Здравейте
Имам проблем с моя пасат б6 2.0 140 к.с. 2007 г. BMP мотор. Проблема е следният колата си върви нормално без значение в какви обороти и изведнъж губи мощност и оборотите отиват на 1000 и забива. След натискане на който и да е педал съединител , спирачка или просто пускаш газта и го натисна отново нещата се управят. Сменена е стоп машинката която се намира под спирачната помпа но проблема си остана. На ВАГ КОМ не отчита никаква грешка. Моля за съвети и предположения.
Passat b6 2.0 TDI 140к.с. изведнъж губи мощност и оборотите отиват на 1000 и забива
Re: Passat b6 2.0 TDI 140к.с. изведнъж губи мощност и оборотите отиват на 1000 и забива
Здравей. И аз имам същия проблем. Откри ли решение? Карам пасат 6 2.0 tdi BMP 2005 г. Забелязах че проблема се появява след като я измия. Явно влиза вода някъде. Като забие натискам съединителя и веднага се оправя.
Re: Passat b6 2.0 TDI 140к.с. изведнъж губи мощност и оборотите отиват на 1000 и забива
Здравейте моят проблем е сходен. Пасат Б6 2006 ,BMP мотор 2.0 , 140кс. Паля тръгвам всичко точно, но от време на време се случва да спре да работи педала на газта, сменям предавката и всичко работи. Казаха ми че може да е от педала (понеже е електрически) или кабелите на педала. Имали ли сте подобен проблем
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat b6 2.0 TDI 140к.с. изведнъж губи мощност и оборотите отиват на 1000 и забива
Много вероятно е да е педала за газта или разни конектори ако има, свързани с него.
Такъв проблем имам от време на време с B4-ката, не съм търсил решение. Просто гася и пак паля, иначе не се оправя. Потенциометъра има място където прекъсва явно, дава невъзможен (неадекватен) сигнал. Когато няколко пъти се случи такова прекъсване, компютъра си казва "някой откачи педала за газта" и минава в авариен режим. При мен не 1000, а повече беше, може би 1500 и така си държи с цел да се прибереш като само сменяш предавки, без да имаш газ.
Такъв проблем имам от време на време с B4-ката, не съм търсил решение. Просто гася и пак паля, иначе не се оправя. Потенциометъра има място където прекъсва явно, дава невъзможен (неадекватен) сигнал. Когато няколко пъти се случи такова прекъсване, компютъра си казва "някой откачи педала за газта" и минава в авариен режим. При мен не 1000, а повече беше, може би 1500 и така си държи с цел да се прибереш като само сменяш предавки, без да имаш газ.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 957
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat b6 2.0 TDI 140к.с. изведнъж губи мощност и оборотите отиват на 1000 и забива
На живи данни гледате съпротивление и волтаж на педала на газта, както и сигналите от машинката за спирачките и тази на съединителя. Педалът на газта се натиска много плавно от отпуснато до пълно натоварено положение до пода, като се следи непрекъснато изменението на съпротивлението и волтажа да е пропорционален, без прекъсване и прескачане. След това същото се прави в обратен ход на педала от напълно натиснат към пълно отпускане. Педалът на газта на повечето автомобили има два потенциометъра вградени в него и понякога прекъсват пистите там, където педалът се държи най-дълго в едно положение. Машинките се натискат многократно и се наблюдава компютъра дали ги отчита за натиснати и отпуснати, като теста се прави с леко и плавно натискане, а след това и с рязко и силно ритане по педала на спирачката и съединителя. Ако не разполагате с апаратура за тези тестова се налага да се свали педала на газта и машинките и да се тестват с мултицет на земята. Машинката за спирачката е двукръгова, тоест от единия кръг управлява стоповете, а от другия подава информация на компютъра за натиснат и отпуснат педал. Двата кръга са независими и се повреждат много пъти поотделно. Най-важен реално е втория кръг, от който компютъра взима информация. Реално и двете машинки са прости устройства с контакти и пружинки, които клеясват, получават изкривяване и пружината става по мека с времето. Ремонтират се без проблем. При много автомобили без автоматик, машинките на спирачката и съединителя дават важна информация на компютъра за натискането на педалите и при някои модели, компа влиза в авариен режим при неправилното им отчитане. Това е така, защото компа се опитва да регулира оборотите на двигателя, при превключване на предавките, както и при натискане на спирачка и да улесни извършваните действия. При други пък марки и модели, въпреки, че дават грешка тези ключета, не се взимат под внимание и компа не влиза в сервизен режим.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 09 май 2024 0:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b6 2.0 TDI 140к.с. изведнъж губи мощност и оборотите отиват на 1000 и забива
Здравейте. Карам Пасат B6 2.0 TDI 140k.с. и имам същият проблем. Вече смених педала на газта, но проблема все още е наличен. От какво може да е тогава, ако не е от педала за газта?
-
- VW експерт
- Мнения: 12871
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b6 2.0 TDI 140к.с. изведнъж губи мощност и оборотите отиват на 1000 и забива
Прочете ли поста над твоя?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта