благодаря колеги, утре ако остане време ще проверя геометрията и дали всичко се движи нормално.
Ще пиша щом има резултати.
Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почистване
- svetlio8
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист
Здравейте, споделям какво напрвих до момента -
1 Свалих малкия черно-бял вакумен клапън , почистих го хубаво с ВД-40 и изпаднаха от него доста сажди, не знам дали са сажди, но да ги кажем черни боклуци. Проверих го дали само в една посока работи, всичко е ОК. Преди да го почиста минаваше по-малко въздух отколкото след почистването.
Резултатът веднага се усети, колата започна да реагира по-добре при настъпване на газта,като чели стана по-пъргава.
Но продължи да забива !
2 Днес проверих вакума , който отива към турбото,всичко е Ок, и напръсках лостчето което е на клапана на турбината с ВД-40. Раздвижих го , но не съм сигурен дали съм го раздвижил достатъчно, ходът му в момента след манипулацията е около 5мм някъде. След това изкарах колата извън града и на една хубава права отсечка колата направи 165 км/ч без проблем, не влезе в авариен режим ,всичко изглежда да е наред.
Притеснява ме че не знам тези 5мм ход достатъчни ли са или трябва още повече да може да се движи това лостче? И може ли ако не съм го раздвижил както трябва да се прецака турбото, да пренадуе и да не изключи или няма такъв вариант?
1 Свалих малкия черно-бял вакумен клапън , почистих го хубаво с ВД-40 и изпаднаха от него доста сажди, не знам дали са сажди, но да ги кажем черни боклуци. Проверих го дали само в една посока работи, всичко е ОК. Преди да го почиста минаваше по-малко въздух отколкото след почистването.
Резултатът веднага се усети, колата започна да реагира по-добре при настъпване на газта,като чели стана по-пъргава.
Но продължи да забива !
2 Днес проверих вакума , който отива към турбото,всичко е Ок, и напръсках лостчето което е на клапана на турбината с ВД-40. Раздвижих го , но не съм сигурен дали съм го раздвижил достатъчно, ходът му в момента след манипулацията е около 5мм някъде. След това изкарах колата извън града и на една хубава права отсечка колата направи 165 км/ч без проблем, не влезе в авариен режим ,всичко изглежда да е наред.
Притеснява ме че не знам тези 5мм ход достатъчни ли са или трябва още повече да може да се движи това лостче? И може ли ако не съм го раздвижил както трябва да се прецака турбото, да пренадуе и да не изключи или няма такъв вариант?
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист
Хода на актуатора трябва да е 10 - 12 мм..., адаш!
Със сегашния ход не се разтоварва турбината и за това влиза в авариен режим.
Със сегашния ход не се разтоварва турбината и за това влиза в авариен режим.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист
Как точно провери вакуума?
Свали актуатора и виж дали изобщо геометрията се движи до крайните си положения,с това пръскане нищо не си направил.
Може да опиташ да я раздвижиш на ръка енергично,понякога помага,ако не сваляне и чистене отново.
Свали актуатора и виж дали изобщо геометрията се движи до крайните си положения,с това пръскане нищо не си направил.
Може да опиташ да я раздвижиш на ръка енергично,понякога помага,ако не сваляне и чистене отново.

- ch5393ah
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел
Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист
да и аз мисля, че 5 те мм са малко, но дали актуатора е разместен или нещо не му дава повече да се движи трябва да се установи.
- svetlio8
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист
Тези дни ако остане време ще сваля актуатора,и ще видя за какво по-точно става въпрос. Благодаря на всички дали мнение по темата, наистина сте полезни. Щом има резултати ще пиша пак!
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист
КАКВО СТАНА СЪС ЗАБИВАНЕТО? СЛЕДЯ ТЕМАТА ЧЕ И НА МЕН МИ СЕ СЛУЧИ СЪЩОТО И СЪМ СЕ ПОБЪРКАЛ
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист
Колеги, 2014та година е :) Това вече са елементарни неща за хващане и в Пловдив и в София има адекватни майстори по темата. Защо вместо да си трошите времето, парите и нервите, просто не попитате къде да отидете за да ви оправят колите 

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 06 яну 2014 4:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист
ами аз съм със същия проблем и дори вав Фолксваген ходих и нищо неможаха да намерят.Смениха ми мозъка на помпата,след което цяла помпа,след това дюзи и накрая се отказаха когато и след смяната за компютъта несе получи нищо. Кажете какво да правя вече?
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 19:57
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AGR 1999
- Местоположение: Pazardjik
Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист
И аз имах същия проблем и ми се оказа извадил се мъркуч за вакума :) 

-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
- Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
- Двигател: 97 AHU
Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист
Колега виж моята тема дано съм ти от полза и аз имах сходен проблем като твоя но от тогава нямам проблеми :http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=88&t=448107
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 07 апр 2019 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почистване
Здравейте колеги нов съм въобще не знам дали е за тая тема но от скоро карам голф 4 1.9 110 кс AHFслед 120 130 забива муцуната и не иска да върви, сякаш турбото изключва дайте съвет от къде може да идва проблема. Вчера забелязах че под турбото отзад има масло вижда се че е прясно не е засъхнало давайте съвети отворен съм към доста позитивни и отрицателни съвети. Благодаря ви предварително колеги.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта