Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почистване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
svetlio8
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист

Мнениеот svetlio8 » Нед 22 дек 2013 23:55


благодаря колеги, утре ако остане време ще проверя геометрията и дали всичко се движи нормално.
Ще пиша щом има резултати.




Потребителски аватар
svetlio8
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист

Мнениеот svetlio8 » Чет 26 дек 2013 15:33


Здравейте, споделям какво напрвих до момента -

1 Свалих малкия черно-бял вакумен клапън , почистих го хубаво с ВД-40 и изпаднаха от него доста сажди, не знам дали са сажди, но да ги кажем черни боклуци. Проверих го дали само в една посока работи, всичко е ОК. Преди да го почиста минаваше по-малко въздух отколкото след почистването.

Резултатът веднага се усети, колата започна да реагира по-добре при настъпване на газта,като чели стана по-пъргава.
Но продължи да забива !

2 Днес проверих вакума , който отива към турбото,всичко е Ок, и напръсках лостчето което е на клапана на турбината с ВД-40. Раздвижих го , но не съм сигурен дали съм го раздвижил достатъчно, ходът му в момента след манипулацията е около 5мм някъде. След това изкарах колата извън града и на една хубава права отсечка колата направи 165 км/ч без проблем, не влезе в авариен режим ,всичко изглежда да е наред.

Притеснява ме че не знам тези 5мм ход достатъчни ли са или трябва още повече да може да се движи това лостче? И може ли ако не съм го раздвижил както трябва да се прецака турбото, да пренадуе и да не изключи или няма такъв вариант?


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист

Мнениеот dispatch » Чет 26 дек 2013 15:44


Хода на актуатора трябва да е 10 - 12 мм..., адаш!

Със сегашния ход не се разтоварва турбината и за това влиза в авариен режим.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист

Мнениеот nasko1978 » Чет 26 дек 2013 18:39


Как точно провери вакуума?
Свали актуатора и виж дали изобщо геометрията се движи до крайните си положения,с това пръскане нищо не си направил.
Може да опиташ да я раздвижиш на ръка енергично,понякога помага,ако не сваляне и чистене отново. :th_up


Потребителски аватар
ch5393ah
Мнения: 157
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Котел

Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист

Мнениеот ch5393ah » Чет 26 дек 2013 19:24


да и аз мисля, че 5 те мм са малко, но дали актуатора е разместен или нещо не му дава повече да се движи трябва да се установи.


Потребителски аватар
svetlio8
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист

Мнениеот svetlio8 » Чет 26 дек 2013 20:26


Тези дни ако остане време ще сваля актуатора,и ще видя за какво по-точно става въпрос. Благодаря на всички дали мнение по темата, наистина сте полезни. Щом има резултати ще пиша пак!


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист

Мнениеот lubo007 » Нед 05 яну 2014 21:09


КАКВО СТАНА СЪС ЗАБИВАНЕТО? СЛЕДЯ ТЕМАТА ЧЕ И НА МЕН МИ СЕ СЛУЧИ СЪЩОТО И СЪМ СЕ ПОБЪРКАЛ


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист

Мнениеот hooligan_sk » Нед 05 яну 2014 21:32


Колеги, 2014та година е :) Това вече са елементарни неща за хващане и в Пловдив и в София има адекватни майстори по темата. Защо вместо да си трошите времето, парите и нервите, просто не попитате къде да отидете за да ви оправят колите :gruebel


Deqn golf 4
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 06 яну 2014 4:09
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист

Мнениеот Deqn golf 4 » Пон 06 яну 2014 4:36


ами аз съм със същия проблем и дори вав Фолксваген ходих и нищо неможаха да намерят.Смениха ми мозъка на помпата,след което цяла помпа,след това дюзи и накрая се отказаха когато и след смяната за компютъта несе получи нищо. Кажете какво да правя вече?


minqta
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 19:57
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател: AGR 1999
Местоположение: Pazardjik

Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист

Мнениеот minqta » Чет 16 яну 2014 0:37


И аз имах същия проблем и ми се оказа извадил се мъркуч за вакума :) :smile


lopiko
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
Двигател: 97 AHU

Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почист

Мнениеот lopiko » Пон 09 ное 2015 21:11


Колега виж моята тема дано съм ти от полза и аз имах сходен проблем като твоя но от тогава нямам проблеми :http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=88&t=448107


kristiqndanielabg
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 07 апр 2019 21:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 тди Проблем със забиване на турбо,след почистване

Мнениеот kristiqndanielabg » Вто 21 май 2019 20:40


Здравейте колеги нов съм въобще не знам дали е за тая тема но от скоро карам голф 4 1.9 110 кс AHFслед 120 130 забива муцуната и не иска да върви, сякаш турбото изключва дайте съвет от къде може да идва проблема. Вчера забелязах че под турбото отзад има масло вижда се че е прясно не е засъхнало давайте съвети отворен съм към доста позитивни и отрицателни съвети. Благодаря ви предварително колеги.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта