Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
От главата на помпата, ги коригирам аз, на Ваг Ком гледам стойностите.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
От помпате механично ги правиш на 3 мг. и като стегнеш всичко, ако мръднат може софтуерно да ги донагласиш.
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
А какво се се случва след като се сложи вал от СДИ?
Може ли повече инфо ?Каква е разликата между двата вала?
Може ли повече инфо ?Каква е разликата между двата вала?
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
Единият вал е с по-големи гърбици и смукателният клапан седи повече време отворен = повече въздух.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 43 госта