Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Здравейте колеги,
Нов съм във форума и определено имам огромната нужда от вашата помощ. Относно моят проблем четох много, но не успях да стигна до решаването му затова Вие сте ми последната надежда.
Колата е Мицубиши Аутлендър 2.0 did bsy pd, което отговаря на 2.0 tdi bkd, глава тип С. Колата пали трудно след престой от 5 часа и повече. Върти около 10 сек пали всякаш не се запалват всички цилиндри равномерно и изпушва син пушек който люти и мирише на не изгоряла нафта. Ако я изгася веднага след като е запалила и след 5 мин. я запаля пак ще запали отново лошо по същият начин, но ако е работила поне 5мин после пали добре. На диагностика няма никакви грешки, не гори масло нито губи антифриз. Тандем помпата е нова на бош, подгревни свещи нови беру с реле ново бош, ЕГР нов, дроселова клапа нова, центровката проверена с тула на wv, горивен и всякакви филтри нови на МАН, компресия средно 26.5 атм. Дебитомер нов, МАП нов, всички др датчици показват реални стоиности. Дюзите са със сменени гумички и реглажни болтове и са регулирани, носих ги преди това в София дизел център в Драгалевци на стенд - казаха че са добре, но на разпечатките едната има flow 5,6 при 400 rpm при минилмални за модела поне 5,7 казаха да не го гледам това били добре дюзите. Колата беше в балкан стар 2 пъти и нищо само дето и смениха софтуера с по-нов. Интересното е че почти не се влияе от външната температура, всмисъл че и на топло и на студено си пали почти еднакво зле. После мотора работи спокойно без вибрации и е доста тих за ПД. Свалях помпата в резервоара и чистих цедката, монтирах подкачваща ръчна помпичка тип апарат за кръвно точно преди горивният филтър с цел да следя дали пада налягането на нафтата, но си стои твърда помпичката дори и цяла седмица да не е палена. На новата тандею помпа мерих високо налягане и показва в норма 11.5 бара при 4000об при 80 градуса и около 2бара на празен ход. Подкачващата помпа дава около 1.2 атм. и дебит които е ОК. Дано някой от вас успее да помогне с нещо че вече 3 год е ходене по мъките и са наляти много излишни пари за проби без рвзултат. Ще съм много благодарен на всеки които би помогнал.
Нов съм във форума и определено имам огромната нужда от вашата помощ. Относно моят проблем четох много, но не успях да стигна до решаването му затова Вие сте ми последната надежда.
Колата е Мицубиши Аутлендър 2.0 did bsy pd, което отговаря на 2.0 tdi bkd, глава тип С. Колата пали трудно след престой от 5 часа и повече. Върти около 10 сек пали всякаш не се запалват всички цилиндри равномерно и изпушва син пушек който люти и мирише на не изгоряла нафта. Ако я изгася веднага след като е запалила и след 5 мин. я запаля пак ще запали отново лошо по същият начин, но ако е работила поне 5мин после пали добре. На диагностика няма никакви грешки, не гори масло нито губи антифриз. Тандем помпата е нова на бош, подгревни свещи нови беру с реле ново бош, ЕГР нов, дроселова клапа нова, центровката проверена с тула на wv, горивен и всякакви филтри нови на МАН, компресия средно 26.5 атм. Дебитомер нов, МАП нов, всички др датчици показват реални стоиности. Дюзите са със сменени гумички и реглажни болтове и са регулирани, носих ги преди това в София дизел център в Драгалевци на стенд - казаха че са добре, но на разпечатките едната има flow 5,6 при 400 rpm при минилмални за модела поне 5,7 казаха да не го гледам това били добре дюзите. Колата беше в балкан стар 2 пъти и нищо само дето и смениха софтуера с по-нов. Интересното е че почти не се влияе от външната температура, всмисъл че и на топло и на студено си пали почти еднакво зле. После мотора работи спокойно без вибрации и е доста тих за ПД. Свалях помпата в резервоара и чистих цедката, монтирах подкачваща ръчна помпичка тип апарат за кръвно точно преди горивният филтър с цел да следя дали пада налягането на нафтата, но си стои твърда помпичката дори и цяла седмица да не е палена. На новата тандею помпа мерих високо налягане и показва в норма 11.5 бара при 4000об при 80 градуса и около 2бара на празен ход. Подкачващата помпа дава около 1.2 атм. и дебит които е ОК. Дано някой от вас успее да помогне с нещо че вече 3 год е ходене по мъките и са наляти много излишни пари за проби без рвзултат. Ще съм много благодарен на всеки които би помогнал.
- Прикачени файлове
-
[ Play Quicktime file ] 20190422_200341_1_1.mp4 [ 7.23 MiB | Видяна 3280 пъти ]
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Няма ли кой да помогне ?
- inspektora
- Мнения: 362
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Гледал ли си разпределителния вал? Износване?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Да, валовете са като нови.
Като цяло колата е купена нова от БГ Балканстар и е на 200хкм реални, като на всеки 15хкм е сменяно масло само с пълнасинтетика.
Вече съм се изчерпал напълно и всички майстори и сервизи които познавам също нямат идея какво да направят. Егати и каръка.
Като цяло колата е купена нова от БГ Балканстар и е на 200хкм реални, като на всеки 15хкм е сменяно масло само с пълнасинтетика.
Вече съм се изчерпал напълно и всички майстори и сервизи които познавам също нямат идея какво да направят. Егати и каръка.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
2,0 16 ПД не ядат валове
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Яде ми парите само.
- inspektora
- Мнения: 362
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Трябва да отидеш при някой гуру на ПД. Във Варна е Ифидик. За София да кажат колегите.
- Danny boy
- Мнения: 1937
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Датчика който дава инфо на компютъра за температурата на антифриза може да дава грешни стойности при различни температури и от там да бърка смесообразуването. Проверете го.
Иначе... въздух в системата, разпръсквачи(дюзи)
проверка на стенд и тн...
Иначе... въздух в системата, разпръсквачи(дюзи)
проверка на стенд и тн...
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Дюзите са качвани на стенд, по-нагоре в темата съм качил снимки на разпечатката от стенда. Относно въздух в системата слагах прозрачни маркучи от филтъра към тандем помпата за да проверя за балончета но нямаше, стоя така колата 3 дни. Нз колко компресия трябва да има тоя мотор, при мен е 1 цил. 27бара, 2ри 26.5, 3ти 26.5, 4ти 26 бара дали е добре или зле не знам.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Относно датчиците за температура на въздуха, водата и нафтата като ги гледам на живи данни показват вярно даже и само на контакт преди да е запален вдигателя. Пробвал съм даже да ги изключвам един по един и да паля без тях, но няма разлика.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Относно Никси, говорих с човека но те цяло лято почиват. Освен това каза че не му се захваща с колата защото не е чист ВАГ а е мицубиши с вагов мотор, а и при положение че са правени толкова много неща каза че не знае дали ще може да е от полза.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Мога да ти дам насока само, като гледам колко много неща си сменил, но дали И там ще е причината не знам...
Датчика на разпределителния вал казва на компа на коя дюза да подаде ток за да отвори, той поне лесно се сменя.
Другия датчик е на коляновия вал(датчик на хол), лошото е че този на коляновия вал има четец и за да му се смени четеца се маха кутията и маховик, но датчика може да се смени на място, трудоемко е но може
Датчика на разпределителния вал казва на компа на коя дюза да подаде ток за да отвори, той поне лесно се сменя.
Другия датчик е на коляновия вал(датчик на хол), лошото е че този на коляновия вал има четец и за да му се смени четеца се маха кутията и маховик, но датчика може да се смени на място, трудоемко е но може
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
И аз си го мислех това с тези датчици защото вече нищо друго не остана. Датчика на коляновият вал чете по магнитна гривна на семеринга на вала, а този на разпределителният по една ламаринка кръгла. Идеята е че оборотите на коляновият са равни на половина на тези на разпределителните и ако има проблем там би трябвало компа да го хване като грешка, но знам и друго че до 3 зъба разлика не дава грешка. Знам ли вече да инвестирам ли или да продавам. Лошото е че освен тези неща по тая кола са сменени и още хиляди други като маховик със съединител комплект, почти цялото окачване, всичко по спирачките като дискове накладки спирачна течност съпорти на апаратите с водачи и куп др неща. Килата е като нова и заради тоя глупав проблем не ми се продава, но в същото време ме дразни че пали така.
- batteto.1984
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Дюзи! Но не купувай от морга,намери си от кола която да чуеш как пали и да видиш стойностите на 13 и 23 канал!Леглата под дюзите добре ли са,16v разбиват леглото и трябва да се фрезова със специален инструмент,! Закачете я на диагностика и в момента на палене наблюдавайте стойностите на дюзите? Как пали с изключен температурен датчик?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта