант да се движи и пак да е за почистване геометрията.
Да грешката винаги е тази но забива когато си реши, мога да карам 60-70 км и да не забие, а по някога на 5тия километър извън града забива на 100-110, ако карам в по високи обороти не забива никога.
Да грешката винаги е тази но забива когато си реши, мога да карам 60-70 км и да не забие, а по някога на 5тия километър извън града забива на 100-110, ако карам в по високи обороти не забива никога.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта