Здравейте, купих си скоро Vw Touran 1.9TDI 105кс 2007г. Тъй като съм в чужбина и не ми се занимава с сервизи, защото е прекалено скъпо в тази държава, колата е на 3395000км РЕАЛНИ!
Въпросът ми е следния появими се грешка P0234 проблем с турбото, зацапана геометрия или проблем с вакума така си мисля, защото преди време имах подобен проблем и го реших с смяна на нова турбина, но нали пак ще повторя не ми се занимава с сервиз понеже е прекалено скъпо. Гледах един клип как впръскват в колектора на турбото спрей против нагар и се питам дали е възможно и аз да го пробвам, защото искам да се прибера след две седмици и искам поне да ме докара за България и аз след това вече ще се оправя. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО :)
Touran 1.9TDI 105кс 2007г. - проблем с турбо
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 26 юли 2020 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Touran 1.9TDI 105кс 2007г. - проблем с турбо
Сигорно ли е това, че няма да навреди с нищи ? :(
Re: Touran 1.9TDI 105кс 2007г. - проблем с турбо
Аз това: "колата е на 3395000км РЕАЛНИ! " изобщо не го вярвам.
А това, което си го написал, че има връзка с въпроса на автора аз пък изобщо не го вярвам.
Не си от вчера в този Форум - моля, въздържай се.
mod edit: radotom
А това, което си го написал, че има връзка с въпроса на автора аз пък изобщо не го вярвам.
Не си от вчера в този Форум - моля, въздържай се.
mod edit: radotom
- dalgia-73
- Мнения: 423
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Touran 1.9TDI 105кс 2007г. - проблем с турбо
Човека объркал нулите какво толкова.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 26 юли 2020 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Touran 1.9TDI 105кс 2007г. - проблем с турбо
Да объркал съм за което се извинявам, някой ще помогне ли с нещо ?
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Touran 1.9TDI 105кс 2007г. - проблем с турбо
Може да е управлението на турбото.
Re: Touran 1.9TDI 105кс 2007г. - проблем с турбо
Колега, има добавки специално за турбо.
Не съм ги пробвал, но може да свършат работа и да не се наложи да разглобяваш.
Не съм ги пробвал, но може да свършат работа и да не се наложи да разглобяваш.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Touran 1.9TDI 105кс 2007г. - проблем с турбо
Този мотор е с ККК турбина и никога не може да зацапа геометрия. Така че търсете проблема другаде.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 26 юли 2020 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Touran 1.9TDI 105кс 2007г. - проблем с турбо
Как да разбера дали е от управлението на турбото, защото един приятел горе долу имаше такъв случай и след раскачване на ЕГР-клапан и почистване колата си върна формата.
И какво имате предвит че двигателят ККК ?
И какви добавки, извинямвам се на всички, но моля малко по пидробно :) Благодаря
П.П. и също така искам да допълня, че колата след 2000 2200об издава странен звук, като скърцане нещо подобно не мисля, че това е демфер защото е сменен преди 20к
на място и при форсиране този звук го няма само по време на движение
И какво имате предвит че двигателят ККК ?
И какви добавки, извинямвам се на всички, но моля малко по пидробно :) Благодаря
П.П. и също така искам да допълня, че колата след 2000 2200об издава странен звук, като скърцане нещо подобно не мисля, че това е демфер защото е сменен преди 20к
на място и при форсиране този звук го няма само по време на движение
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Touran 1.9TDI 105кс 2007г. - проблем с турбо
Не са сложни нещата, но по-добре виж некой майстор, нищо че си в чужбина.
Или вземи поне прочети как работи турбото и как се управлява.
Най-общо казано до мембраната(викат му и актуатор) на турбото, която движи геометрията вътре в него, отива маркуч с вакуум. Тоя вакуум минава през електромагнитен клапан, който се командва от компютъра. Съответно, ако нещо не се подава тоя вакуум, когато трябва, турбото не се управлява, и ефекта е същия като от блокирала геометрия.
Подобен електромагнитен клапан обикновенно подава вакуум и управлява и EGR.
На някои ако е изгорял клапана, директно го показва, че е електрически проблем, но по-често клапана блокира без да има проблем в електрическата част, или пък просто някъде се губи вакуум по веригата- изваден, скъсан, или протрит маркуч.
Или вземи поне прочети как работи турбото и как се управлява.
Най-общо казано до мембраната(викат му и актуатор) на турбото, която движи геометрията вътре в него, отива маркуч с вакуум. Тоя вакуум минава през електромагнитен клапан, който се командва от компютъра. Съответно, ако нещо не се подава тоя вакуум, когато трябва, турбото не се управлява, и ефекта е същия като от блокирала геометрия.
Подобен електромагнитен клапан обикновенно подава вакуум и управлява и EGR.
На някои ако е изгорял клапана, директно го показва, че е електрически проблем, но по-често клапана блокира без да има проблем в електрическата част, или пък просто някъде се губи вакуум по веригата- изваден, скъсан, или протрит маркуч.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 26 юли 2020 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Touran 1.9TDI 105кс 2007г. - проблем с турбо
Да благодаря за помоща вече разбрах почти всичко от това което ми трябва. Колата върви пренадуването на турбото е много на рядко, но въпреки това исках да знам от какво се получава, казват също така, че този мотор е верига и е като на едно обикновенно колело, как мога да разбера дали е с верига или с ангренажен ремък тъй като видях, че има същи двигатели които някой от тях са с верига, а други са с обикновен ремък ?
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Touran 1.9TDI 105кс 2007г. - проблем с турбо
С ремък е, 110%. Сменя се на 150 хиляди километра или някакви там години...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 170 госта