шаран 1998 г, 1,9TDI, 110 к.с. AFN - при изкачване на баири (Петрохан) , колата влиза в авариен режим
шаран 1998 г, 1,9TDI, 110 к.с. AFN - при изкачване на баири (Петрохан) , колата влиза в авариен режим
Здравейте, имам шаран 1998 г, 1,9TDI, 110 коня с двигател AFN, при изкачване на баири (Петрохан) , колата влиза в авариен режим. Мислех, че проблема е в турбото, но се оказа, че не е от него. Някои да е имал подобен проблем?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: шаран 1998 г, 1,9TDI, 110 к.с. AFN - при изкачване на баири (Петрохан) , колата влиза в авариен режим
Вероятно,не е от турбото,а по-точно е от управлението му.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: шаран 1998 г, 1,9TDI, 110 к.с. AFN - при изкачване на баири (Петрохан) , колата влиза в авариен режим
Без качествена диагностика, трудно ще оправиш колата. Причините да влиза в авариен режим са много. Н75, геометрия, акутатор, помпа, умна дюза дебитомер и много други.
- samo_pechka
- Мнения: 8456
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: шаран 1998 г, 1,9TDI, 110 к.с. AFN - при изкачване на баири (Петрохан) , колата влиза в авариен режим
И често пъти се бъркат понятията авариен режим с невървеж. Примерно от дебитомер в края на живота му, но все още работещ, макар и с влошени показатели. Колата си пали , тръгва, но с увеличаване на скоростта , става все по-тромава , стига до някаква стойност + - на км и дотам. Баирите доп. влошават нещата.
Авариен режим е състояние в което колата изпада , за да няма по-сериозни повреди. Компа орязва част от процесите, грубо да го кажа . И остава в такова, докато не се рестартира отново от ключа.
Но това се хваща лесно на диагностика, докато примерно скапан/задръстен горивен филтър-не. От филтъра колата мре по баирите, притрисва на моменти , но не изпада в авариен.
Авариен режим е състояние в което колата изпада , за да няма по-сериозни повреди. Компа орязва част от процесите, грубо да го кажа . И остава в такова, докато не се рестартира отново от ключа.
Но това се хваща лесно на диагностика, докато примерно скапан/задръстен горивен филтър-не. От филтъра колата мре по баирите, притрисва на моменти , но не изпада в авариен.
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: шаран 1998 г, 1,9TDI, 110 к.с. AFN - при изкачване на баири (Петрохан) , колата влиза в авариен режим
Евелина обясни как по точно влиза в авариен режим.Върви си добре и изведнъж забива или си неможе посноянно.Ако въри добре и изведнъж забия като угасиш колата и я запалиш оправя ли се за малко докато не я настъпиш и пак да забие общо взето обясни поведението и закчвана ли е каво казва диагностиката.Афн са сравнително корави мотори но имат няколко болежки които са извесни и се оправят сравнително лесно.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: шаран 1998 г, 1,9TDI, 110 к.с. AFN - при изкачване на баири (Петрохан) , колата влиза в авариен режим
При забиване ако е от дебитомер като натиснеш докрай педала на газта, на свободна и вдигне над 3000 Об. Оправя се, но не е като със нов. Но поне може да се предвижиш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта