след 4000км колата почна пак да харчи на 1000-2л масло мобил 10/40.
това нормално ли е след ремонт до пасване на сегментите или да мина на 15/40? или да отворим пак мотора????
Това кой мотор е-2.4-6 цилиндровия като в VW LT или по новия 5-цилиндров? Имаме подобен проблем на 6 цилиндров- двг е на 50хил. от осн. рем. и работи мн. добре, но при палене изхвърля масло(доста) от гарнитурата на всмукателния колектор(не уплътнява добре), като водачите и гумичките не са сменявани- явно това е проблема, но дали ще се мине само с гумички или ще трябват и водачи вече е друг въпрос?
зна4и мотора отворихме повторно и проблема е бил в некачествени сегменти.смениха ги и покарах 8000 км с мобил 10/40 и като чели похапна малко масълце и в следващата смяна сложих 15/40 до следващата смяна маи изчезна пак масло но точно колко незнам.
така проблема почна при 3-та смяна на масло,понеже тогава забелязах,от щеката и от отвора за масло има изпарения не духа но се вижда дим и малко почнаха да цъкат повдигачите.маслото е валволин 15/40.
Нормално ли е колата да пуши от щеката(не духа има изпарения)?
абе колега ,само едно въпрос4е-някои гледа ли цилиндрите как са(замерваха ли ги)да не излезе накрая 4е са малко на елипса.ако пропушва под налягане от щеката не е на добре....
Даже хич -след две отваряния да пуши от щеката и да гори 15В40 Също както спомена it28 e трябвало да направите хонинг.Чудно ми е и що не си сменил всички гумички и водачи на клапаните като си отварял мотора Защо се наложи да смените и буталата-бяха надрани ли?