VW TRANSPORTER 2.4D -ГОРИ МАСЛО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
X_ZONE
Мнения: 98
Регистриран на: Съб 03 сеп 2005 14:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот X_ZONE » Чет 01 юни 2006 1:03


след 4000км колата почна пак да харчи на 1000-2л масло мобил 10/40.
това нормално ли е след ремонт до пасване на сегментите или да мина на 15/40? или да отворим пак мотора???? :twisted: :( :?: :cry:




zzz
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zzz » Пон 11 сеп 2006 14:12


Това кой мотор е-2.4-6 цилиндровия като в VW LT или по новия 5-цилиндров? Имаме подобен проблем на 6 цилиндров- двг е на 50хил. от осн. рем. и работи мн. добре, но при палене изхвърля масло(доста) от гарнитурата на всмукателния колектор(не уплътнява добре), като водачите и гумичките не са сменявани- явно това е проблема, но дали ще се мине само с гумички или ще трябват и водачи вече е друг въпрос?


Потребителски аватар
X_ZONE
Мнения: 98
Регистриран на: Съб 03 сеп 2005 14:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот X_ZONE » Сря 07 мар 2007 19:07


зна4и мотора отворихме повторно и проблема е бил в некачествени сегменти.смениха ги и покарах 8000 км с мобил 10/40 и като чели похапна малко масълце и в следващата смяна сложих 15/40 до следващата смяна маи изчезна пак масло но точно колко незнам.
така проблема почна при 3-та смяна на масло,понеже тогава забелязах,от щеката и от отвора за масло има изпарения не духа но се вижда дим и малко почнаха да цъкат повдигачите.маслото е валволин 15/40.
Нормално ли е колата да пуши от щеката(не духа има изпарения)?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 07 мар 2007 23:00


абе колега ,само едно въпрос4е-някои гледа ли цилиндрите как са(замерваха ли ги)да не излезе накрая 4е са малко на елипса.ако пропушва под налягане от щеката не е на добре....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 08 мар 2007 10:34


Даже хич -след две отваряния да пуши от щеката и да гори 15В40 :cry: Също както спомена it28 e трябвало да направите хонинг.Чудно ми е и що не си сменил всички гумички и водачи на клапаните като си отварял мотора :?Защо се наложи да смените и буталата-бяха надрани ли?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66 и 56 госта