Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.

Мнениеот Milanski » Сря 04 сеп 2019 5:36


От главата на помпата, ги коригирам аз, на Ваг Ком гледам стойностите.




Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 04 сеп 2019 13:57


От помпате механично ги правиш на 3 мг. и като стегнеш всичко, ако мръднат може софтуерно да ги донагласиш.


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.

Мнениеот kn9453 » Чет 05 сеп 2019 17:33


А какво се се случва след като се сложи вал от СДИ?
Може ли повече инфо ?Каква е разликата между двата вала?


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.

Мнениеот Milanski » Чет 05 сеп 2019 17:42


Единият вал е с по-големи гърбици и смукателният клапан седи повече време отворен = повече въздух.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 43 госта