въпрос относно пасат с десен волан

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
irri
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

въпрос относно пасат с десен волан

Мнениеот irri » Вто 27 фев 2007 12:30


интересува ме може ли да се обърне волана на нашенски и това носи ли след себе си нещо лошо за колата.колко би струвало като цена на труд и части.ще бъде евентуално 98-99г като модел,1.9 дизел и сигурно ще има ел.пакет.и като цяло ме интересува мнението ви за този модел мисля че се води б5.не знам защо въпроса ми дойде при дизеловите агрегати исках да е при пасатите ама нейсе.дано някой да отговори. :)




Потребителски аватар
dpassat
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dpassat » Вто 27 фев 2007 14:49


Здравей колега :roll: Относно мнение за В5 1998-200 година - ориентирал си се добре към дизел има подобна тема за 90 или 110 коня. Ак о случиш на кола нямаш ядове относно вървене и нисък разход. Моделите /без помпа-дюза, които се появяват през 1999г/ са непретенциозни към качеството на нафтата но все пак е въпрос на личен избор. За вървенето 110 е по-добър вариант от 90 коня но разликата и в данъка и във вървенето е въпрос ная конкретно състояние на автомобила. Пробега който се обявява не го гледай, другите детайли показват как е гледан и евентуално до колко е експлоатиран0 ... скъсано , смачкано протрито и ....т.н.т.
Относно обръщането - невъзможни неща няма но замисли се само- ново табло, адаптация на електроника, а този автомобил има много, възглавници, огледала, чистачки, , евентуално нови фарове, местене на педали като има значение типа на ск. кутия ръчна или автомат, други неща по двг. отсег, 2 предни врати като мозъка за управление на стъкла, зумер, огледала , комфорт модул ако има са ....все във обратната врата на тази която ще имаш когато обърнеш волана....
Освен всичко това има и много дреболии така че дали си струва и дали ще стане - зависи кой ще се наеме. Съвет7 Или го карай така -не е приятно но се свиква или ако си се навил на този модел, вземи си със нормален волан но евентуално - козметични дефекти или нещо дребно за правене- доколкото разбирам въпросът е финансов! :wink:
извинявай за дългата лекция но .... ти си решаваш. Всеки кеф си има цена. Наслука с избора на кола.


irri
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: въпрос относно пасат с десен волан

Мнениеот irri » Вто 27 фев 2007 15:12


благодаря колега за информацията.а дали при евентуална смяна нещо може да се обърка по електрониката


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 27 фев 2007 15:59


Дискутирана е такава тема, малко се разтърси. В нея бях писал, че знам да се извършава такава трансформация от десен на ляв волан за около 1500 лева, по непотвърдени данни от един познат, който го бил правил на Г4.


irri
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот irri » Вто 27 фев 2007 16:06


абе погледнах ама не съм я намерил.ще хвърля пак едно око.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 27 фев 2007 23:10


няма как да се обърка нещо с електрониката,ама само от цената на необходимите 4асти ще ти стане лошо :wink:
не си струва игра4ката ,а е много работа


irri
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот irri » Сря 28 фев 2007 0:07


пак мерси за инфото, ама тука приятели ми разправят че частите втора употреба ще ми излезнат не повече от 2000 което ме устройва.важното е да се намери добър майстор който да свърши работата както трябва.и след неговата работа да съм сигурен че мога да карам колата спокоен.и другото важно е този модел конкретно да е добър.и искам мнението на хора като вас ,които разбират.отворен съм към всякакъв вид съвети.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 28 фев 2007 0:27


зна4и :трябва ти реика,табло,конзола за педалите
останалото е много работа и добър маистор
успех


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 28 фев 2007 1:01


Не е само това. Фаровете не ги забравяйте ! Или ще карате с "лепенки". Провери колко е цената на фара в Юнитрейд. После ще се ориентираш към търсене на кола с волан, поставен където трябва в завода.
Успех !


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 28 фев 2007 1:16


за първо време не са спешни фаровете,другото е по интересно



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта